preminären den 7 sep (idol)

hahah, idol två 2008 går på tv en halvtimme till kanske det är. men orkade inte se men det finns en tjej som hade skrivit låtar och var nära ett skivkontrakt. men rösten räckte inte till just 2008, men iår är det ju nya. preminären är den 7 spetember, 2009 måste man bara se. vad tycker ni om idol?


Jag tycker att man ska få åka ditt om man vill okej man kanske inte ska ha värdens dåligaste röst. men får man ett nej måste man ta det som ett nej. dom är hård och det tycker jag är synd men alla kan inte bli idoler. livet är hårt som många säger. någon som ska söka i år?

 

och sen finns det en tjej som fyller år idag (zandra pomer)

hon får en länk nu så kolla in och säg grattis.[klicka här]


Kommentarer

sv: du mest :D

Jag älskar idol, hihi, så kul :D

Yes:D

Hahah ;)

svar: gör du då? =)

jorå, det är najs sjdå:)?

hahah tydligen xD

men kan vara därför jag köpte den någon dag efter den hade kommit ut :)

ska inte söka, bara titta ;)

SV: men den är jue snyggast! ;)



jo, jag gillar idol :)!

okejokej =) , vad kul med idol! :D

sv: ja :)

najjs det (:

svar: okejokej, nä ser på tv :)

sv: haha bra :D

LÄNGTAR

det ska bli skoj med idol :D

hihi ja :D

Haha :P

hehe <3

hur mår du?

ajabaja :)

sv: yes:)

allt bra idag? :)

Idol är väl ett helt okej prugram. Känner folk som sökt i år. En av dem är jag chokad över att de inte tog med...

Och ja, jag ska förmodligen kolla på det.

hehe bloggen tackar så mycket! XD



SV. Nej tydligen inte.. :( vi har varit i kontakt med apple och allt och de har inga kvar. :'(

sv:heh taackaR=)

Idol? ja sööök:D

ställ gärna en fråga eller fler i min frågestund här: http://pictuure.blogg.se/2009/august/lets-go.html#comment :) kram

SV: jo, det är det !! ;D

sv: tihi :D

tihit :D

sv: ahw <3

bara bra<3

Sv: Händer idag då? :P

jo. så jag ska köpa en svart om inte de röda finns i butik.

Är för ung för att söka:P

LÄNGTAR!=)

burkar inte se det men jag känner några som ska vara med:)

gör du då?

aaadå .D

Idol är bara kul i början när det är så många som tror att dom kan sjunga sen så liksom bara suger dom så enormt xD

tack så mkt ! :D

ja verkligen :D

sv: menar de :D

Ska snart börja tvätta tänkte jag, fy trkigt!

Hoppas du får en bra kväll :)

Heheh åååh, äntligen! :D

det är ju så gryt kul. speciellt när alla skämmer ut sig som fan i början xd

Okej. ;p

Typ inget. x'D

Klart man skall se idol. :D

visst är dom! :D

sv, hehe godmorgon på dig med. eller ja god eftermiddag just nu! :) allt väl ?

<3

tack för din röst =)



kommer självklart följa idol så gått jag kan =) de brukar jag göra varje år, fast kanske inte e så duktig på att följa de dock. hehe .. ska försöka bli bättre !

Vad fin blogg du har<33 besök gärna min e ny här.

sv: jo det är fint hehe :) erm.. ja vad kan man mer fråga? :) hehe

Nopp,är ju bara 12år;)

haha jag vet! ; D

naj jag tycker bara att det är kul i början haha xD titta på denna så ska du få se vad jag menar http://www.youtube.com/watch?v=wX9eAVxdPU0&feature=rec-HM-fresh



så jävla underbar haha xD

Ska bli spännande med IDOL!

sv: jaaa :D jag vill ha!

okejokej:) väntar på mat :D

Sv: Ska fira min födelsedag hehe :P

du och din blogg är så söt!!! :) kraamais

du kanske vill tvätta åt mgi?

:))

sv: hehe vissa har ju faktiskt annan smak på saker och ting så jag får väll vara lite vänlig och säg att det är jätte kul att kolla på Idol när bara dom "braiga" är kvar ^^ hehe

:D

sv: vi köper den tsm :D

yesyes ;D

sv: sant ^^ men det bästa är ju början men jag kom ihåg aldra första Idol, jag tittade på varenda program och det va lite kul faktiskt men nu senare så är det inte lika kul men vi säger att det är lite kul så du inte blir ledsen xD hehe

tack söto =)

Haha kan tänka mig det :P

bokade nyss en lokal

sv: haha, tkr ja :D

vad ska du göra ikv? =)

=)

sv: hehe ok då säger "jag" att det bara är kul i början :) och musiken som kommer från idol är inte riktigt min smak heller så liksom nja... :P det är ju liksom inte som att man kommer vinna med en rock låt liksom :P hehe om du nu förstår min poäng? :)

Ja men att behöva springa upp o ner en gång itimman är ganska tråkigt.

ok =) donnow =)

mig, vi ska ha kräftskiva på fredag :D

sv: bra du ju :P då blir det väll en Tummen Upp för dig då "Bea" eller du kanske blir kallad något annat inte vet jag men denna gången blev det Bea :)

Tack :D

yes:)

sv: vi gillar't :D

Jag skulle aldrig kunna vara med i idol, men sjunger ju inge bra heller x)

sv: hehe ok då blir det Bea :) hehe hur äe det med dig då Bea? xD

Jag behöver hjälp med en ny design.. Finns du där ute någonstans som kan hjälpa mig for free? :) PUSSS



/ DESIRÈE

Okay, ja det har jag haft :)

kan vara rätt kul och sen ibland .... vad tycker du själv? :)

ja verkligen

sv: ja, för de gör jag :D du me!

svar: händer ikväll? :)

SV: jaop! :)



Göra ikv då? <3

älskar idol! :) Ska va med i det när jag blir 16! :D

Åhh tack vad glad jag blir! :D

ja lätt :D

så tråkigt att dom har bytt idoljuryn =/

Svarard du på alla kommentarer? :) Du har så många, kram.. :)

tihih :D

SV: okej:)

Inte så mycket tror jag, ska kanske vara med någon kompis elr så:)!

varför har do mgjor tde?

ahah och biljetter, men nu känns det som jag skryter ahah;)

åh, älskar idol - jag ska se! :)

haha:D

jaa verkligen :D

i d onnow =)

wiie :D

Och i detta fall värmer sanningen väldigt mycket! :)

SV: tack så jättemkt :)

Jepp;vgd??

allt bra idag? :)

SV: hiihja! :D

allt bra? :)

Ha inte det du är jättefin =) lovar =)

kul med idol!



TACK TACK!

de måste jag se! haft en bra dag ?

Det får jag inte missa!:D

åh kul :D

Sv: Tack!

förlåt för reklamen nu men...

SKulle du glädja mig om att tycka till i min blogg om jag ska sälja jultidningar? :D

hihihi :D

haha Robin som var med, han bor där jag bor i swe typ :) haha! :) men gilalr inte han (A)

=)

nee, gilalr inte hans attityd -.- :O



tack! :)

Idol är rätt bra, fast det är ju som roligast i början och finalen haha x) Haft en bra dag?

sjukt fin blogg!

åh, älskar idol :D

bra bild

Åh vad rolgit, det är ju på måndag! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback