bli medlem ?



Bli medlem här [tryck här]


Kommentarer

jag åkte ur fattar inte varflr :O

Sv: Härligt att höra jora dte är bgara bra med mig med ;)

Jag är 97a :)

Hej! vad händer hos dig en lördag kväll?

Hha tack ;D

senare kollar på prison break :D

sv: okej kul att höra, jo bara bra! :)

hehe okaj ;)

SV:

tack gmn

ha d bäst<33

gillar din header, supefin !

ja:D e din kamera bra?:D

tihih :D

SV.

tack söt<3

händer nått kul ikv?:)<3

svar: nja, brukar hålla mig ifrån sådant där :)

följ gärna med bloglovin' ;D

hejsan, gud vilken fin blogg du har asså ! :)

kram ! <3

aha okej :D

sv: :)

aah, vad har du jort?:(

:D

söt blogg du har! :)



är den där sidan bra? :)

K R A M E N.

Tack !



Hoppas att du får en fin kväll!



Kram =)

hehe där tycks alla vilja att man ska bli medlem idag ;)



nice! :)

sv; aha vad roligt :)

Är det en systemkamera då eller? :) KRAM

kanske det??

Aaa :)

hehe jaop=)

ok va msyigt =)

glöm inte att rösta på mig i veckans blogg, nr 8 ;)

http://tereseerica.blogg.se/2009/september/utkast-nummer-1.html#trackback

Sv: hee jupps :P

Görs? :)

haft en bra dag då?

ahhahaha ;D

sv; jag vågar aldrig ge ut mina uppgifter :o.

okejdå. jotack bara fint här ;D

Jaha du menade förtjänade :D

sv; mm :)

allt bra med dig?

skönt ! Jag vet inte riktigt.. får se vad som händer ju :P , vad är det för något det hära du blivit medlem i ?? :)

Vill du veta alla läxor jag har : D?

sv: hehe, tack ;)

RE: de kommer inte bli bättre :/

Det var så lite så!

Tack så mycket själv, vi hade det jättebra! :)

trevlig blogg.

sv: hehe, ja så äre :)

din syster eller? :)

hehehe :dVad gör du ? :)

åh tack<3

Sv: ja :)

Hur mår du idag då?

sv. Nej tyvärr så lägger jag inte upp bilder och så på mig, pga. att det finns folk som snor bilder och sådär.

haha :)

Ska kolla in länken :)

guud vad många såna sidor det finns :O

:D

SV; samma här :)

händer imorgon?

Okej:)

åh vad mysigt :D

Sv: Tackar så mkt!

god natt sötaste! höres kanske i morron! :D

va kul!

Ok :) Så, hur har din helg varit såhär långt?

Sov gott sötnos :-)

nä konstigt de där:S hehe skönt de, känns den bättre? idag har ja vart på hockey, sambon spela:)

sov gott :D

Okejokej, det är bra med mig:)

oj, ännu fler såna sajter... hehe.. pallar inte...

Okej, nej det har jag inte. :(

Händer ikv ? :D<3

Är du medlem ?

Godmorgon gullunge , vad händer idag ? ;**

svar till en gammal kommentar (ledsen att det dröjt): tack så jättemycket!

ska till grönan :D

SV: eeh jo. jag svarar på alla mina kommentarer :S

Orkar inte bli medlem på fler gratissidor och jag tycker fortfarande det är kosntigt att man kan få pengar så där lätt, var kommer dom ifrån:S



Grattis till att du vann i en veckans blogg, såg det nyss:)

sv: vilken tur då ! :)

K R A M E N

'allt bra idag? :D

sv: mm ibland blir det bara jobbigt att läsa och sen så får man extra mycket underhållning med videos:) om dom är bra då.

tack , det hade jag!:D

aah samma häär :)

Hoppas du får en mysig söndag! :)

söt du är:)

Vsg. :)

tack :D <3

haha (a)

mysigt:) haft en bra helg?

heej :D



jo jag undrar en sak.. skulle ja få intervjua dej o din blogg?:)

Samma här...:P

Påminn mig om att bli medlem där senare. :)

sv. haha jaa :)

Din header e jättesnygg! Har du gjort den själv?

SVAR: Aa!:D



Haft en bra helg?:)<3

KRAM

Hej vännen, jag vet att det är några dagar sedan du skrev din kommentar till mig men jag har haft det så fullt upp så jag har nästan inte hunnit driva bloggen dom senaste dagarna. Jag har hunnit slänga in nått enstaka inlägg lite då och då men inte svarat på kommentarer. Men men, nu ska det bli ändring på det. allt bra med dig ? Hoppas det :)



Puss

SVAR: Kul att höra att det är bättre, jodå, allt är bra med mig! :)

Jag läste igenom hela din blogg igår (a) den var ju skit bra! Puss

Hej hej,

nu har jag dragit igång en veckans blogg tävling hos mig så anmäl dig gärna! =)



kram

svar:yes it is :)

Tack :)

fin blogg:)<3

Hejsan allt bra idag? :)

sv: det är fint :) själv?

tack :)

:)

okej! det låter som en bra sida, ska spana in den nu :)

Allt bra? :)

sv: är du medlem ? <3

vad har du för dej då? :)

Är en sidan seriös då? :P

SV: okej:)



det är bara bra! =)

jag har bara lite snuva:)

haft det bra idag då sötnos? :) <3

kram

SV: jå jå=)

varsågod :)

sv; uscha, jag hoppas du blir bra i foten :/ det är jobbigt då det gör ont där. stukade foten nere hos pojkvännen i juli men är inte bra i foten ännu :/

ha en bra kväll :)

Haft en skön helg? =)

hihi så lite så! haft en bra helg? :)

Hejsan! Har du haft en bra helg?

Läs gärna mitt sista inlägg :)

samma här:)























Follow my on Bloglovin







Trackback