bättre väder idag

Bilden är suddig bara för att jag har laddat upp den större än vad den är.

 

Godmorgon, vaknade ungefär för 2 timmar sen kunde inte somna om efter det. Men jag har ätit frukost och sett på tv. försökt få eld så jag kan få varm vatten, bara för vårat vatten krånglar. Idag är det lite bättre väder för att ta kort så jag får springa ut innan det blir regn igen. sen blir dagen att vara med Moa och kanske tar en liten tid för pluggande men vi får se hur mycket jag orkar.

 

vad gör ni idag ?


Kommentarer

Fin bild, :)

naww..söt bild:D



aa exakt:) hehe men jag har inte gjort dt än..hinner inte göra dt idag heller..df pluggade jag extra mkt igår:) hehe..

ska fira brorsans födelsdag med släktingar o sånt.. kmr ha en massa att göra...

jag ska ta mig ett bad:D

JSälv?

jag jobbar idag -.-

Söt bild =).

Godmorgon :) allt bra?

Söt bild :)

sött bild :D

jaha. . haha hade ingen aning :)

hej, allt bra?:).

söta ni e på fotot :)

sv: tack så mycket

KRAM

Vilken söt mössa ^^

Vad fin bild:)

sv; hehe kul kul, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med då?:D























Follow my on Bloglovin







Trackback