Höstlov.


Modell: Fanny Jakobsson
Foto: Beatrice Jakobsson


Jag skrev inget igår, men Moa åkte med mig hem åt mat och sen åkte jag upp till min syster och kände att tiden bara sprang iväg så jag orkade inte knäppa på datan och skriva ett inlägg igår. men nu hinner jag kasta in ett inlägg. som några vet var gårdagen igår den sista dagen för nu har vi höstlov.

Idag gick jag upp 06:10 bara för att åka med min syster till jobbet men jag sov hela tiden på jobbet. sen gick vi på stan bara någon timme. köpte mat och åkte hem, nu har vi sittat och pratat ett tag. och vi ska börja med maten snart eller något. sen kanske min bror kommer hit ikväll.

orkar inte berätta exakt hela dagen men tack för idag Angelica.

Kommentarer

taack :)

ofta ni har höstlov nu? :)

jättefin blogg :) ha en bra fredagskäll nu ;)

svar: okej

haft en bra dga?

KRAM

härligt =)

sv: :)

okej :) vem har gjort din blogg?:)

söta bilder :)

söt hon va=)

Härligt att du är frisk nu! =)

Allt bra idag?

Så fin tröja tjejen på bilden har, sitter den ihop med kjolen?

Råkade skicka tomt, allt bra med mig med tack =)

Vad gör du?

heeej jag har läst din blogg nu på ett tag och jag bara nt sluta läsa den, Ha en bra helg:)

svar: ja den har varit bra

KRAM

haha okej :) vi har vecka 44 ;p

SV: hihija! :D:D

sv: så tråkigt, hoppas du snart blir frisk:)



Hoppas du får en jättebra höstlov då:D

fina bilder btw! båda två.

äsh :)

händer ikväll da ? freda kväll ju ;)

Söt tjej! Din lillayster? :)



sv: Gör jag? Det har jag aldrig tänkt på...

Men tack! Jag tycker den tjejen har ett jättesött ansikte ^^

haha japp :)

Jag gör ingenting, väntar på Idol =)

Har du någon favorit?

hejsan:) allt bra idag?

Hej Bea! :) Hoppas allt är bra med dig.. Kolla gärna in min och min kompis blogg :D ps, du kommer märka vem jag är. ;) <3

sv:Okej, jodå det är bra :D

Hehe ja =D

=)

tjaoow , vad händer i helgen sötnos ? ;)

svar: tack så mycket

KRAM

:D

:DDDDDD

du och din syrra är lika :DDDD

Ha en helt underbar fredag!

Kram på dig<3

sv: haha ja vet :P

Sv: okej! vadå? :D

sv. tack så mkt!

Sv: ingen fara :)

S:V Varsigod! :)

sv; Varsågod =).

fint!

vill du vinna ett armband med matchande örhängen är det bara att skriva 'jag är med' eller liknande i mitt inlägg 'tävling' på bloggen! ;) (inlägget finns även i kategorin bloggtävling)

Vilken söti! Vem är dt på bilden?:P

SVAR: Hehe ja, ibland är dom bra, det kan jag inte förneka. :P Spelar man i elitserien kan man ju inte direkt säga att nåt lag är dåligt.. ;)

Hej =) Hoppas allt är bra med dig!



Nu har jag startat en tävling i min blogg där man kan vinna ett hemligt paket.



Titta gärna in och delta i tävlingen:



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-ett-hemligt-paket.html



Ha det bäst!



Kram

härligt :D och visst är det skönt meed lov ? :D<3

lungt :)

gött ;D

så lite så:)

sv: haha, okej.. ;D måste fixa lite inför spelningen med KeSha ikväll! :D det ska visas live på min blogg, tihi :)

Vad ska du göra i helgen då?:)

Okej, den var himla gullig i alla fall! :)

Har ni höstlov nu? ;O

fan va söööt<3

SV:

hih vsg gmn<33

ASSÅ DIN SYSTER LIKNAR DIG SKIT MKT!

sv: då är vi två om det, jag älskar också randiga tröjor :) btw vilken söt unge! :D

söt bild :p

Helloo , Haft en bra kväll ? :)

Hejsan!

Vilken fin blogg du har!

Titta gärna in på min blogg :)



Va gulliga bilder =]

vilken söt liten människa :D























Follow my on Bloglovin







Trackback