Reklamen är grym.

den nya reklamen, jag älskar den.


I Lördags gick jag bort och träffade Moa sen såg vi lite hockey, men det gick inte så jätte bra. Moa åkte med mig hem och lagade mat och sen kom Älskling. Vi såg på tv Körslaget, super bra program måste jag säga. sen var det nästan att sova. men det gick inte så bra för min del att sova.

 

I söndags åkte älskling hem och jag och Moa gjorde inte så mycket den här. Vi såg på tv hela dagen, så sen var typ hela dagen slut. det var bara en slapp dag, och en bra dag för mig som har ont i magen.

 

Idag, yes jag är ledig har lov nu och ändå har jag inte hört av mig på bloggen. men vi byter rum och sen har jag inte haft lust att blogga för min mage. Tv och dra ner min säng på nerdavåningen är vad jag gjort idag. Vad har ni gort i helgen ?

 


Kommentarer

Haha, den där reklamen är för skön xD

sv. Detsamma! :)

sv, Tack! :)

sv ; sweet! jag mår också bra :)

den är as bra :DDDDDD

SV: tack så mke! :D

Haha jag vet inte vad jag ska säga om dem båda reklamerna? :/ :)

:DD

Haha, dom är dom bästa icareklaerna nånsin :D xd

haha japp!

jaaa.

svar: ja

KRAM

Hah, love it! Vem har gjort din design? =)

Allt bra ikväll? ^^

Älskar de reklamerna :D



sv; Tack så mycket :D.

Har du tagit din pappas rum nu eller? :)

HAHAHHAHAHA FAN VA BRA DEN VAR !!!

SV: ja allt är bra :D självåd?

HAHAA, den är så jävla klockren :)

sv: okej! :)

svar: ah! :D

Taack så mycket!:D allt bra med dig?:) hihi

Hur är det??



Kram Hilea



http://hileasoltun.blogg.se

vad händer då? :)



ahha gillar dem med :D

sålite så, ja ica reklamen är så bra

Godmorgon vacker! hur mår du?

haha den där andra var ju bäst :D

den är så bra! har du sätt del 3 då han äter inne på lagret? hahahah!

Jo det är bra med mig ovkså!

Hahaha vad bra den nya reklamen var!



SVAR: Ja kul med lite byte.. :)

SV: tack det är alla tiders ;D Vad händer idag då?

Jaa

Härligt :) Puss!

SV: det var många som hade ont i magen idag då! Har du provat en ibumetin? :)

Jag ska bara slappa tills min sambo kommer hem, då blir det till att storhandla ^^

SVAR: Precis det har du rätt i :).

haha jaa!

För att jag tycker det.. jag gillar den inte alls., Men visst den är rolig och så.. men lite kränkande..

hahha, jag äslakr ica reklarmer :D. det finns så många roliga reklamer. vilket är bra för det kan bli irriterande när filmer ocå sån blir avbrytna av reklam.



mm i helgen inte specielt. i fredag var jag med tjej kompisarna i kristiastad sen blev det inte så mycket mer :P

SVAR: haha ja precis, så tänker jag med xD!

Händer?

haha dom där e ju helt sjuka, tycker lite synd om praktikanten faktist :P

Kikar in och önskar dig en fin dag i höstrusket! Kram /M

hahaha! ICAs reklamer är ju bäst överlag alltså :D

SV: Ibumetin tar jag alltid om jag har ont och behöver en tablett :)

Ja, storhandla är alltid kul mindre kul att åka buss med fyra tunga kassar var och sedan gå fyra trappor upp med dom haha :P

Sv: Haha tack :)

Du som är söt!

haha jaa :D

jag älskar ica reklamerna :P haha

S:V riktigt bra med mig här, sitter och kollar tv, haha XD

haha JAG ÄLSKAR DOM!

Haha ja icareklamerna är sjukt roliga :)

jag tycker ica reklamen är mobbning :S :O























Follow my on Bloglovin







Trackback