vitamin wells

Jag tycker dom här är super goda tycker ni det ?

 

Konstigt nog har jag börjat knäppt av datan i tid på kvällarna vid 21:00 knäpper jag av datan. så att jag inte ska sitta kvar och vara vaken hela natten. eller efter 21:00 har jag inte lust att skriva eller blogga. Jag går och lägger mej tidigt med och det tycker jag är jättebra känner då inte att jag är piggare men det är lite bättre än för trött. när går ni och lägger er?

 

Imorgon blir det nog skola så vi hörs efter skolan


Kommentarer

haha :D

sv, vad bra! :) jodå det är bra!

Ja precis de gör ju det!

Åh, jag har velat prova någon sådan jättelänge, men direkt när jag ska köpa den, så ser jag något annat som jag vill köpa istället, haha:)

haha :D

btw, vaccinet är ju inte ens testat har jag hört ? :O

jag har inte smakat dom där än, vill göra det dock :D

Sådär. Haft en bra helg? =)

verkligen inte :)

vilken smak är godast?

kram

okeej ;)

sv; Men hur många har dött? Två, den ena hade aids och den andra hade cancer?

VA Lägger du dig redan vid nio :o ?

sv; Eller hur =)

Sv: Mjo det är inget vidare att ha ont i huvudet..



Jag har faktiskt aldrig smakat någon utav dessa på bilderna. Borde nog ta och göra det. Vilken rekommenderar du? :)

ja, hon är så söt så..Va gör du då?

goda.. absolut... drack sånna första gången i mars månad.. va på singing bee, då fick man sånna under inspelningen..

dom är helt ok!

dom är goda :D

jättefin header"! :)

Sv: :)

vad gör du för nåt? :)

sv; hur gammal? :) KRAM

hahah nej så söt du är:)!

aldrig smakat..



Sv: you're welcome

Jag ska nog prova dem. :)

ja bland annnat :)

gott =)

Vilken av de där smakerna är godast? :)

Jag brukar gå och lägga mig ungefär 11 på vardagar :) hehe

SV: Okej :) idag har jag bara tagit det lungt och träffat älsklingen en stund :D dudå?:D

svar: hehe vsg =)

svar' haha förlåt. jag har glömt vad jag fråga :(

aldrig smakat xd

Har inte smakat på de där men alla snackar så bra om dom så får väl göra det :)



sv: tack så jättemycket :D

svar:godmorgon :) Sovit gott ?

hejsan tjejen! förlåt att jag inte svarat på din komentar men jag har inte varit vid datorn på hela helgen. :(



det är väla så där med mig. ont i huvvet och så.

var gärna med i min tävling! :D

mums :D

ja:) bra att du kommer isäng i tid..v brukar lägga oss vid 11-12 :)

sv: ja precis:)

då var jag iaf inte ensam om at inte äta bulle/bullar.

Visst avr det supernsyggt! dog lite när jag såg bilden. okej. Ja henne sblogg är bra:) men din med! fast det har jag redan sagt förut.

ja, kanske svår fråga. Man kan aldrig räkna att alla vänner ska alltid vara där,, jags krev inte eftersom jag räknar inte med någon:/ men dom är så bäst ändå, finns ändå inga bättre vänner jag skulle kunna ha, tror jag inte.

Jag borde också gå lägga mig tidigare, t.ex. idag och andra dagarna jag varit sjuk har jag sovit mer, visst är jag faktiskt tröttare men på nåt sätt känner jag mig jättebra. Blir inte lika okoncentrerad som då när jag sover 5-7 timmar per natt.

dem är riktigt goda. har testat focus, recovery och care :D

Går och lägger mig så tidigt som möjligt...



Sv: :)

förstår det

åååh, de där är så goooodaa :D

synd att de är så jäkla dyra bara :ccc



svar;

aha, men det gör inget :3 <3

aldrig smakat :P

Tack så mycket :) Har blivit kring 12 dom senaste dagarna men oftast vid halv 11-11 :) sj?

gud vad duktigt förut var jag duktig på att lägga mig i tid nu lägger jag mig runt 3 på natten =/

kolla gärna min blogg , och kommentera :D!

sv;hihijoodå =)=)

dom är supergoda:]

Äppel smakar skit :P Haha

jag brukar gå och lägga mej 22-23 på vardagarna :)

jag har inte smakat ;P

jag har inte smakat ;P

har aldrig smakat på dom :)

Inte smakat än. ;)

bara druckit den längst till höger men den var jättegod :D

Dom är MUMMA !























Follow my on Bloglovin







Trackback