Älskling hela helgen


Bild: Beatrice (jag) & Daniel
Foto: min söta syster.

Nu är snart en hel helg slut och mitt bloggande var inte så bra, men nu ska jag ta tid och blogga. låter det som en bra idé? kanske borde berätta om min helg med älsklingen. Han kom i fredags och vi såg idol och ps.i love you. sen blev klockan mycket så vi gick och sov. sen igår så gjorde vi inte så mycket såg tv satt vid datan, men han som var så raslös kunde inte göra någon av detta.

på kvällen gick vi ner till stranden med min lilla syster som tog bilden över. och det finns många mer bilder som ni får se sen. och sen såg vi en film. och nu åkte han just hem. min helg har varit toppen, eran då vad har ni gjort ?

Kommentarer

Din helg låter underbar:)

Jättefin bild!!!

Vgd?:)

sv: hehe ja visst, jag borde starta företag som åker runt till folk och bakar hos dom:P alltså jag skulle baka åt andra, haha.

Tack:)



Jättefin bild!:)

okej :D

åhh vilken snygg bild!

Hejsan!

Om du har tid, och lust så kanske du skulle kunna svara på Dagens fråga i min blogg? den lyder såhär:

Mellan Kenza, Paow, Dessie och Kissie, vem är bäst?



Tacksam för svar! Kram Elena*

jupp :)

sööööööööt bild :D

aha haha okej :p

vilken söt bild!

vad händer ikv då? :)

jättefin bild!

:)

Haha ja :D .. hur gammal är din syrra :D ?

Fin bild! :)



Okej, själv har jag övningskört hela helgen ;D

sv; jaa, visst är dom :D

Taack :)

tack detsamma !! :)

vsg :D

Varse:)

Sv: allt bra idag annars då :)?

sv; tack så mkt:)

fina bilder du har,

vilken söt bild!

Åhh helvete vilken fin bild :O!

Typ samma :)

sv; hehe :D

allt bra med dig idag då+

va händer idag då? :)

sv; härligt:D det är bara bra med mig med!

aa :P Fanny-namnet is the shiet ;O haha

okej :)

hmm, venne :)

Gud så fin bild :*

Gud vad fin blogg!:D gillar bilden ;)

fin bild! =D

sv: härligt! nu på dan händer inge spec, men ikväll ska jag till en klasskompis osså ska vi ha filmkväll :* myys! :))

helt ok, sj? :)

haha :D

Ja:) Precis:)

Sv: Tacktack

vsg :D

Hoppas att du får en fin kväll :)



kram!

sv: Hihi<3 Aaawww vad sööt bild :)<3

haha :D

jag vill också ha ett sånt kort :O :]

Tack! :D

Sv: åh tack så mkt :D

Frågestund i våran blogg skulle vara roligt om du var med och fråga :D

Det elva bästa tjejkompisarna :)<3

Kram<3

det var en väldigt fin bild hon tagit av er

hur mår du då ? :D

Sv: samma här fast lite trött1!

Sv: okej :)

Jag har precis gjort en design åt en tjej :)

tack så mycket! :)

göttmos :)

fin bild :)

sv: Så lite så :)



btw: Vad tycks om videon jag lagt upp i mitt senaste inlägg? haha ;D KRAM PÅ DIG SÖTNOS!

hej hej :) allt bra ? :D

gud vilken fin bild :)

va fin bild:d

sv: Ja! =)

men du är så snäll :D

haha ;D

Sv: haha ja det har du rätt i :D.

Gud vad söta ni är!



sv; Ja, jag har bytt bloggadress =).

fin bild :)

jätetfin bild

det är bra, sjdå <3

:D

:)

Sv: ser du fram emot skola imorgon då?

nae mår inte så bra ./

naaw vad söt du är! :D

jag har också systemkamera men vem ska ta xD

du får flyga hit upp haha ;)

fin blogg :D

sv: tack desamma :D

Sv: samma haha.

svar: tack detsamma du!=)

Näe så mkt som hänt o häner :/

tack! :D

tkr ja du ska :)

den va bra .

följa varandra me bloglovin ?

ja har lagt t dej nu :d

så lägger du t mig me ?

sv; haha, det är bra de ;D.

ne har inga syskon ;(..

jo de kan man ju ocksåp göra fast vi får väll ställa på våra höbalar xD

sjukt fin bild! :D

super bra (:

söt du är! :)

Låter som att du har haft en riktigt fin helg!;D Vacker bild! Allt bra annars då? ha en fortsatt underbar söndag! Många kramar<3

Ja :) Gud vilken vacker bild :) Kram

SV; japp :)

vad gör du?

hahah aa ;D

Hej hej!

Hoppas att allt är bra med dig :) Jag tänkte tipsa dig om www.SuperGratis.se där du får gratis playstation 3, Lotter, Presentkort, parfymer, smink och mycket mer! Enklast och snabbaste sidan att få sina poäng! Jag behöver bara värva 4st för en tialott så gå med här http://www.supergratis.se/?r=63620



Ha en bra dag! :D

Jo, haft en bra helg?:)

hihi! :D

söt bild! jätte fin,

Sv: så äre :)

Sv: mmhm :)!

Ok ha en bra dag;)<3

:D

Nice ;D .. har hon blogg då :D ?

mysig bild :)

SMINKTÄVLING på min blogg! :D

Check it out babe! <3



Kram,

Baby Melody

Jättefin bild! :)

åh va fin bild!

skitfin bild :)

åh så fin bild! :)

så sött!

åh vilken underbart fin bild!! =)

Vilken underbar bild.=)

gullig bild























Follow my on Bloglovin







Trackback