sova i 3 timmar


Modell :Fanny Jakobsson (lilla syster)
Foto: Beatrice jakobsson (jag)

skönt att få sova i 3 timmar och sen vakan upp och ta och börja plugga, efter som vi har matteprov på fredag kan jag plugga lite exta. och sen ska jag ännu ta och skriva ut liter bilder som måste med till skolan imorgon. för imorgon orkar jag nog med skolan. snart kommer pappa hem och jag tänkte vara duktig att hjälpa honom med maten. istället för att sitta här hela tiden ;)

har ni haft en bra dag än så länge ?

Kommentarer

sv: tack sötan!

men du är mycket sötare :)

sv; nej gud vad söt lillasyster! :O KRAM

yees!! haha guud vad ni liknar varandra :)

:DDD

aa ;) ha en fin måndag! <3

kram

Bra. :) Jo då det funkar..



Ni är lika! :D

Vad fina bilder.

Jag har haft en rätt bra dag.

japp

ja jag har haft en bra dag :)

låter som en jobbig dag för dig dessvärre (stavas?)

sv: okej, men det var typ 7 på morgonen :)

svar: okej! samma här!



shit va lik ni var!;p

hihihi :D

hallå, tack för din röst..Allt bra med dig?

RE: hehe okej, jag är sjukt trött men annars bra :D

söta bilder



Sv: ne eller hur höhö

sv. kej, har varit i skolan och nu ska jag plugga, u ? <3

taccck :D:D:D

lever, sj ?:D

svar' okej! det är bra med mej, händer imorgon?



satan va lite ni var :o

hihi ja :D!

RE: ja det var jätte länge sen :/

Fina bilder :)

Haft en bra dag?

sjukt jobbigt, men ändå sätter man sig här! haha

fan vad bra !:D

hi :D ahru fortfarande problem emd magen eller av det var+ :$

sv; Jaa, det verkar bli en ganska bra vecka faktiskt. Fick reda på att jag slipper praktik på torsdag. Så jag får extra tid att jobba med mina uppgifter :D.

RE: men men.. vad har du gjort på sistonde? :)

Sv: jag med. söndagar är alltid slappdag för min del :) haha

haha men verkligen! :P

söt syster ! ni är lika när ni ler :)

va söt din lilla syster är, precis som du<33

SV.

hihih tack söt<3

jodå:)

Japp !



haft en bra Måndag :D?

haha söta bilder :D

svar' haha (: imorgon blir det skola för mej med sen plugga. :( allt bra?

söt syrra du har ;D

hah a:D

SV; aa ;D

vi måste leka snart :(!

Sv: nej precis :) inte för att jag gör nåt vettigt om dagarna så är ändå söndagen slappdagen :D



åh tycker du? tack :)

tycker jag ser så sur ut, haha

RE: trevligt :) jag har bara tagit det lugnt, tränat och jobbat..

SV.

hihi vsg sööötis<3

svar:jag har haft en finfin måndag :)

Jasså, ;)

Okej, jo det har jag haft :)

vad skönt! ;D

haah varsegod! hur är det med dej då ?:)<3

har lite ont i halsen tyvär.. men annars är det finfint :D<3

Hej tjejen!

Vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg? :D

KRAM

sv: =) vad har du gjort i helgen då?

hihi! :D

sv: men det tycker jag :)

allt bra med dig?

sv:hihi :*

hihihi :D

SV.

hihi<3

va händer ikv?:)

KRAM

sv: hehe okej :D

RE: hehe ja jag har haft det fullt upp ;)

Sv: Är inte på humör just nu :/

sv; hihijupp ! =)

fina bilder^ visst är de din syster? :)

söt syster:]

ni var typ lika; 8

jätte fina bilder;)























Follow my on Bloglovin







Trackback