min dröm



vill ni veta min dröm ?

mitt hus Lyssa nu eller ni måste ju läsa, ungefär så här ska mitt hus se ut eller rummen kanske. Andra fäger och lite andra saker men på ett ungefär. men man måste vara rik för att ha detta, eller man kan ju inte vara fattig. men det är hur mitt hu ska se ut.

Barn jag vill ha två tvilingar och det ska var tjejer. det är något jag skulle bli glad över.

Jobb jag ska ska skriva i min blogg skulle varit nice med en känd blogg. men sen ska jag bli fotograf, det är tre av mina drömmer låter det inte bra ? men fotograf ska jag bli ändå.
har du några drömmar ?

Kommentarer

SV; ÅH, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

fint!

åhh skit bra dröm elr hur man säger :D

skit fint!

vars kollade upp sånt dära?

vill också ha ett sånt där hus :]

haha jag vet faktiskt inte vad jag vill ha för drömmar:P

tack :D



jaa det var nice!

åh, så vill man ju bo, då gäller det bara att lyckas i framtiden ;)<3

härlig dröm (:

härlig dröm (:

härlig dröm (:

härlig dröm (:

jag har för stora cdrömar

vad gör du? :)

ja<3 :)

jag har för stora cdrömar

fränt=)^

näjs dröm :D

jag ska äga en av Stockholms hetast bar och det är ingen dröm utan det ska ske :D

mitt sovrum ser typ ut sådär fast jag har ingen såndär stor hylla eller vad det nu är :)

okej :) vart hittar du sånna bilder ? :D

ja, hehe :) allt bra idag då?

ja, man måste drömma :D

Jag skulle älska om jag blev kläddesigner. Men jag har faktiskt inte tänkt så mycket.

sv: de e kanon :) sj?

sv: de e kanon :) sj?

sv: de e kanon :) sj?

vad tycker du om min nya design? :)

sv; Varsågod =).

sv: visst är den söt, jag dör:D

det var några dåliga sidor som stämde in på mig med:O förutom det med avundsjuk, jag blev det förr men nu, neeej, knappast, vet inte ens hur man ska bli avis, tur det egentligen! borde skriva ett inlägg om det kanske:)



Hoppas dina drömmar blir verkliga:D

Min största dröm vet du nog redan och att alla ska vara lyckliga! Iaf dom som förtjänar det.

en av mina största drömmar är att flytta till usa.



Sv: va bra :). det är helt okej med mig förutom febern haha. tack!



Skulle du kunna vara så söt och rösta på mig i veckans blogg här http://claudiias.blogg.se/2009/september/veckans-blogg-rosta.html#comment ? jag är nummer 9. kram!

Låter bra! :D

jobb och sen fotboll , fina bilder älskar köket

händer ikväll då?

kram

najs ^^

Självklatt! :D

ao :)

hehe ja exakt :) !

drömmar som jag aldrig kan uppnå

drömmar som jag aldrig kan uppnå

härligt :D

jorå helt okej

sv: skönt att höra :)

Oj, jag har många drömmar :P



sv: hihi, åh tack sötis :D<3

:D

sv: nej men usch :( jag är skit ful i lugg ju! ;p

samma här

sov gott

kram

alltså hur kom hon på de ? :D

puss och kram <3

bli älskad

sv; härligt, men du har väl fortf ont? :P KRAM

sv: klokt svar :)

fina drömmar =)

godnatt babe

godnatt babe

okej, samma här :)

happ, vad ska man göra då ? :D

Eller hur :)

Haft en bra dag?

:D

Okejokej:)!

haha jag ser ju det :)

låter bra ju

sv: ok va bra :)

gjort idga`<3

haha :D

ja, det är ju så!

arrå du dÅ? :)

hehe ja man trivs ju:D

Sv: ja eller hur! men det är jättesvårt för man måste ha green card för att få bo och jobba lagligt där, och det är typ omöjlgt att få haha.

sv; okej vad bra :) säg till när du lagt till mig då :)

Hej! :)

Vilken kändisbloggare av Foki, Desiree, Paow, Kissie, Kenza, Stina-lee och Blondinbella tycker du är bäst och varför? :D



KRAM

God natt!:)

Ja, min dröm är att bli som hon Anna Anka, hon som var med i svenska hollywood fruar, om du såg det? ;)

drömmar är bra :)

min dröm är att min farmor ska klara sig !



nice ;>

hihi ja :P fin dröm:)

jaha men alltså har du bara hittat bilder eller satt ihop sakerna :)?

drömmar ska man ha =)

RE: haha nja, den duger :D

sov gott =)

Det är snygga rum. Jag skulle vilja slänga ut alla våra grejor shoppa nytt.

Jag har tonvis med drömmar. Försöker förvärkliga så många som möjligt :) min mardröm är inte att ligga på dödsbädden och ångra saker jag gjort utan att ångra saker jag inte gjort.

Tänkte bara säga god morron.

Hoppas du får en fortsatt bra vecka! =)



Kram Elin♥

min dröm är att när jag flyttar hemifrån ska jag ha en stor jävla lägenhet för mig själv (tills jag hittar nån kille) mitt i stan medans jag pluggar till läkare ;)

det är bra med drömmar!

härligt :D

ja jag emd!

Godmorgon :D

sv: Har de hänt nått? :O

mja de rullar på . hahah :P



låter som en trevlig dröm du har! :)

Dina drömmar låter riktigt mys faktiskt :)

Min är att få barn när jag är 25, träffa min man när jag är rätt ung, bo i en villa och jobba som fotograf (A)

Nice :)

Sv; ooooo låter kul ;) Haha äre sant att ica är stängt på Söndagar där? :) Puss

fina rum där!

Det hade varit ett perfekt hem :) kram

SV: TACK :'D

hahaha..XD

åh, det är en halvtimma kvar tills vi börjar. vet inte alls vad jag ska göra tills dess.. :S

haha :D

Hej :) Fin blogg du har. kolla gärna in min [email protected]

sv: nej det är ju sant :P

oj vilken dröm:D

<3 :)

Gjort idag då?

jo men du måste bli fotograf för du tar ju jätte fina bilder ju:)



Min dröm är att bli skådis, men det kommer jag aldrig att bli men man kan alltid drömma om de:)

Gud vad snygg!

Det skulle inte passa fel :P



Allt bra?

Kram =)

Det låter som några bra drömmar! ;)

tack!:D

riktigt snyggt ju!

Jag har jätte många, speciellt att jag vill bli mäklare, psykolog, inredare till hur eller fotograf, att jag ska bo i en jätte fin lägenhet eller bo i ett jätte fint hus & att jag ska bo i Sthlm, Malmö eller Luleå (=



Hehe det är min dröm:)



samma:)

Snygga rum! Ja, de kostar nog en hel del att ha sånna... Men tjänar man bra så. Kämpa på mot dina drömmar, då kommer de nog slå in:)

ja snyggt hus :D

SV: jåå! =]

uppdatera nångång då, jag väntar juu :]

aa

förlåt för sent svar ;)

inte haft tid & ork, men nu var det dags!;D

sv. jaa, den är jätte mysig :)

jag vill också ha tvillingar tjejer, haha :)

hej sötnos:) var gärna med och tävla om hudvård produkter i min blogg:) allt du behöver göra är att lämna en kommentar:)



mycket att göra så lite seg med att svara hoppas du haft en bra början på veckan !:) kraam

Min högsta dröm nu är att bebben ska stanna i magen.. :)

Har ni tvillingar i släkten..?

Hej :)

skulle vara tacksam om du läste mitt senaste inlägg om hur du kan hjälpa min klass och hela världen från att göra ett globaliserat självmord :)

aha okej :D

sv: Men där finns otroligt många, jag skulle också vilja ha sånt fint hus när ja blir stor & tvillingar skulle jag också tyckt vara sjukt kul och ha ^^

åh, tack så jätte mycket! :D hoppas du haft en bra dag!

ja :D <3

SV; okej :p

händer ikväll?

SV.

hihi tack gmn<33

KRAAAAM<333

Hejsan!

Det skulle betyda supermycket ifall du röstade på mig här:http://febb.blogg.se/2009/september/rosta-till-pa-fredag.html#comment

Ifall du röstar, säg gärna till mig då så jag kan tacka dig!



Kram =)

jag hoppas verkligen att din dröm slår in! =) <3

Låter inte helt fel nej ;)

Jag vet inte, har drömmar som finns i huvudet. Vågar inte riktigt formulera de till ord.



Sv: Tack så mycket!

Svar: Hihi tack ;D

Jag vet inte haha ,..

:D

ser frächt oxh snyggt ut=)

men vad gör du då? :)

SÅ LITE SÅ :)

Jag blev precis en av 10 finalister som veckans blogg hos Enjjoh. Jag tycker att du ska rösta på mig nr5 om du tycker att jag har en intressant blogg, vill stöda mig.



http://enjjoh.blogg.se/2009/september/de-har-gick-vidare.html?_tmp=97e74d55eb79625638a10ec6253a5812209cb0d6

hehe :)

Fina drömmar:)

härliga drömmar! jag vill bara ha kul och bli rik faktiskt :p

Jag har också dom drömmarma!!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback