Kanske skirver ett inlägg.


okej för att hänga med måste ni läsa dett så ni förstår något, jag ska ha bloggpaus nu och jag kanske skriver ett inlägg någon gång under helgen. men vi får se om jag tar tid till det. annars hörs vi på söndag och ända tills dess ska ni ha det bra. jag vill inta ha några frågor om vad jag gör för ni vet om att jag har bloggpaus.

efter helgen kommmer ni få se bilder som jag kommer ta och sen kommer ni få hörva om min helg. och kanske är litre gladare än idag och bli nog piggare till skolan nästa vecka.


det värsta med att ha bloggpaus är att man förlorar många läsare men det bästa en läsare är när den har tröttnat på min blogg och tar bort mig från blogloving säger till jag har tagit bort dig du får följa min om du vill. det fulaste är att bara ta bort en helt så där. NI SOM GÖR DET ÄR INGEN BRA LÄSARE.

Kommentarer

okej vi hörs hade gött ;*

okey sötnos.. ha en trevlig helg så hörs vi seda då.. puss

SV: hihiokej :)



men vad tycker du om den nya headern på min blogg ? :)

Allt bra? :D

Sv: Okej, ha en bra helg! :)

Jahaa okej ha det bra :)

Jahaa okej ha det bra :)

hehe okej :)

okej, ha det bra! :)

Va skönt att ta en bloggpause! :)

hej :D

jag tkr du har en jättefin blogg =)

ska vi följa varandra på bloglovin?



puss / danni

sv; jo det är bara bra ;D

arå, men vad händer i helgen då? ;D

sv: okej xd

Håller med, tycker att det där är så taskigt.

Dom frågar om man ska följa varandra och dagen efter tar dom bort en. Och det värsta är att man vet ju inte vem som har tagit bort en, så då kan man inte ta bort den :P



Hoppas att du har haft en bra dag och får en bra helg!

KRAM

Jaså, så du tar en blogg paus.

Jo, jag tycker att din Head är lite annorlunda och de är ju bra:D.

tack så mkt :)

jag hatar dom som lägger till en , sen tar bort en direkt efter. det är så jävla !?!?!?!? hm... dom kan ta sig i röven ;)

håller med dig helt.

så jävla surt är det :O

Sv: Okej då vet jag ;)

Jag har dig på bloglovin, fast kollar typ alrig bloglovin. Klickar in här på egen hand ändå =).

svar: tacktack =)

Får väl säga att jag längtar tills på lördag :P

öhh lol ofta man tar bort för den har varit dålig på att uppdatera :S

sv' okej! vad tråkigt :( men ha det bra <3

Ser framemot dina bilder! :D

SVAR: Förstår det du :) när ska du börja gymnasiet?nästa år?

samma här :D

Tack desamma du :D Ha de skit bra nU! :D <3

härligt ;) jodå med mig är det bara bra!

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Kom tillbaks när du känner för det, honey :)

Sv: okej :)

Hoppas du har en fin kväll♥!

SV: Okej :) händer annars då? :D jag koimmer va kvar tills du är tilbaka igen så du vet :D:D

Men man får väl ta bort nån om man vill..?

Skööönt med bloggpaus ibland ;)

Men dom läsare som verkligen gillar din blogg mister du aldrig :)

sv; tack så mkt! :)



håller med, tråkigt när folk bara tar bort en utan att ens säga till. Men jag förljer din blogg fortfarande för jag tycker den är jättebra! <3

sv: hm jag tror att man måste ha väldigt många besökare, alla får mer och mer läsare nu så, jag står liksom på samma ställe, min statistik höjs inte:S bara om jag är på mest aktiva. men ja, vi får se hur det blir med mest aktiva listan i framtiden.



Jag gillar också bänkbilden:)

Visst var klockorna coola!



Hoppas du får en bar helg och att du inte förlorar för många av dina läsare.

jaa :D dom borde inte åkt :( <33

svar.Skönt med bloggpaus ibland,

ha det så kul! =)

sv; jo det är ju så, det är jobbigt..Men hoppas du får det trevligt i helgen ! :) KRAM

jag gillar ju svart så:) ha en bra helg!

sv: Ibland tycker jag att han kan sjunga.Om han gör det på alvar!

tack gumman, snäll du är! <3 ha en underbar helg!!

ha en trevlig helg. =) kram

sv: tack söta du! (a) :)

vad ska du hitta på idag då? :)

Vinn en årsförbrukning av Garnier Pure Active, till ett värde av 1500:-!



Gå in på min blogg och tävla nu! =)

SV: hihija :)

Hejsan sötaste du!

förlåt för sent svar men jag har haft FULLT UPP! Hoppas att du har haft en bra vecka? Vet att du har paus tills på söndag men skriver i alla fall.. ^^



håller med dig om "något som är fult..." man kan faktiskt säga till!

