min bok


Foto: Beatrice Jakobsson

Godmorgon, jobbig att dra sig upp ur sängen men nu är jag iaf uppe ur den. ännu en till skoldag fats det är rätt så lungn så det är inte så farligt. i skolan läser jag denna bok över, jag brukar aldrig hitta bra böcker men den här får duga. även fast jag tycker det bara är tråkigt.

handlar: det finns en tjej som är till stanans med Even. Tjejen (Aundrey) har funderat länge om hon vill eller inte vill göra slut med Even. men till slut bestemmer hon sig till att göra det. han skriver en låt om henne och så ledsen han är. till slut kommer låten upp på topplistorna..

låter kanske super tråkig, men det finns inga andra böcker jag vill läsa.

Kommentarer

jasså du gillar inte att läsa? jag älskar det :P

sv, ja :)

jag läster gossip girl! jag tycker att dom är jättebra! :)

vad tycker du om boken dÅ?

härligt! tycker de låter som en bra bok! man ska aldrig ge upp, sånna är bra!

sv: jag älskar också byxorna, lagt märke till att det är som spetsmönster under hålen:D

ja verkligen lycklig:D:D:D



Kanske boken blir bättre senare:)

godmorgon söt! :)

händer idag ?

sv:

jag gör inte så speciellt mycket haha :)

vaknade nyss :)

har inte du lov? :o

jag vet inte om det är pga att jag reda på massa choklad innan och var allmänt osugen men den var inte så jätte god :/ ska ta en bit idag så kanske den är godare hahaha :P

va bra:D<3

Sv: okej :D ^^

godmorgon :)

var glad att ni får välja bok, det får inte vi.. så vi får läsa konstiga böcker på forntidasvenska.. fattar ingenting ;)

sv: ja det är jätte skönt, kul med skola idag ?=)

sv: tråkmåns..

jahha..jag ska åka till madrid nu på fredag..efter min tenta på tors..dt blir en minisemester :) hehe..så kmr bli kul:)

SV: Nej självklart inte tar jag bort dig. När jag börjar prenumerera på någons blogg, så gör jag det hela tiden :D Nu lägger jag till dig :)

sv: tack så mycket!

bloggar:)

hehe okej! :)

vad ska du göra idag då?

sv: tack <3

den där boken skulle jag vilja läsa ;)

sv; hihi aaa ! :)

jaa den e så sköön att lyssna på :D

jag har redan lagt till dig på bloglovin. Lägger du till mig? :)

Snygg blogg....kan inte du göra en gratis design till mig?:D

sv: det är bra tack!:) händer idag?:D

God morgon! :)



Idag har jag tänkt att ha en frågestund om Reumatism, jag är villig på att svara på precis

alla frågor du ställer :)

Jag ska försöka svara så gott jag kan :D



Ha de bra / Emma

Godmorgon sötnos :)<3

hehe aa :D Vad ska du göra idag då ? =)

Har ni inte lov :O

varsegod, tack :D

vad gulligt, skulle du inte kunna ladda upp bild på han&dig? :)

jaha okej :D

sv; hihi tack du :D

du får hemskt gärna följa min blogg : D

allt bra med dig? :D

näe.. kan ej lägga in nya inlägg.. sitter knappt en min vid daorn.. e inte hemma.. åker hem ikväll... då blir de nya inlägg.. e på besök i södertälje nu...

Den där boken är typ bra :D

fin blogg<3

Jaha okej :P

hej! jodå det är bara bra, sjdå? det var länge sen, kram

SV: Tusen miljoner tack, gud så glad jag blir :D

MASSVIS MED KRAMAR PÅ DIG OCH HA EN JÄTTE HÄRLIG DAG!

SV: gÖR DU ? (:

SV: Javisst :)

Händer idag?

den lät väl inte så dålig? (:

sv: kul att du är glad för min skull:D

sv: okej, tack för din åsikt:)

sv: ja smaka dom, dom är verkligen goda:D

Sv: Taack, ha en fin dag :)

sv; hihi jag minns inte vad jag frågade..:$ men sak samma, :) vad jobbigt med skola..vi har lov :$

HEJ, hur är det med dig då? =]

kram! ♥

svar: det är kanon:) vad gör du?

ahaa :DD

hahaha, härligt att höra ;)

allt bra då?

den där boken är GRYM! :D

okej , bra att kolla upp det =)

haha vad har båt och höstlov och göra med varann ? :o

sv: härligt! :) jodå. jag har haft en toppen helg!

Svar:Hej jo det är bara bra:) Sj?

sv: det var så lite :D



den boken låter bra, inte alls tråkig! :)

sv: allt bra idag? :)

haha :DD

svar:godeftermiddag :) vad händer idag :)?

Har du inte lov än? :/ mysigt att bo på gotland :D

tycker boken ser rätt så bra ut :)

kul när man hittar en bok som amn verkligen faller för:)



ha en bra dag!

Japp, händer ikväll då?

Fototävling i bloggen - Vinn soft focus filter i samarbete med tvspelsweb.se.

Läs mer här: http://www.lindapauline.se/2009/october/fototavling-vinn-soft-focus-filter.html

sv. okej..

Jag har haft en underbar dag, du med?

--------

Sorry för sent svar men varit en hel del att göra

-------

sv: inte altid man ÄLSKAR sitt liv, iaf inte från sitt hela hjärta. Men man får väl se till att göra det så ofta man kan:)



ha en finfin kväll<3

sV: Samma här! Och du, det skulle vara hur snällt som helst om du ville rösta på mig, jag är nummer 1! http://febbs.se/2009/october/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment =)

Jag älskar dne boken, läste den direkt när den kom in i bibloteket. Kanske är precis dne jag läst?























Follow my on Bloglovin







Trackback