tobbe och 4 tjejer.

Bild: Tobbe & Moa i min klass.

Foto: Beatrice (jag)

 

En av dom snyggaste bilderna jag tog idag gillar den jätte mycket. Juste idag var det skolkort i skolan och jag kan säga att det kortet får duga inte helt nöjd men det får bara tycker jag. det snyggaste var ju att tobbe (på bilden) stog mellan oss tjejer. två tjejer på båda sidorna och sen kavaj och allt. moa åkte hem efter skolkortet. och sen hände det inget mer i skolan. ÄNTLIGEN FREDAG!

 

Tack till Johan en underbar klass kompis som fick stå ut med mig sen.


Kommentarer

va?

Vilken lyx han hade;)

svar: tackar :)



kulkul :)

hih :D

jo allt är bra med moi! :)

vad fin header du har!

hahaha vadå hur många syskon haru då ? ;)

Händer i helgen?

Fin bild :)

känns som lördag varjedag när man inte går till skolan haha

herre gud, det är ju tolv syskon :o är du seriös ?

hahah ja :D

:D

ja, svara på den du med =)

Härlig blogg:)

allt bra med dig?



Love

sv: hihi tack! :D



Händer i helgen? :)

sv: vad kuuul! :D

Btw: Vem tycker du är snyggast, Rob eller Johnny?

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg! :D

tack så jättemycket=)!

Din med, den är ju superbra:D

Jag hara skolfoton ;D

Skönt med helg!

Hatar, skulle jag ju skriva :D

sv; jaha okej :)

Det blir så fina bilder när man väl har en bra kamera :P KRAM

så lite så:)

Guud nej ;D man ser alltid så ful ut

ja, äntligen fredag ! wooho ! :)

va ska du göra i helgen då ?

sv. okej, blev samma här :P



Allt bra idag då?

snygg header:)

bra de =)

så lite så.D

sv: han tackar :D

Ingen orsak :D

länge sedan du hade en''veckans blogg'' tävling nu (:

Haft en bra dag:)?

svar:Ja sjukt fina :)

Haha jo, jag blir ;D

haha jag gör :D

händer ikväll? =)

sv: tack

sv: haha okej :)

jag ska träffa lite kompisar bara :)

kul att han fick stå i mitten:D

det var några sjuor i min skola som hade bestämt att alla killarna skulle ha kostym och slips på sig, förutom kavajer, bara skjortor alltså och att tjejerna skulle vara vanliga och stå i mitten medans killarna sitter och står längst bak.



Trevlig helg på dig!

sv: VAD BRA :D

allt bra? :)

söta dom var :)

Sv: hehe så bra :D

måste ha blivit ett snyggt skolkort! :)))

vad gör du?:)

asså tobbe var nog sötast på hela skolan idag! :D haha!

Ching ching!

Nu har jag frågestund på bloggen! Så passa på att fråga!

pusspuss























Follow my on Bloglovin







Trackback