Fick dock läsa stycket två gånger, jag kunde inte formulera meningarna..XD hehehe...

Ska öva sång nu. PUSS!

sv: okejokej :)

tack detsamma hörru! :) <3

Sv: Tack så mycket gumman! :)

Okej, hoppas du får en bra helg.

Vi hörs när du är tillbaka hoppas jag :)

Kram<3

Hej :) fina bilder du tar! :) fin blogg har du oxå :) kolla gärna in min om du vill :) kram kram

Hoppas din helg blir bra och att du njuter av din paus! :)

Ha en bra helg. Och så kanske vi "hörs" nästa vecka ;p

vgd??:)

SV; okej, detsamma! :)

SV; okej, detsamma! :)

Vad bra, jag är en bra läsare x)

Ha en bra helg!

Neeeeej :( aja, kanske skönt med pauser ibland :) längtar tills du kommer igång igen! Ha det bra, kram :p <3

Sv: tack :)

gör du i helgen då? :)

svar: japp ;D

aha okej va skönt !

hoppas du också får en underbar helg ! :D<3

sv: japp =) händer idag?

händer det något roligt i helgen ? :*

Det är bra med mig oxå. (:

Hänt något kul idag?

jag skulle aldrig ta bort din blogg, den e rolig o läsa! och klart att man förstår att man behöver en bloggpaus ibalnd, men sen kommer ju du tillbaka och det FÅR MAN JU INTE MISSA! :)

Hej tjejen! :) svara gärna på dagens fråga i min blogg; "hur är en populär person enligt dig?". Snygg, alltid inne i modet, kaxig, osv! :)



KRAM

Men jag tar aldrig bort dig! :D

Hejsan!

Jag har varit ifrån bloggen ett par dagar så jag har inte svarat på din kommentar pga det. Minns inte riktigt exakt vad vi pratade om :/ Men jag hoppas att allt är bra med dig och att du får en bra fredagskväll :) Kram!

SV: thank u :D

Ha en bra bloggpaus sötis :)



sv: Vad bra, allt är bra här med :P

Jag läser din blogg även om jag inte lagt till dig på blogvin.

Hoppas du iaf kommer tillbaka!



Sv: Svarar på kommentarer! :D

Ha det trevlans utan bloggen eller vad man kan säga för det är riktigt skönt ibland :D

Hahaha fult :)

tack ska du ha! okej, nå kollar idol! :)

hoppas du får det kanon under pausen!

jap :D

du förlorar då inte mig :)

Tack detsamma!=D<3

ha en trevlig helg du med :)

sv: kul att du tycker jag har bra smak:D

och kul att du tyckte om bloggtipset också.

SV: hehe ja :)



Händer idag?



Kramis

det är bara bra, har ganska ont i kroppen bara:] hur är det själv?;d

SV:

hihi ;)



håller med dig dära!

KRAM <3

härligt;D

Kika gärna in på mitt nya inlägg, det är riktigt fascinerande (enligt mig!)

haha va har någon skrivit så? vad elakt :P

det e supermånga som har bloggpaus nu :o

håller med. så fort man inte bloggar så förlorar man läsare .. :S då dåligt.

Jag vet inte;p

vilken fin header :)

<3

håller med, så störande när dom tar bort en :S dålig stil lite men aja. jag är trogen iaf :D hihi



kram

Jaha, riktigt fina bilder ! menar bilderna på dig i headern :D

det tycker jag också är skit störigt:S

att dom bara tar bort en och sen inte meddelar.

HELLU :D

Tack igen:D

sv: yes :) allt bra?

nej :(<3

dålig dag?

Hej , ursäkta att jag svarar sent men jag har haf mycket fokus på skolarbeten nu innan jag reser iväg. Ska försöka vara bättre med det sista veckan nu. :) Hoppas du haft det bra under tiden !



Oj seriöst säger folkt till om de tagit bort en på bloglovin? :O de är ju bara knäpppt, tror de att man vill ha kvar dens då eller? :O

sv. aha, de va fint :)

skönt med bloggpaus!

Svar; okej.. jag har aldrig varit med ihih.ö. men vill dt!

sv: key, hänt idag då? <3

sv: japp =)

nu kan du anmäla dej i veckans blogg i min blogg! :]

anmälningen håller på tills på tisdag :] kram

Jadå:D

Hoppas du får en fin vecka:D

allt bra ? :)

hoppas du får en bra dag :)

fin blogg :)

allt bra?

Frågestund på min blogg, fråga vad du vill! :)

hihi här med , <33

sv: Ja, jag är ju bara EN person? Eller vad menar du? :o

Har du några speciella planer för dagen då? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback