bea sitter och snackar bort tiden..


Foto: taget av mig

har pluggat lite nu och fixat mat, och fixat lite. och tagit lungt med foten det går inte för det gör bara ondare och ondare. vi kan ju hoppas att det fixar sig snart, lite klantigt av mig och moa men det är sånt som händer. dom som är i skolan har nu elevensval och får sitta vid datan och blogg (svenska)

Jag tycker veckorna går jätte snabbt hinner knappt göra allt som ska göras men det är bra att tiden går snabbt nu när det är skola. eller tycker ni inte det ?


Kommentarer

fina bilder :)

hihi tack! :D

fin blogg du har! allt bra med dig? :)

Jag gör inget speciellt! Lyssnar på musik, bloggar och jag tänkte snart laga lite lunch!

Vilka bloggar brukar du läsa?

Okej!

yesyes :D

okej, :D

tack så mkt för att du svarade på frågorna!

ntervjuen kmr upp på bloggen lite senare om du ville veta! :)

sv. aha, usch då! :/ det borde du kolla upp rätt fort,



fina bilder!

tack sötnos :)

ja :(

åh va fina foton!

tack sötnos :DD snygga bilder!

:D

yes! :D



fin bild!

vad ska du göra idag?=)

Mina vänners och Fokis. Och de som kommenterar min blogg! :)

Jupp! ♥

har du system kamera?

jadå :d skulle vila men fasnade vid datan -.-

okej härligt o höra :)

jodå det är bara bra med mig. är lite trött ba hehe :) vad hittar du på då? :D

sv. jaa, jag också :)

skönt =) ska diska snart =)

fin blogg, btw vill du bli länkad, svara på hiss / diss på min blogg så har du chansen, kram

fin blogg, btw vill du bli länkad, svara på hiss / diss på min blogg så har du chansen, kram

:)

yeah :D

okejokej låter kul :) vad händer idag då? :)

haha jadå :D

händer i helgen ? :D

okej :D nja typ fest :)

hejhej :) allt bra med dig? :) hoppas att du får en bra dag! :) kram

sv. vists är den :)

jag tycker också att tiden går snabbt nu när man går i skolan, haa :)

ja :D hoppas jag är frisk bara :/(

sv. jaa, skoldagarna får gå snabbt men inte helgen, haha :)

visst är dom? :D lägga till via blogglovin?

sv: då ska jag ta och se den nän gång.

gör du då? :)

okej :D

sv: okej, nä ska ta mig en kopp te, tror att jag håller på att bli förkyd :(

sv: ska försöka göra det. :)

:D

:D

det går snabbt!

fina bilder :D

Veckorna bara rusar iväg :s.



Tycker förrsten att du tar grymt fina bilder =).

hahaha :D går ut ändå oavsett :d

sv; Ja, verkligen! Snart är det julafton :o.

Oj :$Alltid! :)

:D

ska kolla på inter - barcelona :) sjda? =)

Vad snygga bilder.

sv: jao, blir det idol ikväll eller andra planer? :)

åh söta bilder :D!

sv: okej :) att det inte går att missa? :)

fina bilder :D

Fattar inte vars tiden tar vägen :) Fast tror det kommer bli lååång väntan för mig =)

Fina bildet!

vet int e:)

hihi vsg:d

yesyes :) han e min personliga fotograf :)

sv: ja. det funkar ju bra att se det på datorn oxå :)

gör du då ? :)

sv: Tack! :) Tycker dock att mina bilder blir suddiga i inläggen...? ♥

ny blogg :)

görs då? :)

Går allt som det ska så på nationaldagen :D

gu vilka fina bilder :o fjärilar är så fina! :o



----

vore snällt om du ville rösta på mig i veckans blogg , jag är #5 { http://hallgreen.blogg.se/2009/september/dom-som-kom-med.html#comment

aa :D

Själv tycker jag tiden går segt.. kanske för att man är sjuk?

haha okej, in real life alltså 8D

Bra det, vilken fin fjäril...har du fotograferat den själv??

Spana in min blogg och rösta på killen du tycker är finast! kram

Hej! Kolla gärna in mitt minitest på min blogg :)

Ha en fortsatt bra dag, kram!

snyggt! :)

ja veckora går verkligen jätte snabbt, kan inte fatta att jag varit här i London i tre hela veckor nu.

Jättefina bilder!!

jadå det är bra att tiden går fort när det är skola:)

Vackra bilder!

fjärilar är fantastiskt vackra :)























Follow my on Bloglovin







Trackback