första dagen klar

Foto: Beatrice Jakobsson



en skön dag idag faktiskt, först samling då vi får veta vad som händer i veckan. och sen hade vi svenska fats där gjorde vi typ inget. maten i skolan idag var inte alls så gott, men efter det så gick jag och möte mamma och pappa sen åkte vi in till BUP. men dom kan inte göra så mycket så nu ska dom tvinga skolan göra något åt saken. sen skulle vi äta i stan och sen skulla pappa och mamma handla och sen fick jag åka hem.


min vecka
Måndag: halva dagen i skolan sen BUP
Tisdag: vanlig skoldag
Onsdag: nästan vanlig skoldag med. jag har namnsdag (simone)
Torsdag: vanlig skoldag med
Fredag: skola och sen helg

Kommentarer

jaha :)

har inte du höstlov??

Hej!

Är allt bra idag? :)Har inte du lov nu.. :)

ladda upp fler bilder på dig själv:D

bloggar;)

Du behöver inte svara på frågan.. men vad gör du hos BUP?



=)

haha jaha =)

vad ska du hitta på ikväll?

dt var en dumm fråga av mig =)

har inte ni höstlov?:O

Jaha okej, :)

Allt bra annars?

ska du inte vara med din pojkvän? :)



Jepp:)

sv: jag har det bra :D själv då?

gör du? :)

Svar: Okej,låter bra :) med mig är det toppen.

fin blogg!

ska vi lägga till varandra på bloglovin så vi inte tappar bort varndra? (:

åh jaha :)

Tack så mycket :)

vad gör dudå?

Sv: Tack så mycket! Och tack detsamma!

jodå det är bra, vad händer idag då? :D

är med en kompis! ;D

sv. hej :) det är bara bra :) sj då? :)

åka till älskling :)<3

fin bild! och blogg också föresten :)

Har du färgat någongång, för ditt hårfärg på profilbilden är skitfin:)

vfr hade ni så tidigt? :O

sv: vad bra ;)

hehe hm :o ?

ja :) har börjat kolla på desperate housewives boxarna så ligger för det mesta och kollar på det om det inte e nått bra på tv :)..

sv, jaha vart bor du då? :P

SV; tack själv! :) läget?

vfr ska du te buup ? :O

OKej! men då förstår jag och det låter bra de, jag mår med bra idag.. :)



vad händer hos dig? :)

Vilken fin blogg du har !:D

allt bra med dig?:)

alltid :D

sv: yes xD

men asså du vet photoshop ?

för du har väll det ?

aa men där finns det ju brushes, olika mönster som man kan sätta lite överallt. (som du har i headern men liksom stänk :P)

vet du någon bra sida där man kan ladda ner sånt ? :)

förstår du :P

ja :D

jaha okej.. jag soom trodde att nästan alla hade det denna veckan ..

Hey. allt bra? =D

när har du lov då? :)

hejhej, jodå allt är bra med mig. själv? :)

hehe, jag vill med bo på gotland :)

Sv: Vad gör dudå? :)

tycker att det är så mysigt bara :D

sv: mitt lov böjade idag xD

vad gjorde du på lovet? :)

ahaaa okej x)

God kväll :)

allt bra med dig? :D

sv; Det är bara bra med mig med :)



/Linda

sv; Yesbox (:

SV; bara bra här också, lite trött men ;)

SV; joo, jag sover alldeles för lite! Somnade på historia-lektionen i fredags :D

jo, de är bra :)

försöker få min blogg stor ^^

men det ta en himla tid måste ja säga :P

haha okej ;)

men vem har gjort din design då ? :)

okej, ska också bara vila och kolla på idol ;P

sv: hmm konstig dröm, förstår att det var lite otäckt, man vill inte direkt bli tagen av polisen:P

kan tänka mig det :D

sv; aaww ! tack så jätte mycket!

Du har oxå en jättefin blogg :D

okej x)

haha ;D

ahah :D

Tack (a) det är du med gumman

ena dagen kan man ha 600 läsare, sen är man inte inne på 2dagar, då försvinner alla :O så hemskt!

:)

varför bup ? <3

Grattis till dej på namsdagen på onsdag då :)























Follow my on Bloglovin







Trackback