bara en sak med färg

Nu kan jag lite mer saker om Photoshop.


Kommentarer

jättefin blogg:)

Jag vill också ha photoshop, vars fick du de ifrån? :)

tittade in lite önskar dig en underbar vecka!<3

:D

Jo:)

SV: Åh tack tack, titta gärna in igen ! :)

PS är svårt ;p

Allt bra med dig?:)

Yey! :D

sv' yes (:

sv; oki ;)

Vad ska du hitta på ikväll då? :) KRAM

puss ! :

hihi tusen tack <3 va har du gjort idag då sötis? kram

Sv: Japp... vad har hänt idag då ? ;)

sv; Det är bara bra! :)

Ballt!

sv' yeees! :D

Ja :(

Tackar och bockar! :)

aha okej låter bra de ! =) jo, tack det e bara bra me mej =) så vad gör du nu då ?

sv' jo jag ska! (:

sv' tack! ska nog springa iväg och se om jag hittar något att ta foto på nu (: sen kommer ett inlägg till ;*

va gör du då :D ?

sv' härligt att höra! :D

sv' absolut! (:

sv: ok :) nicenice!! jag har också varit i skolan :)<3

Du lär dig fort!

sv: förlåt för så dålig uppdatering! jag försöker att komma tillbaka om skolan låter mig...



men allt bra? :)

haha okej :D ser på tecknat som vanligt :]

nu har jag sprungit runt och klickat lite med kameran, så ska lägga in dom nu och se om där blev något. Sen kommer det ett inlägg (:

Sv: Inget sp igentligen.. Men nu i eftermiddag så har jag mest gjort läxor och pausat med att titta lite på tv och datan ;)

Ojj jag skrev den senaste kommentaren, glömmde typ skriva namn ;)

vad bra jo samma :D

vsg sötnos! :D

pussss själv ;)

älskar bilder när man bara gör en sak med färg :D

SV.

hihi tack gmn<33

gör du bloggdesign? letar efter någon som kan! bloggen känns mer personlig med en snygg design.

kan du föraklar för mg hur du gör detta?

sv; jaha okej, jo jag ska nog också det, & sen ska jag sova, är sjukt trött! :O KRAM

sv' håller på att fixa dom nu ;)

Sv: Jag går medielinjen med inriktning fotografisk bild :) börjar dock inte med fotokurserna förrän efter jul (jag går i tvåan) för vi tar all jobbig skit först haha.

SVAR: Ja, media är skojj =) Vissa saker är ju roligare än andra o.s.v men ;)

Sv.Det är super.

Vilken photoshop laddade du ner?

sV: Okej..! =)

Sv: Tack! Jag har haft en helt okej dag idag faktiskt :) Är helt nöjd!

Har du haft en bra dag? :)

SKOJARU? :|

SV: SÅ LITE SÅ :)

ska du se idol ikv då :)?

hehe det är bra :) sj?

Va hemskt! :O

SV; ;D

händer imorgon ?

Sv: De e Faboulos topper med mej :) <3

händer då ? :D

king :D

jo det ska jag tror jag ;p

klart:D

nu har jag gjort klart min design. hiss eller diss??

SV: samma :)!

sv: gud vad mysigt älskar gotland :)

Du lär dig fort:)

Gillar bilden! särskilt för att det är serietidning, hehe.

KAN DU INTE SKICKA ÖVER PHOTOSHOP TILL MIG ? :D <3

Cool bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback