nickelodeon dagen


efter som jag var på nickelodeon dagen i somras måste man ju se programet som går på nickelodeon. Först var det på gotland men dom filmade inte så mycket där typ 1 minut och men fick typ bara se artisterna. det var lite tråkigt, men det kommer ju ett större program senare om jag har rätt. jag var där bara för E.M.D inte för Johan palm som alla andra var där för ^^, var ni där ?


snart kommer en kompis hit vid namnet Rasmus vet inte vad vi ska hitta på men bättre att han kommer än att jag ska slippa sitta hemma själv. för just nu suger det att sitta hemma men annars kan det vara skönt att vara hemma. men nu ska fortsätta att se på tv.

Kommentarer

sv: härligt att höra :) det är bra med mig med :)

sv: yeahh :D

jaja, har jag frågat vad du ska hitta på idag? hahaa x)

Ska träna :)

Det är bara bra, sj? :)

sv: haha, okej ;P jag gör inte mkt x))

Vad händer idag då?

sv: haha, yepp ;D

haha ja :)

ja vet!! :D

Sv; Haha, tack detsamma! ;)

hihi jaa :D



Vilken bild gillar du bäst på min blogg sötnos ? Kolla senaste inlägget .. vill veta va du tycker :D <3

sv: hehe verkar vara något som dom flesta provat på. jättefina bilder på din blogg! verkligen!

hihi :D

Jag ska kanske shoppa, mest ta det lugnt :) har du lov nu?

tack :)

;D<3

SVAR Hihi =) Allt bra då?

sv: jaope! :D

nej, var det kul ? :)

ja visst var de! :D

Okej, så synd :)

får se, sj? :D

hehe svampbob :P

Vart i visby bor du ? :)

Gullig svampbob . :D

Vad tycker du om mitt nya utseende ? <3

K R A M ! :)

sv; hehe okej ibland känns det konstigt att fråga, men ska vi göra det?:)

Jag har en fototävling på min blogg. Det är bara att anmäla sig men en länken till bilden ifall om du blir en av dom fem som tävlar om att vinna så måste jag kunna få tag på bilden.

Kram Amanda

Följer dig också nu! :)

Tack ! <3

K R A M ! :)

hihi okej :D



Svampbob fyrkant (y'' :>

sv, Så lite så :D

Ja, eller hur? :)

hehe yes :D!

ska du göra idag då?

Hur är det med dig då ? <3

Och föresten , har Fanny kommit hem ? ;p

K R A M ! :)

SVAR Joo det är finfint :)

okej :)

händer imorgon då? ;D

Skönt att höra . <3 Jo det är bara bra med mig . :D

Nehe , typiskt . xD

K R A M ! :)

okej :D kulkul!

samma här :)

har inte du lov? :P jag ska göra läxa och sen sitta vid datorn ;D

hahah okej ;D

haru inte lov? :O

vad händer idag då??

okej ;D

Så du har skola imorn, haha :D

hihi jaa lätt ^^



Tycker du att det skulle låta bra med en design utlottning ? :>

SVAR yao=)

mm ;D

kul? ;D du har ju faktiskt haft ditt lov..

Allt bra idag?:)

hihi, så söt bild :)

KRAM

hihi ;)

när? :O

allt bra idag? :) Plus att jag älskar svampbob hihi

hihi :D



Vilken lookbook pic gillar du bäst i mitt senaste inlägg ? :>

Jaha :D vare kul då? :D

yes! ska ni göra idag då? :)

;D

härligt med tv tittande (:

men d e sköbnt d med ibladn :D

haha okej :D

hihi yeah :D

hi :D

Bra bild på svamp bob

svampbob är så söt haha

Han är lite små läskig faktiskt! :P























Follow my on Bloglovin







Trackback