ETT ÅR MED BLOGGEN

BILDEN SÄGER ALLT ETT ÅR MED MIN BLOGG

 

Jag vill baka men frågan är om jag orkar göra det kanske tar det imorgon istället, som ni kanske har sett är det ett år med min blogg. och under detta år har jag fått många mera läsare, och fått läsat många bra bloggar. kanske ska ta och läsa alla bloggar så jag inte ligger efter med alla.

 

igår fick pappa ett smatal om att han och jag + mamma ska åka in till stan på torsdag (om en vecka) bara för att vi ska kolla om jag har någon bokstavs sjukdom eller vad man ska säga som ADHD. kanske får min hjälp nu till mina betyg i 9.an. bättre det än inget alls


Kommentarer

sv: hehe, japp :)

gud så fin blogg du har ! :)

sv: höhö :D gör du annars då?

Men tack så mkt beatrice :) du är jätte gullig! :)

Grattis bloggen ;D.

Grattis :D

ja, den låten har du :D

sv; allt bra med dig? :)

Hallå du! Allt bra ?

vilken skillnad! Det är så kul med bloggen, att man kan gå tillbaka i arkiv och kolla hur man såg ut :)

nu e de flera som skriver att dom inte ser min text hmm

Vad roligt:D^^



sv: Varsågod:)

Vad roligt med bloggen...Grattis..eller visst säger man så?:P^^



sv: Varsågod:)

sv; vad bra! det är bara bra här med! :)

hittar du på då?

sv: Okej, sthm blir nog bra ;) Aha, de är vad jag vill med ;p Hehe, var gjorde du de någonstans?

sv, yees! vad har du gjort idag då?=)

absolut.. dont u ?

okej inte mycket :)

ehm ska jag vara ärlig vet jag inte det själv :p den bara kom där när jag gjorde något :P

sv: Jaha, bor du där? :D GRATTIS!

SVAR Det är bra, lite seg bara. Grattis till bloggen ;)

Grattis till bloggen :D

aaa många ser... har själv testat från vänners datorer.. syns tudligt me svart bakgrund o lila text... vet ej va ja ska göra... =(

grattis då. :P

yes :)

Vart i skolan och tagit det lugnt typ! Nu blir det massa plugg!

sv: varsågod, känner du Fanny Lorin? ;p

SVAR: Haha, tack :)

förstår de.. du o en till säger samma sak... hur e de me kommentars fälten då, där du skriver till mig.. ser du när du skriver där?

hmm :/ jag kommer inte ihåg hur eller var dom är :( men om jag kommer på kan jag säga!



btw jag ändrade bakgrund på bloggen, vad tycker du om den? är ju hackigt med bilderna att det inte är en enda stor bild, men de ser kanske inte så dumt ut ändå?:) vad tycker du?

hellåå , vad tycker du jag ska ha för nytt bloggnamn ? :) Kolla det senaste inlägget . BEHÖVER VETA VAD JUST DUUUU TYCKER :) <3



Allt bra annars ? :)

hehe grattis bloggen:D haru bloggat innan det nånannanstans?

grattis! ♥ keep up the good work :)

jorå .. jag lever :)

tack! så det ser inte konstigt ut nu när den är lite hackig o så när man rullar ner eftersom samma bild kommer i omgångar?:)

as gulligt av dig, tack så mkt..

grattis:)

sV: Yesbox! Allt bra med dig då? =)

tack.. <3

grattis till bloggen:D hehe..^^

ajg har nog haft mer än ett år:P hehe..



hehe tacktck^^ vi ska ta nya bilder idag... längesen fotade med brorsan:p

va hittar du på för kul idag ? :)

okej vad bra :D tycker faktiskt den passade in ganska snyggt med tanke på det är höst o passar till headern hihi :D

garttis ;D <333

Grattis*

SVAR' haha, ja det är det :$



tack så mycket :]!



allt bra idag?

SVAR' haha, ja det är det :$



tack så mycket :]!



allt bra idag?

ah de tkr jag :) vad händer i helgen då? (:

SVAR inga problem :) händer något skoj ikväll då?

ahhaa..har du kollat upp hjur länge jag har haft bloggen?? naww..~~ jag räknar inte ens sj..vt bara dt e nåndag i april:P haha..~~



aa jg vt.:) men svårt ta en bra foto som båda ser bra ut:p

sv, härligt! :) jodå det är bara bra!

sv, oj jag råkade kommentera fel :p

okej,, jag ska va med magda och sedan packa väskan :)

svar' haha, nej varför!



bra med mej också :)

aa vädret e så trist.. man har ingen lust till nått då... blää

hihi nice :D

går inte i skolan

sv: jo har haft det bra

KRAM

SV: Varsigod :D

sv; Haha, varsågod:D.

Ska man gratulera eller? ;)

grattis =)

hihi :D

Hej vännen :)



Svara gärna på min senaste fråga om vilken blogg du skulle helst läsa om du bara fick välja en ?



Kram // Naima '' www.naaimas.blogg.se ''

Grattis på 1 årsdagen :P!

sv JA, fast jag tycker inte direkt att något plugg är roligt ;)

Grattis till din blogg!!:D

grattis :)























Follow my on Bloglovin







Trackback