Min kväll består av..

En bild tagen av mig när jag fyller år 090909

 

pappa är hemma puss på dig efter en hel helg <3

 

Maten när jag kom hem var super god, synd att man får ont i magen av att äta för mycket. Moa kom ju med pappa förut nu har hon klippt fannys hår. och dom ser tv och jag tänkte bara skriva detta och sen stänga av datan. men det tar typ 100 år för att ladda upp en bild. Moa ska med sova här med som ska sova på soffan.. hahah, ni valde det själva. (Fanny och Moa)

 

Älskling kommer snart.. det är vad min kväll kommer sluta med älskling och Moa.

 

vad gör ni ikväll?


Kommentarer

braa :D

oj, den där fjärilen va skarrig :o haha

Sv: Haha okej ;)

´Jätte fin bild! :)

Ikväll gör jag inget specielt, tar det lungt har kört skol SM i fotboll idag så är ganska trött!

kram<3

Sv: Vilken tur :)

Hoppas du får en mysig kväll med din pojkvän och Moa! :)

Kram

svar: jo det är helt okej:)

KRAM

tack vackra..

svar' okej! härligt! haft en bra måndag? :)

ska jobba hela natten typ...

Sv: Allting bra?

ja jag med.. va gör du då?

riktigt fin blogg =)

sv: hahaha, :)

SV: OKi =) Du vill kanske jobba med foto eller?

ja, men tanke på att jag gör de varje vecka är det ju riktigt nice :)

sv: Okej =)

sv, japp :) fin bild!

Det e oki. =) Gjort ikväll? =)

Har du haft en bra dag :)?

ja fyller år på fredag:D<3

hehe okej me mej e det bara bra =)



nu har jag frågestund i min blogg ställ gärna en eller flera frågor =)

Jätte fin bild! Du är jätte duktig på att ta bilder Beatrice!

så lite så

tack:)

hehe ja det är jobbigt att inte kunna äta så mycket man vill när det serveras gottgott :D

arrå, sj ?:)

Jag har frågestund i min blogg, så om du undrar något. Passa på att fråga det nu! Svarar ärligt på alla frågor som jag får senare idag :-)



gud vad söt du är på header-bilderna :)

Fin bild :D

jag är ledig idag så jag ska nog in till stan :)

jamen , de tycker jag! :)

är det bättre med dig sötnos?<3

det är så att ögonen vill ha, men inte magen till slut! (;

Jah okej, så kan det vara ibland. Men hoppas att allt löser sig :) Puss på dig!

Sv: :)

åh tack :)



hur mår du idag? :)

känner du dig bättre nu? du skrev innan att du har känt dig lite sjuk

så roligt att fylla år 090909!

ikväll ska jag på en leksand hockey match :)

du då?

kram

Okej =D

Fin bild ^^,























Follow my on Bloglovin







Trackback