ipod..



du får en Ipod vilken färg väljer du ?

jag väljer grön.

Kommentarer

RÖD :D

Sv: jadå, själv? :)

Sv: vad bra! :)

Sv: Hur mår du annars då? :-)

jag skulle välja den blå :)

Sv: tack detsamma! :D

Hur mår dudå :)?

:D

jag väljer den silvriga, fast det kanske för att det är den jag har hehe

Har du för dig då? :)

sv: ;) gjort idag? <3

Jag skulle ha valt rosa, helt klart!;D

Men grönt var också fint! Hur är det med dig annars då? Jag hoppas att du får en fortsatt underbar onsdag! Många kramar<3

röd!

Ska glo på tv nu :)

sv: den va riktigt snygg ;D

jag skulle välja rosa:]



sv: jag kom just hem från skolan:)

Sv: Okej, va bra! Jodå, det duger.

okej nja ingenitng ;D

lilaa

sv: hehe sötnos :D

Ja !

Lila=)

rosa :D

aah jag är nöjd, finns lite spel också så man kan alltid hålla sig sysselsatt faktiskt..

haft en bra dag? :)

SV: Härligt att höra! Ja med mig är det jättebra! Vad har du gjort idag då? Tack så mycket, detsamma! Många kramar<3

sv: jaa verkligen:D



har du haft en bra dag idag`?

Både blå, grön, gul, röd och rosa var asfina :)



sv: Vsg! :)

Hehe, den rosa, svarta eller den blåa :P

rosa :)

heej jätte fin blogg hoppas att du vill kolla in min också?<33

svar: taackar ;)

jag tar den rosa :)

rosa men den finns ju inte längre.. :(

ROSAAAAAAAAA.

Sv: Bara bra här också :)

sjukt fan :D

sv: tack detsamma!



jag väljer en lila! finaste färgen nånsin XD

BLACK it is! har en ;)

lila :)

Jag skulle nog kanske välja grön :)



Allt bra?

Kram =)

Jag hade valt den röde den är fetast xD

Jag väljer rosa :]

jag har den svart, men igentligen skulle jag köpa den rosa men då fanns den int..

jag skulle välja rosa :)



svar: okej alltså är du 2 år äldre än mig :D

sv: HIIIH



jag väljer nog rosaa :)

Allt bra med dig idag? :)

Har en rosa så jag väljeer den! ;D



Åh vad bra att du tyckeer att de var bar svar :D

Jag som frisör har frågestund om hår i min blogg ikväll, så nu har du chansen att få svar på dina frågor! hoppas det intresserar dig! kram /s

Sv: börjar få tbx luktsinnet hehe :P

Sv: Visst är vi jättesöta? Taha! :D



Nämen, dig känner jag igen! Vi brukade kommentera på varandras bloggar, och du hade en så söt bild på dig och din lillebror, eller om det var några andra, i din förra header? 3 stora bilder, och jag ville inte att du skulle byta ^^

Nee du är inte stor jag tycker att du är jättefin :) jag hade nog valt röd tror jag:P

Jag är inte alltid så färgglad av mig. Så kanske en av de gråa. Annars kanske en blå eller nått ^^.

rosa såklart! :)

sv: hehe :P hur är det annars med dig då? :)

jag har en lila :D

en lila hade jag velat ha =)

lila :D

Lila eller blå! :)

Sv: haha, ja enligt mig =D



haft en bra dag?

Jag skulle ha valt blå :P



lätt!

Lila eller grön :)

ROOOSA ! Självklart :-D

fick en rosa av pojkvännen :)

jag har blå :)

jag har en lila, så lila ;D

Jag skulle nog inte kunna välja så jag säger alla förutom den svarta/grå :)

Jags kulle nog välja den lila eller gröna :)























Follow my on Bloglovin







Trackback