Simone, simon


Foto: Beatrice Jakobsson

Tusen tack pappa för detta, har namnsdag idag (mellan namn) simone och pappa var söt och köpte lite choklad till mig. Igår var jag med moa vi gjorde inte så mycket, var vid andree ett tag. sen hem och sova, eller jo nästan. Idag i skolan var det inte så mycket mer än språk elevensval och planering för gympa. efter det var jag tvungen att gå bort till kyrkan (kofirmation ledare) tiden gick snabbt och vi gjorde mycket fina ljus dom ska ha i kyrkan i helgen super mysigt kommer det att vara.

GRATTIS TILL ER MED SOM HAR NAMNSDAG



Kommentarer

hihi :)

choklad, muuums! :D

grattis var min present fin? :D <3

SV.

hihi yes:D

va händer ikv

kraam<3

SV. det är bara bra! ska du lä ut dig på halloween ?

SV: Yes, några planer inför morgondagen då?

okej, va gör du då ? :)

sv; okej vart har du varit?

jag lyssnar på musik och ska snart

iväg och hyra film! :) kram

sv: okej, I will be wait!! :)

Fin blogg!

Görs?

mm, choklaaaaaad <3 :D

sv. härligt! ^^, tack! :)

tack, du vet hur man ska kommentera:D



gott med choklad!

tack, kul att du tyckte om min utklädnad så mycket:D

SVAR: Japp, den frågan var dit ! :D

sv: Hahahha, dåligt minne som sagt ;p

RE: thanks hun!

STAN :D

härligt att det är bra med dig! det är bra med mig med.

Fin header! :)

Åh grattis. =D



Följ min blogg via bloglovin?

yeees! :D

du sa inget, men jag sa att du hade tagit samma bild som jag hade när jag hade frågestund förut, och det är jag som har gjort bilden haha :P

sv: hiih kei :D

va gooott d ser ut :D

SV:

hehe okej,samma här typ

kram<3

ha atckar :)

hehe ;)

hehe:) händer ikväll då? :)

hiih :)

RE: hehe :) vad gör du då?

Okej, :D

tittar på tv och har ansiktsmask :D tack!

Okej, lyssnar på låtar!

sv. okej, mys! nja, typ samma ;P

Sv: okej :P

tack så mkt :D

sv: Vad härligt, kom hon ihåg mig? :)

sv: hihi yeess ^^

Grattis på namnsdagen !

Allt bra med dig ? :*

Jag lever ! :D

Heej !

Nu är jag hemma igen från min resa i Thailand och jag ber om ursäkt för sent svar , men jag har haft fullrulle sedan jag kom hem. Bilder från resan finns lite längre ner i bloggen om du är sugen på att se hur jag haft det på bröllop osv ! Hoppas allt är bra med dig ! :)



Många varma kramar Deniesé ! :)



Grattis på namnsdagen med ^^

Grattis på namnsdagen :)

Åh, grattis =).

svar:

okej, så bra!

det är rätt så bra med mej bara lite huvudverk.. men det försvinner väl.

haha, japp! ;d

sv; vad kul :P kram

Yeah :D händer ikv?

S:V Har du inte lov denna veckan? ^^

Jag ska tvätta imorgon.

jaa:D hoppas på bra svar nu:D<3

hejhej, hur är det med dig idag då? :))

KRAM

:DD

Okey:D

(Y)

Åh va gott med sånna hjärtan :-)

m:)

grattis (;

Grattis på din namnsdag :) Gott med choklad ;)



SV: Jaha okej, mysigt :) Jag sitter här o svarar på kommentarer :p hihi.



Hittas på ikväll?:)

Söt du är!

grattis :D <3



svar: jag mår bara bra ;)

Grattis på namnsdagen!

Dom där är verkligen goda ;)



SV: Jadå!

Hur mår du just nu?

vad gör du ? :D

gott med chokladhjärtan :D

grattis på namnsdagen! :)

Grattis på namnsdagen =)



Kram

sv; hihi jjapp, några planer inför veckan då?

kraam !

åå! duktig du e på att fotigrafera! hur e de me dej?

Grattis på namnsdagen :)

sv: aha, vad kul :) grattis på namnsdagen!

okej konstigt.. för kolla mitt inlägg som jag skrev i april.. ;)

http://viilma.blogg.se/2009/april/bye-for-a-while.html

Är skit trött ;)

Hej vännen,

nu är jag tillbaka bakom dataskärmen efter helgens ståhej. Som du kanske har läst i bloggen som hamnade jag på akuten i söndags och sen har jag bara vilat. Men men,

Allt bra med dig? Hänt nånting roligt medans jag varit borta? :)



Puss

Förmodligen för mig mä :)

gudomligt här me tack :)

sv: haha vet ;D

Grattis på namnsdagen ;D simone klingar gött^^

jahha..okey:D



gick dt bra då?:D

Aa det har jag , det har ju inte du kom jag ju på ;)

sv: okej! skönt :D

WIEEEEE =)

blev inte lite suktad :P

RE: hehe okej :) jag sitter å kollar på tv bara..

ett jävligt bra inlägg i min blogg.

www.sandralundblads.blogg.se

Detta är inte meninen som en reklam för min blogg.

Genom att jag skriver så här, men de är ett väldigt bra inlägg om styrka,självförtroende och att våga.

ett jävligt bra inlägg i min blogg.

www.sandralundblads.blogg.se

Detta är inte meninen som en reklam för min blogg.

Genom att jag skriver så här, men de är ett väldigt bra inlägg om styrka,självförtroende och att våga.

SV: Jasså vad konstigt att ha lovet innan halloween och inte under veckan det är halloween :S

Fin blogg :) <3

jo, det är bara fintfint här :D

sv. ahrå :)

Hur läget annars då? :)

God middag söta..Mums med choklad.Ha en skön torsdag.kram























Follow my on Bloglovin







Trackback