2 månader.

igår efter skolan åkte jag till visby och träffade Robert och David (ni skulle sätt när jag blev glad) iaf vi var där sen gick vi i regnet hem till david ett tag med. och sen lagom när klockan blev 21:00 gick vi till ica maxi och tog bussen hem och jag sov hos moa. mys mys.
vaknade flera gånger att en film var igång, men iaf sen var det skolan idag. var vid doktorn med och det gick bra om ni vill veta. och sen var det helg, nu sitter jag här hemma och ska snart ta och kasta mej i duschen om jag kommer från datan. danne kommer sen vet inte när bara.

jag juste det är två månader idag med Daniel<3

och igår fyllde en jätte söt och snäll tjej 17 år
ni måste besöka hennes blogg [klicka här]

Kommentarer

sv: ahaha:) hänt idag?

gör du ikväll då?

haha jaa. :D

grattis :)

grattis till två månader ^^

joo :)

grattis ! :D

vad bra det funkar :D

Hej, allt bra ? :D

och det är skönt! :D

grattis till två månader! =)

Grattis!!!:)

Gratttis:) skönt att höra:) det är bara bra med mig:) händer ikväll då?

hihi jo jättebra :D

äntligen är jag med på mest aktica :D

Vsgt;)

Allt bra med mig med !:)



Vad har du för dig då?

Kramisar! =)

mys med sambon

grattis till er <3



ha en härlig fredag :)

kram

sv: inget spec.=)♥

ska ni fira eller :)?

okej najs:) låter mysigt:9

svar: händer ikväll då? :)

haha..mitt ex heter daniel..

Hallå där! Tittar in och önskar dig en fin Fredagskväll och en skön helg :)



Om du har lust så får du hemskt gärna smita in och rösta på mig, jag är nummer 10!

Tack på förhand



klick klick: http://sannasrum.blogg.se/2009/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html



Förlåt om du inte vill ha detta i din blogg :)

Hejsan allt bra idag? :)

hhej :)

har du nån favorit låt? :)

ska lägga in låtar på min iPod så

behöver tips :)

är öppen för all sorts musik :)

Grattis :D

Da det bra :D

hahaokej :) <34

haha men gulligt ofta ni virar varje månad :O?

gu va jobbigt till slut :p

OK :D<3

får ta och skaffa mig en:)

TACK :)

haha jaha jag täntke vell! :D

hihi japp <3

sv: hehe va? xD

tack! =)

Klockan 22 ikväll avslutas tävlingen om armbandet :-) Har du redan anmält dig är det bara att hålla tummarna - annars får du anmäla dig nu! :-)

GRATTIS :) Heter din med Daniel.. ler..

Jag har 26 månader på måndag med Daniel :P

ihih=)

grattis till två månader! (:

vad händer ikväll? :)

Vgd??:)

:) händer något roligt i helgen då?

kram

:D

grattis ! :D

vsg ^^

:D

hehe jag vet inte, :) Kankse!

naaaaaw, vad du är söt!

<3

Grattis ;)

Sv: du är bäääääääääääääääättre! <3 du ska ha tuuuuuuusen tack, not me <3

svar: aha okej! grattis btw :)

ska mysa framför tv:n med älsklingen :)

Grattis till 2 månader! ((:

Vill också ha pojkvän ju!



Härligt & höra!

Jo, allt bra med mig med!

sv; aw, tack. :) du med! jo, det var riktigt gott faktiskt. (: hur är det med dig då?

hihi ja :)

tack så mycket :)

vad gör du just nu då :)+

aaah :)

Sv: Härligt, jora allt är bara bra med mig med ;)

Hihi, tack =D



vad händer ikväll?

upp till dig själv, ingen som tvingar dig :)

åh va mysigt, vill också vara med min älskling...

ska ut med mamma snart

sv: hehe:)



händer ikväll?♥

grattis :)

svar: var så lite så :)

sv: tihi :D

aah! grattis till er :)

va haru gjort idag då? :)

sv; det är fint. det enda jobbiga är att bloggen krabbar lite. :o

grattis till dig!!! och till er !

ja visst är de :)

ahha man vet aldrig;)

Sv: hehe aaa :P göru då? :P

:)

Allt bra i dag ?

Sv: vad bra att du gillade dom! :D <3

Hihi tack, vi blev tsm 070707, sjukt så fort tiden går.. gör ni ikväll?

Åh tack så mkt! kul! =)

sv: jaha :P jo det är någon snubbe som kollar ryggen och fötterna :P hehe

annars då? :D



Ha det fint! :D

vad tkr ni om att paow petar sig i näsan, läs mitt nyaste inlägg.



hiss eller diss?

nää :(..

bhuu tar mitt liv snart huuh :(

sv; usch, varför? ):

puss:)

så lite så :D

hihi jaa :)

jo jag saknar min älskling, har inte träffat honom på snart 1 vecka :(

Okej :D <3

SV:

hihi vsg<3

hoppas du får en bra helg!



åh GRATTIS till 2 månader

KRAM <3

sv:GRATTIs till er söte:D

naw grattis :D

vad gölligt! ^^ <3

wohooo

hihiihih<54<4<4

varsågod :)

Bra idag ?

grattis :D

yes yes =) hehe ... vad sker ikväll ?

Hejsan!!:)

Jag på typisa ville bara önska dig en härlig fredag kväll!!:)

Vad händer idag då?:)<3

sv: hahaha nu skojjar du ju med mig iaf hahahaa

hihi jaa! :D

sv: haha varför skulle han se min blogg för? :P

ja vi ses int förnst om en vecka ;(

sv; vad tråkigt. ''/ hoppas att det fixar sig, vad det än beror på.

grattis :)

haha :D

sv: jo det är super här :D

Hej! Ledsen för ett sent svar.

har haft så himla mkt omkring mig nu. Super jobbigt.

är allt bra? Hoppas att allt är bara fint med dig!



Puss

SV.

hihi vsg<3

tack detsamma söt<333

TAACk! :D

hihi okej va bra :) o grattis! :)

Det låter bra det :D Jag är hemma o kollar film och myser med vovvarna :D

kram

okej :)

sovit, haha :)

Va tycker du om den nya kategorin? :D

:D

puss och kram

härligt att bo på gotland :D

hoppas du hittar ngn bloggdu gillar =)

lugna puckar vettö! :D

:D

för imrn åker jag te Jävle :(

och vi träffas bara på helgerna nu

:D



allt bra? :)

haha :D söto.

härligt! jadå :D

jaa ;/

:P vad ska du göra ikv?

tack :D

lycka till till erat förhållande =)

ne inte när man saknar någon :O

;D

så lite så =)

Grattis!!!:D

gulligt

haha :D :D

okej =) umgås me min man..

tycker att du är jätte fin :)

Grattis :D Hoppas att det fortsätter att hålla :)

Hihi :)

åh grattis! så mysigt:D

grattis:)

Vad ska du hitta på i helgen då?:)

Grattis til de 2 månaderna med Daniel!

Grattis =D

tacktack:) grattis till två månader!

Snälla rösta på mig, Josefinablas.blogg.se jag är nummer 4! http://ronjaasvardag.blogg.se/2009/september/deltagarna-i-veckans-blogg.html#comment. glöm inte säg till mig om du gör det så jag kan tacka dig ;)

Var med och svara på en fråga på min blogg och vinn en länk till din blogg:)

Äger östergötlands överlägset största blogg med över 4000 läsare om dagen så ta chansen och vinn lite extra pr=)

lägg gärna till på bloglovin med så lägger jag till dig:)























Follow my on Bloglovin







Trackback