bildlös..

bildlös inlägg

Nu har jag tänkt att skriva om inlägget flera gånger men nu får det vara som det blir. Jag gick ner och la mig i pappas säng och somnade till där. och vaknade nu, det är sjukt kallt här hemma hos oss. får gå runt med täcke hela dagen. vid 17: 00 ska vi åka bort till helen och äta mat. lite jobbigt efter som jag mår inte så bra. men det är väl så det får bli efter som hon bjuder på mat. slänger in ett inlägg sen när jag kommer hem för nu måste jag sova lite till innan vi ska åka.

Kommentarer

mys :) thihi , jag gjorde inget ..



Vad tycker du jag ska förbättra med min blogg ? säg något som just DU tycker ! :D



xoxo / L i N A

oja:)

Glömde vad jag frågade..:$

fin blogg!



vill du va me & tävla i veckans blogg ?

checka bloggen

Åh tack så mycket!:D

sv: Är det dina nagellack? :D<3

finns inget värre än o frysa... själv e ja ofta frusen.. hatar de.. beror på lågtblodtryck.. för min del iallafall..

Japp!

varför mår du inte bra? :( <3

okej, psus

varse :D

Sv: ohja :)

gör du idag då? :)

ååh va kul :* <3



haft en bra helg ?

:DDDDDD

Japp!

hihiokej<3

Sv: Varsegod!



Okej.. Varför inte det då? :/

Jaha, haha :D jag mår bra

haha :D

sv: så lite så ;)

allt bra med dig idag då ?:)

:D

hhi :D

ha en glad kanelbullensdag, hihi! :D

varsågod :D

haha braa

svar: ja=)

SV: Jo bara fint :D Händer idag då?:)

allt bra med dig :)

vill du bli månadens blogg?

lämna då en kommentar i mitt inlägg så har du chansen att bli det:)

SV; typ inget :p

SV: Okej! :D jag sitter beredd framför tv:n med godis o dricka och väntar på One tree hill! ;D



allt bra annars? :)

KRAM

No problem :)

Allt bra? :D

SV: å tack så jättemycket :) Är själv super nöjd :)



Kramis

fin header! :)

Vgd??:)

inga fler bildlösa inlägg, du knäpper fantastiska bilder!

samma här faktiskt :)

kram <3

sv; ja verkligen, vad händer den kommande veckan då? :) KRAM

hoppas det blir trevlig ;D

Sov gott :P

<3

Skulle du kunna vara gullig och slänga iväg en röst på mig? jag försöker vinna biljetter till blogawards hehe :)

http://www.tv4.se/1.1173520?i=99

vill du vara jätte söt o rösta på mig här?: http://fargadelinser.se/index.php?file=inspiration

jag är modell nr:156



hade varit så otroligt snällt och gulligt av dig! :)))























Follow my on Bloglovin







Trackback