orkar inte vara sjuk..


två bilder på blommor.
Foto [Beatrice jakobsson]

Jag blir sur igår fick jag sjukt ont i halsen jag kan inte äta mat bara för det gör så ont, pappa köper jätte mycket men det hjälper inte. (det ska hjälpa) det kanske inte går över på någon dag men det borde lungna ner sig lite tycker jag. men får se om det går över i helgen kan ju alltid hoppas på det bästa.


Imorgon är det skola sen kommer nog mamma och pappa dit vid 12:00 bara för vi ska ha utvecklingsamtal. sen efter skoldagen åker jag hem och packar, och sen upp till min syster ska sova vid henne tills lördag. vara med henne och hitta på något roligt. men vi hörs imorgon!

HA EN BRA TORSDAG! :D

Kommentarer

Sv: jaha, men det är ju inte pinsamt :) det äter ju varje tjej i princip! ;D

RE: yes indeed :D

Usch då... inge vidare juh...

Hoppas att du snart blir bättre :)

sv; Ja, precis :D Veckorna går hur snabbt som helst :O

Sv: nej det är sant :) hihi

jag orkar inte heller vara sjuk längre..

hoppas du blir frisk snnart:)<33

Sv: Aa:p

Sv: Ja, taccos var gott ;-) Fina bilder!

Hoppas du inte blir sjuk. Drick massa te nu och ha hunong till!

svar: kollade på hella men kommer inte ihåg var dom sa att man kunde lära sig sånt där?

KRAM

Ja det tycker jag med :P

hur fick du reda på hur man gjorde det då?=)

Okej, har dock bara varit där 1 gång ;P



Krya på dig :)

SV: Haha :D Men då har du ju två riktigt vackra namn ju, kunde inte blivit bättre :D

hihi :$ du med ju :)

sv: haha! :)

vilka fina bilder :*

Krya på dig!

Krya på dig!

härligt :))

jätte bra :DDDDD

usch dp, hoppas halsen blir bra snart!

ha en underbar torsdag och hoppas din halsont går över!! =)

ja :)

Svar: Så kul o höra! :D



p.s ha en bra ONSDAG? ;)

hahha, japp man blåser nästan iväg. Det som är jobbigt är att jag spänner mig ofta i hela ryggen när det är så kallt ute att jag sen får jätte ont i hela ryggen. jobbigt.



tråkigt att höra att du blev värre i halsen. får hoppas att det inte håller i sig

Usch för att vara sjuk! Hoppas du blir bättre snart. :)

tack! fina bilder

krya på dig =)

Krya på dig! <3

okej :) Inte så mkt :)

sv: Okej på så vis :S

okej, jo jag hade en bra dag igår :)

hiih :D:D

SV.

ne som du<3

naww krya gmn<3

SVAR: tack sötis (A),.

fin blogg :)

du får krya på dig! :D

JaTack!:D <3

sv: :D<3 Hur är det med dej då?<3

Sv: Det var så lite så :)



Aww, tack gumman :$<3

Hihi =D

fina bilder!

tack :D

fina bilder :)

oj hur mycket kostar det då? :)

krya på dig!

ja då. :) sjd+

sv: indeed :)

nice bilder!

hej! ☆

hoppas du får en fin kväll :)

Vilken söt blogg :D! Ha det bra!

krya!

:) han har spelat sen han kunde stå typ :P men riktigt hockey sen han va runt 4år gammal :) så hela livet. jättefina bilder!

andra bilden va finast :)

Sv: jodå, det är fint.

vad händer till helgen :)?

sv: okej jag sitter och svarar på kommentarer :P

oj, vad sjuk du är.. de var la inte längesedan du var sjuk? :/

krya :)

Det var så lite så :D

Sv: Tack så mycket :D

tackk :)

hej sötnos!

händer hos dig i helgen då?



Ps. Glöm inte att du inte får besöka Kissies blogg den 16 oktober.



Puss

sv: men så onödigt!:O vissa mobbades ocksåf ör att jag utvecklades lite fortare, var ju också äldst i klassen.



godnatt:)

sv; hahaha, ja? kul:D

nej men jag diggar min humor:P

kul att du tyckte det, var jättekul att besvara alla frågorna.

krya på rej snabbt som attans hörrö! :D

sv: kej, gjort idga? <3

sv: åh tack så jätte mkt darling :*

Hej!

Kikar in för att önska dig en bra Fredag! :)



KRAM

Nu är jag tillbaka igen efter en oväntad bloggpaus



SV: Okej :) hehe... oj e du sjuk? :(

krya på dig sötnos :)

hahahahah ja fgyller år :D

hellu!

säljer nu ett par nya heels på bloggen, buda gärna om du är intresserad! :D

Jag tycker den högra bilden var finast, vilken tycker du?

sv, :)

sv: ;D

Vad händer hos dig då? :)

KRAMAR PÅ DIG SÖTNOS!

Jättefina bilder & krya på dig :)



sv: Varsegod :p

Krya på dig :)

Fin bild på blomman

vilka fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback