havdhems marknad.

Igår så var jag med Älsklingen som ni vet om gjorde inte så mycket kännde att jag var trött och ville sova så det blev tidigt i säng. sen är det en annan sak att jag inte kunde sova i natt gick runt huset för det inte gick att sova. vaknade av att mina syskon står och skriker.

Tog bussen till Havdhemsmarkand och var där med min älskling gick runt där. ni missade iaf inte något, tog bussen hem till mig. och nu ligger han och sover här brevid mig.

ikväll vet jag inte ännu vad som händer, ska leta reda efter min mobil.
svara på kommentarer sen.

Kommentarer

va mysigt att han sover :D

^^ visst är det skönt med helg nu?

Fråga:

Vilken är din favorit sport? :)

så lite så:D

är allt bra idag då?

hihi, grattis till era två månader baby! :)<3

vad gör dudå? :)

sv: hehe det är bara bra med mig :D

najs med marknad!

åh tack! :D

SV: hihi ja det har jag och du var den första som sa grattis :D tack <33

heej hur är läget med dig idag då ?:D

TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD!

Jag tror på hoppet om att alla barn i framtiden ska få ha det lika bra, gör du?



Stöd Unicef och gå med i kampen om en bättre värld för alla barn.

http://elitecyclist.blogg.se/2009/september/i-hopp-om-att-alla-barn-ska-fa-ha-det-lika-br.html

Hej, allt bra ? :D

Alltid hihi :) vad gillar du bäst för godis ?

kram

gumman, jag har besöksrekord!:*

Vilka stora kex choklad där i bakrunden^^

Kunde man vinna dom ? =)

hehe va kul, då får jag väl dra igång nån tävling kanske :P

svar: jaha okej, skoj :)

nä bara vara hemma och bli frisk =)

oh yeah :D

jodå:D

tackar :D

varje gång jag ska kommenter någon så ser jag dig där haha

okej :)

allt bra idag? :)

Allt bra med mig med:D



Vad görs?

1600 ungefär :)

men ja vet inte om jag har haft mer, det syns ju bara 90 dagar som mest.

hahaha men hoppas på över 2000 iaf :D

alla bilder finns på facebook :D

sv:

samma :)

sv:

dans :)

jodå det funkar ^^

Sv: Haha okej^^

Hur mår du ? =)

sv: va bra! :D

min blogg går bra:D

härligt :)

näh är sjuk ;/

hihi okej, vad roligt :D

tihihih :

SV: hehe jag var inte nöjd, vet itne varför.. men nu är jag riktigt nöjd :D

det var nåt speciellt med den här bilden - att man kan se flaskan i händerna, då ser det ut som att man är den personen själv och befinner sig där. coolt:O



Hoppas du får sova mer inatt:)

kul!

haha^^

svar: tackar! =)

har en frågestund nu, fråga om det är något du vill veta :)

mysigt! det va marknad här idag :)

ja:) :D

Sitter bara här och har tråkigt.

Haha ^^

Sv: hehe okej va trevligt :)



Nu finns bilderna från Håkan hellström uppe på bloggen :)



Kramis

sv: hmm...jag har faktiskt ingen aning om vad jag frågade XD

Tack för din röst :)

tack :) din blogg var riktigt fin :O:)

allt bra med dig? :)

haha jadå :D verkligen.

Jo tack, det är bra! =)



Sv: Bara bra^^

Vad ska du göra imorgon ? :)

hihi ;):D

sv: hm.. det är jag som står bakom min blogg :)

SV: aha, sån borde inte vara alltför svårt att fixa :P

så lite så! :D

SV.

hihi va bra !

Jo det är bara bra här !:)

KRAM <333

Hej, hoppas du har det bra..



Vad marknaden stor? :D

Snygg header!!! :DD



Jag är en vanlig 18 åring som ska gifta mig nästa år, så det jag skriver i min blogg är om skola och bröllop och det som hamnar imellan. Besök gärna och kommentera!

sv: hihi=)

jaaa :d super kul:)

Hej :) fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

Sv: hehe görs? :P

:D

Gud vad roligt det låter! :)

okei :) , jag är nu med cornelia och vi ska snart ut till kulturnatten heter det :D

sv: Exakt samma här med xD



Ha det fint Bea! :D

tihih :)

har ätit precis :)

tack<3

Vilken fin header! :)

mysigt med marknad :)

Okej va kul!

Marknader är roliga :D

Hitade du något på makrnaden?

Frågestund!!

Så mysigt!!:)

visst var det =)

sv: Superbra! :D

sj?

btw: NU HAR SOMMARENS BLOGG VINNAREN KOMMIT! nyfiken? haha ;)

allt bra idag? :)

Det är så mysigt med marknad!

SV: hihi jaa :) tack så mycket vad kul att du tycker det :)

Hejhej, jag mår bara bra tack fast jag har en grymt jobbig huvudvärk. Vet inte vad det beror på.



Puss

tack :D

Yes:)

Marknad är kul! :D



Vad sägs om att vara med i min "Veckans blogg"? Gå in på min blogg för att läsa mer och tipsa gärna dina kompisar om tävling också, ju fler desto roligare!

Sv: joo det hade vart skoj. Men jaa, jag är så sjukt rädd för att bli dissad sådär, vet inte om jag är bra på att sjunga lr inte, och "vågar" typ inte för att jag är så rädd att det ska låta falskt och så, även om jag gillar det jättemkt!

=)



vad tycker du om mina bilder jag tagit, bilderna finns i det senaste inlägget =)

vad gör du då? :)

Ska på en hund utställning med min mamma^^

e du modell?:) om du inte e så borde du bli en:)

besök gärna min blogg:)♥

snygg blogg! Ta gärna en titt i min :) ha en bra kväll! (Någon som kan hjälpa mig med reklam på min blogg?)

sv: xD























Follow my on Bloglovin







Trackback