garttis älskling <3

 

Grattis Älskling hela 18 år nu, hoppas du haft en jätte bra dag och får en super bra kväll. jag tycker det har varit en riktigt bra dag även om vi inte har vart så mycket. hoppas du är nöjd med armbandet du fick av mig. den var det ända jag kunnde komma på. och sen vissa hur mycket jag älskar dig. saknar dig redan men ta det lungt nu när du fyllt 18 för jag vill inte förlora dig.

 

idag fyller som sagt min kille år och vi vaknade vid 10:00 kanske såg på tv ett tag. sen gav jag armbandet till honom. måste förkorta det lite men det visste jag redan sen innan. sen har vi sett på tv sen 10:00 till 15:00 eller nästan. sen kom hans släkt ditt åk jätte mycket gott. sen hade jag inget lust att sitta där så jag såg på tv. men min dag har varit jätte bra tycker jag.

 

Nu sitter jag här och hoppas på att pappa ska komma hem snart.


Kommentarer

SV: kommer inte ihåg vad jag skrev till dig :P

Menmen, är allt bra? :)

Grattis . :)

jo min fredag har gått jättebra:D shoppat en del ..hehe^^



händer ikväll då?:D

:DD

japp :) hoppas du åfr en bra kväll :)

hejhej, hur är det med dig då ? :)))))

söt blogg :)

himla läcker header! :D

allt bra med dig?

kram

svar: det är fint med mig! :)

gör du ikväll? :D

:DD

;)

Grattis :p

Allt bra? :D

såå, du är jag tillbaka! :D

det är så kul att få vara tillbaka!

men det skulle vara ännu kuligare om du kommenterade en liten söt kommentar , eller säga något snällt hur min nya design ser ut :)



Många Kramar från Saga ( http://sagaaa.blogg.se )

SVAR Tack dsm :)

Jo , det funkar :D

Gör du?

sv: hihi, jepp jepp :p

Okej , nej ingenting :p

Alltså har en till blogg - elsaemilias.blogg.se , kommenterar dör ifrån istället :p

GRTTIS till din älskling :)

sv: kej, gjort idag? <3

Hej sötan! :)

vad händer hos dig ikväll? :)



KRAM

grattis till din kille:D



jaså? varför e du sj?:/ naww..

e aldrig kul när man e sj ..men ibland behövs dt:p hehe..^^ ...~¨ hoppas du inte kmr bli sj länge då:) ..



jag kollar på tv också:) hehe..^^ gör inte mkt..e helt död idag:P

Yep:D

jag har jobbat hela dagen, och nu ikväll har jag bara tagit de lugnt;)

bor han långt ifrån dig ?

arrå, sj? :)

jo jag förstår dt..hehe:)



jag gillar aldrig att varra hemma sj:( läskigt ibland om man bor i vila o sånt.helt stort ju:p haha..~~ spec när man ksa sova sj:( uff~~



vad gjorde du igår?..



igår firade vi brorsans födelsdag..med släktingar o sånt..blev en massa disk:p hehe..o idag var jag o mama i köpenhamn o shoppade:)

Har du hästlov nu eller ? :D

förstår att du oroar dig..



fick du inte va me o festa då ?

SVAR :D

Ha en bra kväll!

sv : ska oxå köpa en får betala 200 ! ;D

fin blogg men allt bra ?

taack :)

föresten grattis till han :)

sv: å fet mysigt! grattis till honom ;)

jag har packar, åker till London imorn ;) <3

SVAR Händer nåt kul imorgon då?

Redan :O

gör du ? :)

sv: hehe, tack ;) <3

jahha.okey=) jag förstår..

men var e din kille då?:p du kan ju vara med honmo istället för att sitta hemma helt sj lr?:)



vad har du köpt till hnom då om jag få undrar:D hee..^^ mysigt dt låter:D



aa min dag har gått bra..men e skit trött efter shoppningen..dt tar kraft också:p hehe..^^

Oj :o

Händer ikv?

Jag har preecis kommit in igen efter att ha varit ute på en promenad med hunden :)

yes, hur ser din kväll ut då?=)

gött :D

Vilken fin bild :D

haha vad bra :)

hoppas allt är bra med :)

Ja , sen i fredags :)

Haha, samma . Ska sova ut riktigt mycke nu , man måste ju passa på att göra det nu medans det är lov :)

puss

Inte jag heller , går upp sex en vanligt skoldag , sov till elva idag , så jag har sovit ut :p

Ha en bra helg :)

grattis till han :)



klart jag gjorde .



hihi , Har du haft en bra lördags kväll än så länge ? =)

hoppas allt är bra med dig :)

sv: hmm okej. Hoppas du får skolfotot snart då:)



Skönt att din dag har varit bra:)

svar: samma här d: men det finns inte särskilt mycket på tv just nu ^-^



händer imorgon då? :)

jodå du det är bra här med ;)

det är en sjukt fin bild alltså !

grattis till din kille :) jättefin bild! :)

SV: Okej :) Jag svarar på kommentarer och väntar på att little miss sunshine ska börja! :) Är allt bra med dig? :)



KRAM

hoppas allt är bra med dej<3

svar: jaa d:

mina kusiner kommer upp till stockholm från göteborg så det blir ett glatt återförenande efter 2 månader från varandra sedan sommaren.

det känns som att vi är dom enda kusinerna som har den relationerna till varandra.. ^-^

SVAR Ååh, har du inte höstlov? :O

Härligt :) Jo jag mår rätt bra, nervös ...

Vad gör du ? :D

jahha..okey:)



o du hängde inte med?:p hee..hoppas han inte blir för full, då kan dt vara farligt:p haha..

hur länge har ni varit ihop då,söt?:)



glöm inte ställa alla klockr en timme tilbaka i natten:) vintertid nu u know:D kram.D

SVAR Jaha, vad trist :(

har tävling imorgon!

okeej, jag tittar på little miss sunshine :)

SVAR =) har du gjort i kväll då?

Aww, varför det?

Du skall inte oroa dig i onödan! <3

Förlåt att jag inte varit aktiv så mycke, men mår sådär sedan jag smällde och lastbilen brann upp...



Allt finns på min blogg...

sv: det var benet men nu är det iaf bättre:) fast fortfarande lite ont.

Du får prata med honom :)

ja d förståss.. kommer gå bra ska du se :)

fin blogg:) allt bra idag ? kram

jo bara fin fint här :)

Säg att du är orolig och så! <3

svar: jaa, verkligen. vi skriker och kramas och dansar runt varenda gång ^-^

har du någon sådan nära relation till dina släktingar?

hihi :)



why ? :o <3 Joo den är jätte bra : bortsätt får skräckfilmen -.-

svar: vad tråkigt! vi är jämnåriga och försöker att träffas vid lov och långhelger, och den kontakten har vi haft sedan vi var smååå dagisbarn ^-^ vi firar jul tillsammans varje år :D

haft en bra dag? =)

okej! det är bra :) vad gör du ? kram

sv: hehe, tack ;D

vad gör du då?

okej ... usch då ! hoppas du blir bättre :)

SVAR Okej :)

det blir nog bra ska du se gumman ;) hihi .

fyra månader e inte lääänge.. men knaske dt e bra att du känner han e den rätte..då kmr du förvara honom extra:D men hopas han känner dtsamma^^ hehe..svårt att hitta en bra kille nu för tiden ..vt du?:) hehe..^^

SVAR Nej inget speciellt :)

vad gör ni?

:) Jag har en liten tävling i min blogg nu där du kan vinna ett presentkort på 200 kronor för smycken4u.se. Var gärna med!

samma här!

SVAR Hihi, allt bra då? :D

tack (a)

SVAR Same here :)

fixar sig alltid :)

härlig bild :D

hejhej :) allt bra med dig sötis?

fin bild :)

sv; förlåt för sent svar, va söt bild förresten, haft en bra dag idag? kramar:*

vilken söt bild på er1

JÄTTEFIN BILD! =D























Follow my on Bloglovin







Trackback