min dag utan att gå i skolan.


[inte samma bild] tog bilderna på The studio.

vilket är snyggast med färg eller utan ?


Kom just hem från en dag från skolan, jag tog vanliga bussen in till Visby. och när jag kom in skulle jag då göra den där saken jag närmnade igår. (men sa aldrig vad det var) sen så åkte jag och åt i Visby, sen gick jag vidare till Johannes och Kristina och var med dom vi spelade Uno och lite kortlek tills jag fick gå till bussen för att åka hem. det var en toppen dag för mig.


Nu ska bara jag se till bli frisk i halsen.


Kommentarer

Hej! Det har varit lite problem med min blogg så passar på att säga att det går att skicka kommentarerna nu! Kram! Allt bra med er alla?

med färg :)

åh, jag älskar gotland!

ja vi har vecka 44 så det blir veckan efter er :)

Sv: aha okejdå, ingenfara.

läs gärna om du vill :)?

är allting bra idag?

allt bra? :))

:D

super söt e han..

okej:)

Fina bilder!:)

fina bilder!

Vilka fina bilder :)

re: yes :D vad gör du då?

TACK:)

Sv: Ingen orsak :-) Hur mås det?

SV: Tack så hemskt mycket Beatrice :)

Absolut .

färg =)

åh, gud va fin du är! :D

ååh så fina bilder :) kan inte säga nån som var finare än den andra :D

Sv: Aa! :D

Vad gör du annars?

Sv: okej, mysigt. hittade du nåt? :) jag umgås med min syster och hennes 3 barn som är här :)

svar: okej för har pogramet men fatar inte hur man gör

KRAM

börjar du bli frisk? =)

lungt ju :D

åh båda bilderna var lika fina :)

Sv: Jag lyssnar på musik :D

haah varsego :D

oj svårt.. båda var lika fina!

sv; åh, har ni lov så tidigt? Vad skönt :D

så trist. =( Krya på dig. =)

svar: okej för har sett den där, sa dom hur man gjorde i den?

KRAM

sv; Ja, det har jag ;) LÄNGTAR! haha

fina bilder!

SV: Tack så mkt sweety:)

så söt :)

Absolut :)

Har du några speciella planer för kvällen då? =)

sv: ingen fara! riktigt fin klänning du hade också :)

Gör du ikväll? =)

RE: trevligt :) jag sitter och kollar på Finding Neverland..

jättefina bilder - du är så sjukt fin! :)

Sjukt söt är du!

Satan vilka fina bilder! Du är fin.

svar' min tisdag var också bra, absolut (:

Jag gillar den utan färg=)

Sv: Ne fy så jobbigt :/ Jag har precis blivit frisk från min förkylning som var igång förra veckan!



Krya på dig!

Gud vilken fin bild på dig ;)



Besök gärna min blogg och delta i min tävling!



www.musice.blogg.se

med färg! fina bilder!

sv: Okej tack så mkt :)

SV: Gör du? vad roligt, haha :D

så fiiin<3

SV:

hihi vsg söt<3

svar: okej som vad då?

KRAM

Sv: Jaja mysigt jah! :D

Ska du kolla på Fotboll idag eller är du inte så förtjust i det? :)

SV: okå .. :/

krya!

Jass åde tycker du :$

sv: ja jag älskar att vara där på somrarna :))

Sv: jaså där ser man :) vad kan det ha varit för ärende då? ;D

jodå de är bra här med :)

Sv: Nej inte jag heller, bara min bror och resten av familjen som kollar på det! :)^^

svar: tack tack!

SV.

hihi vsg sötnos333

sv; Fast inte som du ;D.

hehe ja visst är dom :)

svar: okej för dte är skit snyggt. kommer du ihåg i vilken av filmerna då såg det?

KRAM

hur sorterar man kategorierna :D?

Jag har övningskört och nu väntar jag på greys. =)

så fin blogg du har. :)

sv, så lite så :) färg!

gjort idag då ? :)

Har du haft en bra dag då? :)

äsch sant ju :)

sa ju att du skulel lägga ut fler bilder på dig :D<3

Vilken fin blogg :) vad använder du för designprogram? Titta gärna in på min om du är intresserad av photoshop & sånt :D



/D

samma ;)

sv, så lite så :)

den med färg va riktigt fin!

fotboll ikväll?

nej det kan jag inte påstå, hade velat vara där mer för det är så himla fint! Skönt att komma bort till en sån plats. har vart där varannan sommar sen jag var liten. så nästa gång blir det dax igen :)

sv: tack så mkt :)

varsågod!

får vem som helst fotas på the studio? :)

Den med färg, så himmal fina bilder asså du är förjävla fin, skulle göra vad som helst för att se ut som du, åh va söt du är! P U S S!

SVAR: OMG! Åt dom alltså 100 var? :OOOOOO

Jag gillar verkligen den svartvita bilden:) men den andra var också fin!

Hej tjejen! :) Allt bra?

KRAM

beror ju på vad du ska ha bilderna till?

jättefina bilder :)

Fina bilder :)



Rock on & ha de gött!

Fin bild utan färg

båda var fina:)

hud vilken fin bild :O :)

Fina bilder :)

jag älskar dessa bilder på dje!























Follow my on Bloglovin







Trackback