hemsetorgdag


två bilder från idag första bilden är på Filippa & Olivia
den andra bilden Anton Moa och Timmie

skola till kolckan var 12:00 efter dom vi slöt efter gympa så hade jag och moa mycket tid på oss att fixa oss. som man säger går man runt på hemse. (hemsetorgdag) lite drygt först att bara stå på samma ställen men fick träffa många vänner. sen träffade vi Rasmus och Danne. jag sa ju att jag inte skulle åka karuseller och jag gjorde det inte men blev bjuden två gånger men tackade nej till det.

Köpte Godis och en sak till min älskling som han får när han fyller år.

Kommentarer

yyees :D

härligt!

då borde jag ta och prova :)

kram

vad ska du hitta på ikväll då? =)

Tack så mycke=)

sv; vad är hemsetordag? xd KRAM

sv; Jaa, har du missat det? :O haha

verkligen!

Ja =)

RE: hehe okej :) jag har precis ätit middag :D

härligt :))

näh är krasslig DD:

sv: görs? :)

Sv; hihi, han tackar nog ;)

VA hittar du på för något skoj då?

Haft en bra dag:)?

Låter ganska mysigt...



Sv: Tack så mycket! :)

sv: ledsen för sent svar, har haft mkt pågång senaste dagarna. gör u ? <3

Oj vad tidigt.

RE: haha ja verkligen :D var din god? -.-

Sv: sådär, är sjuk!

Sv: Åh tack så mycket! :)

haha no problems :)

klart :D

sv: okej jag ska dra ut med hundarna mina ;)

vad är det ni sitter i? är ni på ett nöjesfält?=)

sv; jaha okej, va det kul? :)

Ja visst är hon ;) KRAM

RE: hääääärligt ju :D

hihi! fina bilder :)

ah! jaså, jag tänkte att det var något sådant, hehe=)

svar' (: nu är jag brunett ;)

RE: hehe :D vad gör du då snygging? :D

sv: ok , kollar på tv, gjort nåt kul idag? <3

alltid kul att träffa lite folk ju!

sv; Varsågod =).

vad ska du göra i helgen då?

sv: hehe :P

Händre ikväll då? :)

fina bilder :)

SV.

hihi<3

va görs d <3

Sv: tack!

sv; härligt ;)

Naw, hihih tack :D KRAM

lugnt :D

fin blogg:D

aa DDD:

hej tjejen! vill du ha nya besökare till din blogg? var då med och tävla om en plats i min veckans blogg tävling. du behöver endast skriva en kommentar om att du vill vara med! Utmana gärna en kompis, för rolighetens skull! love / lindha

kul bild.. första..

haha jag drog hem! :D

Haft en bra dag?

vet du något bra på tv ikväll? :)

kram

hej ville bara kika on och säga att det skulle vara supernsällt om du kunde rösta på mig i veckans blogg , jag är nummer 4.

rösta på mig i hennes blogg;http://jozefinesblogg.blogg.se/

det skulle vara himla snällt :D!

karuseller så är så kul:D hehe

fina bilder!

HIHI aweet pics ;)

Fin blogg !!! <3 Kolla på mina oxå <3



www.fjortiszz.blogg.se

www.Loveforevez.blogg.se

www.puzzipuzzi.blogg.se



Men jag har en till blogg som heter www.girlpowerz.blogg.se men den e inte klar än och så <3 Jätte-fin blogg!! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback