tiden gick bara saktare och saktare.


orkade inte leta efter någon bild, därför får det bli denna.


som ni kanske visste var Rasmus här och vi såg på tv ett tag. sen åkte vi ut till burgsvik bara för att dagen skulle gå snabbare. men det var en drygt dag och tiden gick aldrig snabbare. Jag HD Hampus Rasmus och Daniel skulle försöka hitta på något men efter som alla vart så bakfulla så vart det inte så stor idé men nu är jag hemma och ska äta mat sen tv sedan kanske hoppa i säng.

haft en bra dag ? :)




Kommentarer

haha bakfull? ;) är du bakfull, beatrice? hahah

vgd??:)

härligt, fint tack =)

har ni samma mamma el pappa

sv: hehe jupps :P

Görs? :P

Vadå hade ni höstlov förra veckan eller? :(

vilken fin blogg! =)

sv: hälsa den snyggingen från mig ;)

hahaha ;)

samma här då.. har me en halvbror från samma mamma... :)

vad har du gjort hela dag då?



kollar på GG=:P

dricker du annars ? :)

dricker typ aldrig, även fast mina kompisar gör det :)

Är faktiskt sjuk ...

yes:)

japp japp :)

är allt bra annars då? ;P

sv: Fanny såklart ;)

gör du nu ? :)

Jag har haft en bra dag:) har du?:)

jag har pluggat hela dag.. gjorde inget spec.

ska snart duscha o sova tänkt ejag..e trött igen:( o måste vakna tidigt..har ju inte höstlov:S

ska gå på toa:S

sv: oekj ajg svarar på kommentarer ocgh lyssnar på musik :P

haft en bra helg? =)

Taclk :)

sv: :)

KRAM

:) har varit lite småförkyld..

tackar :) haft en bra söndag?

städat, varit med mina syskon som har kommit hem :) och inte så mkt mer..

okejokej :D!



kram! ♥

SVAR: Haha naww tack sötis ^^

Sv: det är bra med mig :)

När ska du sova? :D

det som är tråkigt är att dagarna går så segt när man har ingenting att göra och när man har kul och mycket att göra går dagarna för fort.

Hej:)

Vad vill du se mer av i min blogg? :) är det något du vill att jag ska ha med som jag inte brukar? :)



KRAM

tack snälla du, så glad jag blir :')

Nu har jag en frågestund i min blogg så om du vill skriva en liten fråga i inlägget "Frågestund!" skulle jag bli jätte glad!:D kram

sv: :D

Fin blogg!:)

Vad har du för planer imorgon?

sv: hehe :)

har du haft en bra helg sötnos?

sv: okej, men jag har iaf lugnat ner mig lite nu, heh:P

hoppas du också snart kan tänka klart:) eller nåt.

Hehe:)

v; Okej :D

tack;D

hihi tack! men hon & du är söta inte jag :)

sv: Bara bra här med:)

svar; Härligt, samma här. :)

Ha ett bra höstlov!



kram!

hihi=) jag har haft en bra dag!























Follow my on Bloglovin







Trackback