cykel



två bilder från en cykel hade tråkigt så jag tog lite kort kontigt att jag hade tråkigt när jag väntade på bussen här om dagen. blev nöjd med dom för dom är lite suddiga.

snart är helgen över, jag orkar inte med skolan men det är veckan får gå snabbt tycker jag eller vad tycker ni ? det är mycket som händer för min del men det kan vi ta senare.

idag fyller en vän år Grattis Julia enderborg, där jag har alla andra länkar där finns hon. hon heter julia enderborg klicka där och säg grattis kanske ?

Kommentarer

vad händer sen då?

okey :)

kram

;)

haft en skön helg?=)

:D <3

Sv: nee, 9. Jag är lika gammal som min minsta lillsyster ;P hahahahah xD

Paparazzi helt klart!

hihi:D, tack så myyyycket!:)

SV: De va gött att höra :=) Jo den har varit bra :=) Du kan läsa om vad som har hänt i min helg på min blogg =)

tack så mycket =)



vad har du för dig?

du är jättedukig på att ta kort

=)



HAHAHA .. har en skit fjollig bild på mej som har fått bli den nya profilbilden på facebook kolla in det senaste blogg inlägget.. HAHAHAHHAHAA ...

jag svarar på massvis med kommentarer :)

sötnos jag äälskar din design och header :) Vill oxo kunna göra så fint :)

vad gulligt :D

jag har kvar dom från dig :D

:D

SV: Vad gör du för skoj? =)

:D

haha sött :D

http://maatilda.blogg.se/2009/may/

där är dina :]

lite längre ner :D

Nej, den är bäst! hah

Hej!



Jag håller på med en undersökning i min blogg. Den går ut på att ta reda på vilken musiksmak som är vanligast och ovanligast. Kika gärna in och säg vilken musikstil du har, du får gärna nämna favoritartist/låt och genre.



Ha en fin söndag// Missbumblebee



http://missbumblebee.blogg.se

okey :) samma här, och lyssnar på musik :)

SV: Hehe :P Sitter hos en kompis och e på msn och på bloggen. :P

hihi ja :D

ere sant? vem har gjort den? fick du betala för den? Puss

jaa =D

okej ;)

Sv: Görs? :D

Tack :) Ska vi följa varann via bloglovin?

tack:*

okejokej, men den var typ snygg :D

:D yes, vad gör du då? jobabr eller pluggar?

:D

okey :) jag pluggar och jobbar :)

SV: Hehehe xD

Ska gå in och gratta henne då!

Sv. jopps :)

varsågod :)

Ska vi följa varandra med bloglovin?

Har nyss lagt till dig (=

Sv: hehe aa :D

SV: jaaa ;D

svar: okejokej, precis fixat lite för hunden ;D

Hur är det idag då?

kram

sv: tack! :) fina bilder du tog på cykeln! :D

sv: Ja, haha det e dm!

btw: love your blog! :D

Sv: hehe opkej :P

Jag svarar på kommentarer ligger lite efter hehe :P

sv: haha ;)

allt bra idag?

tack gumman! <333

fina bilder!

Fina bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback