borde skrivat för 10...

ni kanske har sett bilden förut men orkar inte leta efter en annan bild.
bilden är på Julia Denise & Jag.

 

Godkväll, jag borde skrivit för ungefär 10 timmar sen men det blev inte så, åkte från Älsklingen idag och efter det till min syster. tänkte skriva då men jag hade inte blogg lust eller vad man ska säga var med min familj och myste med dom. sen skulle jag ta bussen 16:35 det gick ju bra för jag kom hem för en halvtimme sen. men det var mycket trevligt. och tack för maten, nu ska jag inte vara vid bloggen.

 

men ha en bra lördag kväll!<3


Kommentarer

det är du också :D

ååh, du bloggar typ aldrig mera:( <3

vsg :)

sv: tack Beatrice:D

foto studion skulle också vara najs!

Visst är hon bra:)

hehe jag med, bara för att de är inte mina, iaf inte blusen, bara provade den.



men du bilden är väl gammal?

annars är det konstigt med så mycket snö, hehe.

till näste gång :]?!

ha en bra kväll du med sötnos!<3

Detsamma. :D

så rolig :D



godnatt1

jeeeEEEpp ;D

hur är det med dig? :)

Hoppas du har haft en bra Lördag!

har användarnamn o lösen nu så du vet..

namn; azizaa , lösen; pussy

har en anledning till de men vet inte om jag vill berätta..

ja visst ;D

Fin bild, vad gör ni på den?

saknar :(<3

minns kvällen! <3

yesyes :)

allt bra då med dej? :)

haft en bra helg ;D?

Hej! :)

vad händer på din Söndag? :)

KRAM

SV:

tack gmn<3

Hej sötnos! Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarer den senaste tiden. Har helt enkelt prioriterat annat än just bloggen ett tag - som du märkt :-) Men nu är jag tillbaka igen! Ha en underbar söndag :-)

Ibland är det bra att vara bortea från bloggen också =).

vsg gumman:D<3

naw tack<3

vad tycker ni att jag kan göra så att min blogg kan bli '' bättre '' vad ska ja ändra fixa till?

SV; vad gör dudå? :)

:)

Fin vinter billd på er























Follow my on Bloglovin







Trackback