2 veckor lite drygt..

En bild på min lille bror (halv bror)

Fot: Beatrice Jakobsson  (Jag)

 

Lite drygt i skolan kan jag säga, började med att vi hade samling och fick reda på lite saker. finns här om du/ni behöver prata beklagar sorgen. och sen var det Svenska & set det var lite små drygt. sen var det mat äntligen säger jag då. efter det hade vi Matte och sen gympa. men jag kan ju inte vara med för att min fot är ju inte bra. men fick gå runt i skolan i stället.

 

var och pratade om min fot i skolan idag jag kommer halta i 2 veckor kanske sa hon. det var det ända, hatar att hon aldrig kan säga något bra om saken. men jag kan iaf gå fast det går sakta, och sen gör det bara ont när jag går. men jag ska försöka ta det lungt ändå det bästa.

 

Lite sen förre veckan något som var dåligt förra veckan var ju det som hände med foten det var något jag inte ville att det skulle hända. något bra från förra veckan underbar läsare, blev moster ännu en gång. jag fyllde 16 år och fick mycket fint. och sen så träffade jag många underbara.


Kommentarer

vilken gosnos! :D

tackar gumman du är underbar

händer idag? :D

yes ;)

tack:D



okej, tkr din blogg e så bra så jag skulle gärna vela göra de!:)

Lät som en bra dag på skolan men inte det dära med foten din :(

Det vart jobb och snart träning :)

Jadå :)

tack :D

Sv; Hahah jag gillar faktiskt också folk som säger det xD Låter så jädrans snällt ;) Hihi

Vad söt han är (A)

inte lika som du

Vilken sötnos =)

nej du är fan den underbaraste jag har träffat eller aa du fattar vad jag menar :D

jaa :)

hihihi :D

var så lite så:)<3 vad gör du då?

hahah nej, de ända gånger jag klarar av vispad grädde är när det är i varm choklad eller om man blandat i sylt i den.

ingen snällhet bara sanning :)

aaaw gumman då, mjo jag förstår ganska mkt med tanke av det jag har gått igenom

mihi :3

söt bild!

Ja:)

SV: Gött =)

Sv; Men gud vad glad jag blir! verkligen! Du gjorde min dag (A) hihi puss på dig!! :)

hur gåre i skolan? :D

ska göra matteläxan;)

Sv; Vad har du gjort idag då?:)

görs då? :D

sv. söt bebis :)

söt:)^

sv;skolan bara typ :)

Tack så mycket sötnos :)

Joo, men det kommer säkert gå över fort 2 veckor går snabbt om man hr roligt :D

jobbigt meed dryga människor

nja svarar mest på kommentarer:)<3

Vad gullig han är.

SV: =)

Jamen precis :)

ära snart, sj? :)

ska du hitta på nått roligt ikväll då :)?

vad göru då gumman? :D

HA en bra dag:)

jag sitter och sjunger :D själv?

hee,ja =D

Guud vad söt!

söt lillebror du har! :)

ka äta nu :D























Follow my on Bloglovin







Trackback