min helg

foto: Beatrice Jakobsson

 

Jag vet inte alls vad som händer ihelgen, men moa ska vara på fest. och jag har ingen lust att åka ditt om jag knappt känner dom så det blir att vara hemma. och sen blir det att vara med älskling på lördag. så imorgon får jag försöka hitta på något så det inte blir så tråkig fredag.

 

fick en tv igår men vi måste fixa sladd så man kan se på kanaler för just nu går det bara att se på myr krig och det är lite små drygt men jag får det snart hoppas jag.

 

vad gör ni i helgen ?


Kommentarer

*svar:* Ellerhur! :)

kramkram

Finfin bild där! :)

riktigt fin bild! :)

ah du menar när man kollar på dig jaaah :D

haah :)



haha men tack så mycket :d blir super glad :D

fin bild :)

sv; sitter och lyssnar på musik! :D

Pfffft.... ska du säga! Kolla på din blogg, skit söt ju! =)

RE: det var så lite så gumms :D

Sv: okej ;D ^^

joho! :D

vsg :)

jättevacker bild!

SVAR: Oh, va roligt! :D Gillar din blogg också, riktigt härlig! :)

Pluggar du på gymnasiet eller? :)

oekj, vad bra :D

haha tack ;*

Sv: aa ;P

aah :D

Händer imorrn?=)

haha min e så vanlig.... din är unik =) hahah jajaj :D

:D va görs? <3

Ja, tack detsamma! :)

en liten fråga? hjälper du folk med designer? :)

Så mysigt :D

Ska vara med min mamma på dagen :P Sen på kvällen ska jag vara med 2 kompisar :P

sv; hehe, jag kommer inte ens ihåg vad jag frågade dig ;$

Jaha okej :) Vad vill du plugga för linje sen då?

Svar:Hehe:D

Roligt med ny tv :D det vill jag också ha, hiih. ^^



SV: Jaha okej, haha :) Jag vill inte att höstlovet ska ta slut, blähh lixom :p



Härligt att höra, här är det bra med, lite frusen bara :p



Hittas på ikväll då? =)

kramar

svar:jag har ingen aning jag heller :) Får se vad som händer !

Svar: Nej inte jag heller tyvärr, men tänk om man kunde köpa skor varje dag ;)



Kram

så lite så :)

hhaah ja men inte lika fin som din, så shhh nu :D :D hihi <3

Okej, nej har testat både handel och samhäll men har hoppat av båda.

hah :D

gördu?

älska bilden! oek jva bra. jodå samma här. vad gördu? har vi fortfarande varann på blogglovin? kram

Nehe, okej.. den är supersnygg (:

absolut :)

hihi taaack=)

vad gör du :)?

Sv: Tack så mycket! Du är också väldigt söt :) Och så har du en himla fin blogg också!

Hehe:D

sv; aha, nej det var en fråga som jag bara ställde och ville ha svar på (:

hehe okej, lättare att hitta varann då:) hur har dagen varit? kram

Svar:Gjort idag? x)

sv: tack sötnos! :D

allt bra?

SV: haha precis ;D

fin bild btw :)

fin bild !



sv. tack :D

haha, nej jag vet inte :p

sv: men om jag hade gillat breda axlar hade jag lugnt köpt en av tröjorna. Vilken fin bild :)

vad ska du annars göra över halloween då?=)

Hej sötnot vilken snygg blogg du har. Om jag får fråga dig regnar det på din stad eller snöar det eller är det sommar? ;) Checka in min blogg och svara på den enkla frågan. ;) Ska vi följa varandra bloglovin ? ;) Puss på dig!

Jadu, har svårt att koncentrera mig och har ingen motivation till att plugga.

haha aja =) hahah

vad mysigt :D här regnar det

Händer imorgon då?



KRAM

Okej :/

Ska bara vara med vänner :) Se film med dom osv :P Mysa.

Svar:Okej. Städat mitt rum osv x)

haha yesyes :P

sv; aha, nej inte så många :P

runt 100 per dag typ (:

jaa :D

kommer bli super skönt med helg. Hha :) för dej iaf

skitfin blogg!



Kolla gärna in min blogg! gör egna låtar och skriver egna låttexter!:)



och imorgon fyller jag 18 år:D!

har nyss duschat och nu väntar jag på en vän :)

Nej men så kan det vara ibland :)

hehehe...vsg..XD händer då?

Jadå :D

vad ska du göra ikväll då?

Svar:Jupp:D

Sv, tack så mycket, din blogg är med fin :)

Vad gör du då ?

sv: Japp japp, ska du köpa? ;p

har inte du gjort din själv? :O

vilken fin och bra blogg:)

allt bra?

SV: Vad gor du? =)

kikar in & önskar dig en trevlig kväll :)

Svar; Tack detsamama! :D

haha

sv: awww va gulligt av dig:)



hur är de annars? =) kram

Jaha, harru inte lov elr så?

Shoppa med en kompis;D

Svar:Haha jupp. Gör du? x)

sv; ja jo kanske det ;p

tack :)

SV: Lyssnar på musik och bloggar :)

Ja men absolut. Vi väljer ju alla olika val här i livet :)

tack ska vi följa varandra bloglovin?

det är bra:)

sv; haha okej :p

har du varit på "mest aktiva listan" någon gång? :P

sv: okej, själv så svarar jag på kommentarer för tillfället :P

tack >:D

jaha :( fan skulle aldrig våga köpa design bara så ... :P haha jag gör mina egna :P

SV: MM =) Har du läst mina senaste inlägg? =)

följa varandra på bloglovin?

Jaha, okey;/

sv: joo bara bra här med faktiskt:)

vad händer ikävll? =)

jo samma...ska nog se på rosa bandet-galan tror jag nog.

vad tycker du jag ska vara på halloween,djävul elr häxa?

fin bild ! :)

jag gör aldrig de när jag har lagt till nån:)

Älskar dina bilder ! :D

Väldigt fin bild, åh vad man saknar sommarn.. ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback