ny vecka

  • Måndag ; imorgon blir det skolan sen vet jag inte vad som händer.
  • Tisdag ; ska jag åka till skolan sen till visby. mamma ska kolla på kort och
    jag och moa ska vara barnvakt och prata med en kille om våran prao
  • Onsdag ; då blir jag 16 år min dag :D!
  • Torsdag ; skola och sen ta det lungt kanske.
  • Fredag ; vet jag inte händer något tror jag.
  • Lördag ; vet jag inte..
  • Söndag ; fira mig här hemma.
det kommer säker mer i veckan men det är vad jag vet nu.
på tv i veckan går Idol på måndag
och sen andra avenyn tisdag

och sen garttis till Cajsa som fylker år idag.
kolla och säg garttis [tyck här]

ingen stor länk men en länk kolla in denna tjej.
[tyck här]

Kommentarer

:D

lisa fyller år idag! :)

sv; Ja, verkligen!

God morgon :)



Är allt bra med dig idag? :)

jodå =)

Är det inte på tisdag idol kommer?:D

Sv; Grattis i förskott! :D

Tack och detsamma :D

tror attidol börjar imån inte idag=)

hoppas du får en bra dag

Godmorgon!

Allt bra?

Fin design du har!

Ha en bra dag!

snart 16, grttis i förskott!

Oh, onsdag! Grattis i förskott!

fin blogg!! :-)

Grattis i förskott!

http://sarahadil.blogg.se/

okej =)

jätte fin blogg, allt bra med dig? :) KRAM

SV: så lite så :)

absolut :D

godmorgon!

sv. jaa :) ha en bra dag,

verkar vara en bra vecka!

härligt :) jo det är superbra! :)

du måste ändå rösta :(

Sv: Okej samma här :P

haha taack :D

vad gör du då? :)

snart fyller du ju 16 år så måste man ju gratta dej :P

ser ut som en bra vecka!

hihi du fyller år samma dag som min syster;P

ser ut som en skön vecka du har framför dig :)

låter som en bra vecka :)

allt bra idag?

Grattis! Du är en av finalisterna i veckans blogg.

Lycka till! :)

skola snart, själv då? :)

vad bra :) jo rå, det är bra med mig med :) mycket plugg nu framför mig bara :s

kram

Hejhej! sitter du i skolan? Hoppas allt är bra med dig :)

aww, tack supersötaste du! ^^ va glad jag blir! :D

Vad många planer. =)

Planerar du alltid hela veckorna sådär?

svar:OoOoOkej :D

Kjempe fin blogg!! =)

allt bra med dig? :)

SVAR:

Vad bra att allt är bra :)

Jo med mig är det bara bra :)

Sv: nej jag ska snart göra mig iordning och ta mig in till stan :)

Grattis i förskott =D

grattis i förskott!

sv: okejokej, joo det är bara bra med mig :) hoppas att du får en bra dag! :) kram

hräkgit

Vad gör ud ? :D

grattis i förskott

Jätte snygg blogg :)

allt bra idag? :)

sv: JAG ÄR HEMMA! jag har haft det helt fantastiskt! saknat mig? ;)

imorgon börjar andra avenyn ja! skoj skoj :)

aaa:D

Tack så mycket sötnos =)

Låter som du har massor att göra i veckan (:

sv: I powerpoint;)

Läs gärna mitt inlägg om godis. Filmen ses på egen risk!



Man får sig en tankeställare till gelatin i godiset!

jättefin blogg du har!!

Härligt =D (y)

hur äre med dej? :)

härligt,

jo det är bra:)

härligt,

jo det är bra:)

var gärna med i min tävling!

rulla ner till inlägget som heter roligaste frisyren och anmäl dig! <33



ps. jag bor med på gotland..

nu såg jag slänger in din blogg i en länk i nästa inlägg :)

Oj, du ser äldre ut än 16! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback