tack för igår

det blev inte som planerat men vänner går före bloggen, igår i skolan var jätte roligt. efter maten så var jag och några till ute och tog kort sjukt roligt att dom vill ställa upp att vara på kort ^^, skoldagen var lungn, sen hem i 5 minuter och packa sen vidare och handla. sen gick jag till moa, (hennes pappas kompis bjöd på middag) super gott där, var vi kvar till kolckan 20:00.

Bilden: Jag, olivia, filippa moa  & amalia

filippa olivia amalia moa och jag gick hem till olivia såg lite tv, sen ut och ta höst bilder och vara ute super mysig att vara med er tjejer. det måste vi göra om och mycket fina bilder blev det oxå. Jag såg inte idol men min älskling sa vem som åkte ut. Erika vet ni hur sur jag blev eller ? hon är super bra ju, tycker jag en av dom bästa från idol.

Kommentarer

okej :D va gör du?

Superbra :D <3

härlig bild:D

sv: Tack!! :D



Härligt bild :)

härlig bild!

vad ska du göra idag?:)

Hey, allt bra? :)

SV: Vad skulle jag köpa nytt ? =P haha



allt bra ?

KRAM!

Ja visst :]

sv; ohja :D

Låter bra:D

Händer idag?

ska du köpa den där tröjjan:]?

härlig bild =D

Okej, hoppas ni får det mysigt!

Jag ska nog inte göra något speciellt..

Kram, L

SV: jaha jo. .ska göra det imorgon.. =P haha



Har migrän annars ok.. =)



KRAM!

SV: Ah tack =)

KRAM!

ingen orsak:D



oja!

Hah tack <3 :D

javisst :)

tyckte inte heller att erika skulle åka ut, dåligt!

vilken fin bild :D



Kram♥

SVAR jo det är finfint =)

sv: hm.. jag vet inte, hon var ju nog lite bättre äb eddie igår kanske :/ vad tycker du själv? :D

Varsågod! =)

Ska du göra något speccielt idag på Halloween?

svar:

tack, kul att höra! :)

ROLIGT NI HADE :)

Vsg ;D

fin blogg!

allt bra?

hihi va rolig bild! :D

sv; jupp :P allt bra idag ? kram

fin bild på er :)

sv: höhö :)



mariette och erik är ju bäst i idol :D:D

sv. roligt! :D haha typ samma ^^,

arrrå :) din med :]

samma här :)

görs? :)

hehe, sa du att du köpte dina designer :)?

Ja, verkligen!

Härlig bild förresten, Kram

sv: tactack! :))

jag gör samma nu!! :P

KUL! Vilken härlig bild också! :)

Jag fikade med en vänn, det var super mysigt sen var jag med min kille på kvällen.



Va händer idag då? Ska du göra nått speciellt när det är halloween och så? :)

Skönt å höra. jag mår bra.. :)

sv: Varsigod :D

sv: haha alla tycker vi olika :D själv ogillar jag rabih starkt...

aa, verkligen!

vem är din favorit i idol då?

:D

Jag ska gå på Halloween fest :)

härlig blogg du har :D vad använder du för kamera?

kram

sv: allt bra :)?

Jag? :o Nehedu, du har fel på synen ;D

sv; hihi okej :* de är bra med mig :*

Fin blogg:)

sv; HAHA ;) ;D

sv: jo det är bara bra

kram

Kul bild :)

svar:

naww, tack! :D

SV: Varsegod!

Vad gör du? :)



Svara jätte gärna på min fråga i mitt senaste inlägg!

Bli dagens länk!

KRAM

:D vad hittar du på idag då?



Kram♥

:D <3

Ah okej, har du inte kultur/höst lov?;D



Kompis och såg film=)

sv. händer för skoj idagdå? :)

härlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback