ska läsa nu

Foto: Beatrice (www.beattriicee.blogg.se)

 

Nu ska jag nog ta och fixa fram min bok och ta och läsa ett litet tag, och sen imorgon är det skolkort och Majelica ska ta med sej en plattång efter som min är sönder. och sen kanske jag borde komma ihåg att ta hem syskonkärlek. efter som moa skrev att min bok hade kommit så det blir ju roligt att börja läsa på den när jag läst ut den andra. sen får vi se vad som händer efter skolan..

 

tack för dagen idag mamma mycket mysigt att prata med dig bara du och jag.



Kommentarer

;D

Ja det gör vi :D Kram på dej

läsa är trevligt innan man ska sova:) för man blir så trött o kan somna bättre

Jag vet sjuuuukt gryym hon var, hon kan vina hela IDOL :)

Jag vet sjuuuukt gryym hon var, hon kan vina hela IDOL :)

sv: okej, skönt att höra =) jo allt är bra här!

haha avd skrev jag ? :P

haha :D

jaa absolut :D

sv: tihi, sötis :D

Sv; Okej, jag missade idol idag :(

Hej sötnos!

allt bra med dig idag? :)



Ville bara meddela att jag har laddat upp ett nytt videoinlägg där jag pratar om kissie, foki, amandavardet och amir. Jag är även flum i videon så jag gör olika grimarser. Hoppas du vill kika på videon och berätta vad du tycker :)



Puss

jo, det gör vi =)

fin bild=)

sv. haha inte för mig eftersom alla symaskiner hatar mig, haha :)

fin bild!

ok =)

okejokej nää ingenting ska snart äta bullar tror jag haha xD

Härligt :)

Ska typ plugga lite ;)

haha skulle man ha lyckats stryka en fot skulle man nog vara ganska vig.. och klumpig!!

men jobbigt att stuka foten, gör väldigt ont!

Hejhej:D

puss

Tack så mycket för rösten! Du kan nu se vinnaren på bloggen :)

jag slötittar på tv :D

haha ja för det är super fint :) har varit i sökning av ungefär ett sådant linne nu i några veckor för jag såg en som hade det så, ett sidenlinne och jeans till. det var skit snyggt :)

Mysigt och säkert toppen att få prata med sin mamma ibland..

Gjort annars?

Nyss hemkommen ifrån goooooa vännerna.. Vi fikade, firade med Budapestrulle idag och kaffe (jag var dutti o tog med mitt Koffeinfria kaffe)..

skönt att prata med mamsen ibland...

händer idag då?

kramar mathilda

ahaa okeeej :D

sv; så lite så, jätte fin bild. vad tar du den med?:) KRAM

Vad fin bild.

Sv; No problem ;)

händer idag då?

Okej ;)

:D Hoppas du får en underbar fredag gumman :)

Heej snyggo!

JA VET INTE om jaska ha videoinlägg lr inte!! Haha VAD TYCKER DU!

Har lagt upp en nu och vet inte...

Kommentera o säg vad du tycker ahahah!?

PUSS

tacktack:) hoppas skolkortet blir bra

studiedag sj ? :D

hoppas dagen blir bra!

fin bild!ha en bra fredag!:)

Hej gumman tack för att du har röstat på mig skulle du kunna skriva den kommentaren i inlägget som heter "rösta på mig" Jag är rädd att jag annars glömmer av dig när jag ska dra en vinnare :)

allt bra med dig?

söt blogg!

Ja då! :)

SVAR: hihi, då får du bedömma nu. :P

Fin bild :)

Sv: Okej, det ska jag cokså göra :9



I helgen då?



Kramis

vad söt du är!

sv: hahah ja! jag med tyyp ;P hur gick din plattång sönder? ;P

Hihi ja =)























Follow my on Bloglovin







Trackback