blogg tips

[en header]

Nu kommer jag med mitt blogg tips till er alla om ni vill veta något bra. Det är en Kille som heter Dennis en av mina kompisar och är super snäll. och han skriver inte så ofta men lägger ni in några kommentarer skiver han nog oftare. värd att se honoms blogg tyck här nu vänta inte.

TRYCK HÄR NUUUU!


Igår var jag med moa vi gjorde nog inte så mycket än att vara i regnet. och nu är jag med henne också, sen ikväll vet jag inte vad som händer för hon kanske ska hem. skolan idag har varit helt okej men lite dryg bara. vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

JAAAAAAA ÄNTLIGEN!



ikv blir det idol :D

sv: ok, jag var bara hemma och tog det lungt :D<3

Ska du göra i helgen??



Jag ska inte göra så mycke.

sv; TACKTACK :* ♥

hoppas du haft en trevlig dag, de har iaf jag! ;D

SV: jåå =)!



hoppas du får en trevlig helg!

kramar ♥

rob är så ful :<

Sv: Haha jaha okej! :) Ja läs så mycket du kan :)

Vad ska du göra i helgen då?

jag ska vara med kompis ikväll,vad ska du göra då? :D

svar: ahaa okej! ;D

Svar:

tack sötnos :*

Sv: Vad bra att du mår bra!

Jag mår ju själv toppen :)



Just nu sitter jag och lyssnar på musik och va precis på toa!

Ja visst ;D

sv; tack :D KRAM

Den där bloggen har jag varit inne på förut! Han anmälde sig till min veckansblogg tävling men kom inte vidare. Då skrev han: Synd att du inte tog med mig, alla andra där är slämmiga (kommer inte på om det var något annat ord) / Faboulus Me. Så jag tycker att han är rätt så otrevlig :P

jätte bra :DD

det var så lite så :)

görs då? :D

saknat dig också<3

så skoj :D

ok ska titta lite

Haha, ok :D



Allt bra?

hehe jepp! Han är såååå snygg!

SvaR:

aww, tack :-)<3

jupp :D

sv: samma:) allt bra annars?

SV: Okej. Jga ska då garanterat se idol ;) sj?

snyyyygg header!

SV: hihi tack :)

sv:okej :D Det är bara bra här ;D

okej men du kommer nog på nått :D

hur är allt idag?

Jag och Elisabeth ska se Lilla Melodifestivalen ;D.



sv; Jag är bäst (a).

tack sötnos ;*

åh, robert pattinson :D

Varsågod! :)

sv; vad händer ikväll då? :) KRAM

snyggt..

sv: samma som jag gillar då:) kul!

Visst är hennes blogg bra.



Ska kolla hans blogg:)

ikväll ska jag hmm, kolla på idol, mysa och äta nåt gott.

sv: bra det. :) jo det är bara bra

Hej vännen, det var ett tag sen!

allt bra med dig?

nu har jag fått igång min blog lovin så om du vill att vi ska följa varandra där så klicka in på min sida och följ mig! :)

Kram

gör du då ? :D

Det var ju fin blogg! :)

absolut!:D

okej, men den var iafl fin :)

vem har gjort den ? ;P

haru haft en bra dag ? =D

SV; samma här :D

Några ideer till vad för slags tävling jag kan ha! In med dig och dela me dig av dina ideer =) Dom är uppskattade!

Fin blogg förresten!

Puss o kram!!

Sv:

lugnt hihi

va händer i helgen d?:)

kraam

ha en super helg :)

tack :) allt bra?

HAHAHAHAHHAHAHA Tove lilla tjejen!

jag drev som fan?

hahaha att du tog det seriöst! :D



i alla fall:

tack bea :D <3

vad mysigt! :)

din blogg är jättebra !



kolla gärna in på min blogg :)

rrobertpattinson är min gammla blogg :D

om ni läser detta inlägg så är min nya blogg http://www.daahlbom.blogg.se/ :D

rrobertpattinson är min gammla blogg :D

om ni läser detta inlägg så är min nya blogg http://www.daahlbom.blogg.se/ :D























Follow my on Bloglovin







Trackback