inget farligt

Nu är jag hemma från Visby och tänkte berätta lite saker, först kom taxin och hämtade mig och mamma vid skolan. och sen åkte vi hela vägen in till visby. Mamma började bli hungrig och gick och köpte glass, och just när hon gick ropade dom in mig. gud hur ska jag klara detta tänkte jag. jag skulle rönka det och då sa bara läkaren gå ditt och ditt och säg till att du ska rönka det. jag såg inte vart han pekade och sprang runt lite och letade till slut hittade jag en dör ut.

Mamma du måste följa med mig jag vet inte vart jag ska. sen efter det var klar sa dom bara att det var en stor stukning. men det är lungt det går över i helgen, men dom tyckte jag var för blå av att stukat foten..det roligaste var ju när vi åkte taxi. när vi åkte hem var det en kille som var dryg av sig och pratade inte. men när vi åkte in så var det en snäll kille.

både jag och mamma går in i bilen och då säger Dan Roger (den första som körde oss in till visby) men det stog inte att ni skulle vara tre som skulle kliva på här. jag och mamma tittar på varandra och fattar inget. efter ett tag säger han bebisen i magen. haha så jävla grym ;)

haft en bra dag ? :D



Kommentarer

Gillar bilden! =D

fin bild!= D

krya på dig =)

Hahah ;D ärsh

Oj vilken fin bild :)



Fast vars finns det rosa maskrosor? :O

hahah :D <3

Riktigt snygg bild ! :)

det är klart du gör :)

Jepp!!:)

göres??:)

SV: hihi :D



sjukt fin bild!

min dag har vart bra, din då? :D

Varsågod, vad ska du göra idag??

:) allt bra idag?

vad bra =)

så lite så ;)

har du haft en bra dag ?

Snart ska jag äta, göra läxor och gå på yoga :)

jo det är bara bra :) gör du för något då?

hihi tack så mycket =)



vilken fin bild! =)

Aa, det ska bli kul :D

Fin bild;)

Sv: så lite så =D

hihi okej, mysigt :D se till om du hittar någon intressant :)

Haha ja ;D

vsg, asså jag fatta inte, ska du få ett syskon eller ? :p

snygg bild, :)

Fin bild =) är de du som tagit den?:)

Idol :D du ?

okej ja den var då himla fin =) Du är duktig på att ta bilder :)

härligt :)

jätte bra :D

blir bättre då..

Jag har haft en riktigt bra dag.

vilket vackert foto

Sv: yes =)

allt bra annars?

Sv: härligt =)

sådär, haha men det blir bättre.

sjuuukt fin bild! :)

allt bra?

Absolut, fin bild! =D

åh vilken fin bild :)

de va ju bra att de inte va nått allvarligt då :p

Sv: Tack! :-)



Vet hur det känns, har precis megastukat foten jag med.. men nu kan jag halta fram iaf :-D Den var megablå och stor som tretton falukorvar :-D Tur att den inte var bruten iaf. :-) Krya på dig!



www.smyckas.blogg.se

www.popruta.se

va vacker bild^^























Follow my on Bloglovin







Trackback