pigg och glad.

Bild: Moa Isak Filippa (2008)

Foto: Beatrice Jakobsson

 

sitter hemma hos Angelica och hon ligger och sover kanske ska väcka henne snart så man kan äta frukost. i natt har jag sovit lite men ändå okej, kunde varit bättre för efter klockan 9 kunde jag inte somna om. jag sov för mycket igår får vi skylla på.

 

Vad händer idag, jo jag ska..


Jag ska vara med Angelica tills jag ska gå och träffa Moa bara för att vi tänkte se på hockey. (älskling spelar) så där blir vi kvar ett tag sen går vi nog hem till Moa och hämtar sina saker och jag går hit och hämtar mina saker. efter som jag inte orkar dra med mig alla saker. sen följer hon med mig hem och sover där tror jag. sen imorgon får man träffa älsklingen ett tag iaf, men han ska inte sova hos mig..

 

Vad ska ni göra ?


Kommentarer

hej ska vi följa varandra på blogglovin

svaR: det är bra:)

va fin blogg du har :)

svar; Tack du söt! ;)<3



Kram!

SV: tack så mke :)

Hehe :)

Gör du designerna i photoshop ? :)

sv: Jaa :) Vad ska du göra idag?`:D

Jag ska iväg och träffa min nya gympagrupp :D.

sv: TACK snälla! Ha en bra dag :) Btw gör du länkbyten? KRAM

okej vad bra! ja det är bra med mig med:D

tackar=)

sv: händer idag då? :)

Sv: Ok :)

Mina favoriter är Tove & Erika :)Hoppas att du får en bra och trevlig lördag!

Kramar *=)*

söt va hon:) <3

det kan vara så att du är en av sveriges sötaste tjejer ;O

Idag blir det nog rätt lugnt, med vänner :) sj?



Rösta gärna på min bild i en fototävling, kika in på min blogg :)

:)

sv: varsegod :D

och tack! haha

idag ska jag ta de lugnt, kanske plugga lite eventuellt..

ser ut som om du kommer få en bra dag idag :D. vad har du annars hittat på?

Har du några kuliga planer inför idag? :)



Om inte, klura gärna på vad du vill läsa om på min blogg! Vill du läsa mer om träning, motivation, privatliv... eller har du något annat förslag?

Kommer du på något, så skicka gärna en kommentar så ska jag försöka fixa ett inlägg om det!



Tack för din hjälp!



//Matilda, The Road Cyclist.

förlåt för sent svar...



ja absolut (: allt bra?

allt bra med dig? ♥

Vilken glad bild :D

haha täääck tror jag funkar ;DDD

Sv: Allting bra med dig?

haha ja :D

sv: yes! ;) verkligen =)

sv: Blivigt frisk än då? =)

Nu är bloggpausen slut :D

Allt bra med dig? ^^

dem e fina;D

Sv: Ingen orsak :-)´



Hur mår du idag då? Är halsen bättre?

haft en bra dag?

KRAM

ha en trevlig kväll:)

Sv; Tack så jätte mycket söta du! :D <3

vsg!

Gud så härlig bild! ^^

SV: Okej! :) Händer idag då?:)

sv: kej låter jätte kul:)

jag ber dej snälla kan du lägga en röst på mej här :) puss på dej <3



http://ureallyknowus.blogg.se/2009/october/dom-fyra-nominerade-blev.html#comment

vad gör du? :)

:D

Sv: Jo det är klart :)



jag har inga planer,

ska bara vara hemma och så..

fin blogg förresten :>

Sikken lyx:D

Tycker du att Foki var den rätta personen som skulle vinna Årets blogg, om inte vem? :)

Mysig blogg!!!

Förlåt för sent svar! Hoppas allt är bra med dig iaf och att du har haft en underbar lördag :-) Kramis!

jag är tillbaka i bloggandet :D

sv: Men vad bra :D Jo allt är bara bra här också ^^



Vad händer imorron(söndag) då? :)

Sv: men gud, stackarn :( hoppas du mår bättre! och det var så himla gulligt att du berättde det just för mig. jag lovar att ta bort kommentaren, men tack för att du berättade. vad gulligt! <3

men hoppas du mår bättre!

Haha ja :D

okey, roligt:) hoppas de vann matchen ;)

tack!! härlig bild

sv: kan ju inte bli sjuk igen:P nej men jag tror inte jag blir det.

hehe vad bra, för mig är det tvärtom, mitt rum är stökigt, har inte städat upp klädhögen än, den har varit där i redan 3 veckor:O



Hoppas du fick en bra dag igår:)

själv var jag med min mamma och bror, bakade, hade en musikdag och avslutade med att kolla på filmer.

Tack så jätte mycket:D

sv: sommaren är de bästa som finns :)

SVAR: hihi tack sötis :). Men du har ju en fin design! :D

Kul åh se på hokey!:P

okej va kul :D de gjorde ja också men jag va sen ute me massaa kompisar.. ;)

sv: hihi du är söt du ! :)

sv, ja det är bra :) själv då?

jag har typ precis gått upp,.. -.-

Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.



Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.

SVAR: Aha okej :P <3

dom ser väldigt glada ut på bilden :D

sv: ja så gott som, lite förkyld bara :) skönt med lov?

Okej, har du haft en bra helg då? =)

Besök gärna min blogg och svara på "Dagens fråga" :D

sv: ahah åå va "romantiskt"(verkar inte va rätt ord att beskriva det :S) det är att kolla på sin älskling när han spelar hockey!! ^^

Tack! :)



Härligt att du är frisk igen.

svar: okej, tråkigt att du inte är med. men annan gång kanske! :)

Hej! Jag önskar dig en bra start på veckan! För mig så är det sista veckan innan höstlovet, är det samma för dig? :D

KRAM!

Allt bra med dig då? :)

alltbra?:D

alltbra?:D

Hur är det med dig då?

vad skönt :D det är så jobbigt att vara sjuk :S

Hej sötnos,

allt bra med dig idag?



Jag har en liten fråga; I de senaste inlägget i min blogg finner du en musikvideo med Miley Cyrus, vad tycker du om låten och videon? Kommentera gärna och berätta allting :)



Puss























Follow my on Bloglovin







Trackback