ingen bra natt för mig



Godmorgon, jag vet klockan är bara 09:30 och jag är redan vaken. men det jag har inte kunnat sovat något i natt. kanppt 5 timmar har jag kunnat sovat. hade annat att tänka på, sen när jag vaknade vid 8 i morse var jag tvungen att ställa om min klocka till 7 lite drygt. så i natt har jag inte sovit mycket men jag mår rätt bra ändå. har ni sovit gott ?


blää det är söndag vi börjar skolan imorgon men jag har en rätt lungn vecka så det blir nog bra ska vi se. idag vet jag inte vad som händer Rasmus kanske kommer hit med danne men frågan är om danne orkar komma hit så full han var igår. vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

jupp ;D

Allt bra? <3

Man tycker att man vaknar tidigt nu när klockan är omställd :)

vad gör du idag?

Snälla, skulle du kunna rösta på Black Jack till årets häst? Gå in på den här länken, http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57162 å sök på Black Jack. Dt skulle betyda mkt :) <3

haha ja :) igår var klockan 11 den här tiden, haha

Keey :)

Ja, faktiskt ;)

gör du då+ ;D <3

bra att du är pigg ändå:)

jag sov bra men hade massa konstiga drömmar..:P



fin bild!

nej, läste det :(

somnade typ ett.. :) och vaknade typ halv nio. Trodde klockan var halv tio men så skulle man ställa tillbaka klockan ju. suck haha

sv;så bra då :) jo här äre oxå bara bra !

kram!

nej inte alls :)

sv: jag vaknade nyss :) händer idag då?

Så tråkigt, varför har du inte sovit bra?



Jag sov som en stock inatt, men min sambo hade lite svårt att sova, tydligen försökte han prata med mig och smeka mig på ryggen innan han gav upp eftersom jag bara sov :D

SVAR Inget speciellt :) Vilken härlig bild!

snygg bild!

Tydligen något som kommer och går, jag har också lidit av konstiga drömmar det sista. Kanske har med vädret att göra..

Sv: Hittar du nt elr va menar du? :S

svar:godmorgon :) Sovit gott?

SVAR Tack :) Vad glad jag blir!

sv: igår var det 200 jämnt :) men innan jag tog bloggpaus så hade jag över 600 varje dag, så det är mitt mål ;) O nu är jag ju med på aktiva så jag har ju god chans :D



Sv: Gå in på länken, å till höger står e dt typ en lapp å då klcikar du på rösta å sen söker du på Black Jack, å så klickar du på hans bild 2 ggr :)

fin blogg,hur står det till?

inte mkt :D Händer idag ?:)

sv: jag gör inte så mkt :)

Sv.Allt är bara bra ;)

planer för dagen?

fin bild :D

jag jobbar idag. sen ska jag hem till mamma å pappa på middag

sv: höhö, ajjemne :D

allt bra?

okej :D Ta det lugnt bara ;)

sv: hehe, japp :D

hoppas du kunde sova inatt.. kramar

sv: jo, det är bra :D vad gör du då?

sv: Jahaa, vad coolt ;)

bjud på den ;)



kommer bli bra när ni träffas igen..

sv: okej :)

jag svarar på kommentarer samtidigt som jag sneglar på tv:n ;p

fin bild :D

gillar bilden!

sv: ja visst är den :D

Allt bra med dig annars? :)

hihi trevligt :D



Jag ska inte göra mycket .

Hej sötnos! :)

Allt bra med dej idag? :)



Vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg? :)

KRAM

Nej, det är faktiskt inte roligt alls. Vi skulle kanske uppfinna något som gör att man inte drömmer konstiga drömmar, bara bra drömmar :D



okej typ inget :P <3

Hehe :D hAr du nåt tips på nån bra film ?=)

sv, hehe^^ fin bild:p

sv; så nu har jag lagt till dig i min meny:D

fin bild :)

Allt bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback