tråkigt väder..

Kom just hem från skolan, och den här dagen får duga. Vi hade Svenska Musik och sen såg vi på en film i skolan som heter ''bara bea'' det handlar om 4 tjejer och alla förutom Bea har inte blivit av med oskulden och sen får man följa med hur det går för henne, och hennes kompisar hjälper till.

 

Jag som vill ut och ta kort men hoppar över det bara för det regnar och blåser och klara knappt av att vara ute och ta kort när inget kan stå still. men det kan jag göra imorgon när jag är ledig tror jag.

 

haft en bra dag ? :D


Kommentarer

"Bara bea" liknar nog "Linas kvällsbok"? Det låter som en likadan handling ;p

sv:

jaa.. suck...



nej, har inte haft en bra dag :(( hur har din dag själv varit då? :)

Hihi ja =) göru?:)

De SUGER med regn! :(

Ja då min dag har varit bra.

Var filmen bra?

själv??:)

tack:D

blä på detta väder :(

man blir rakt deppig..

söt bild :)

haha "bara bea" är ju skit kul! Eller ja, norkan är kul :D

söt bild:*

hihi tack! :)

Har du haft en bra Tisdag?<3

hihi ja händer idag?:)

Sv: Ja så är det! :)



Fin bild gumman :)

ja vet faktiskt inte, typ igår ja bloggade knappt och svarade inte på kommentarer, så hamnade jag på plats 13 idag från ingenstans (ja va inte med i förrigår)

FIIIIN bild! :D

ska springa nu. puss!

okaj:)

jobbigt.. =(

sjukt tråkigt väder!! :P



men min dag har vairt bra ändå typ =) själv då?

Sv: Åh vad kul :) Vilket datum har ni då? :)

du är så söt..^^ hihi...nej, dra var det ja. :) kram!

Sv: Okej :D ska försöka komma ihåg att säga grattis ;)

sv: fast det var min mamma som hade fotat de bilderna:)



Är du ledig imorgon?

vad skönt:D

söt bild.

jaa hoppas det blir bättre tills imorn! =)

Bra :D ja det har jag väl :) på sättå vis :) Pluggat en del, men det är skönt att ha el del saker avklarade!<3



Var bor du föresten? ;D

sv: japp:)

tack så mycket för att du röstade!

sv' (:!

hoppas på d bästa söt :)

jodå, det är faktiskt bra, fast det är ett riktigt skitväder ute så man blir lite depp. Händer annars hos dig idag då?

Okej. men du kan väl säga till om du väljer mej? ;)

sv' (:!



nu har jag bytat design/header igen, säg gärna vad du tycker? :D

jadå ;D

Okej, vad roligt :)

Hur är det med dig idag då?

härligt :)

jätte bra :D

shiit vilken otur! :(

Sv: :)<3

Ska du hitta på idag då?

sv: jadåå! :)

Verkar som en bra film ;)

haha what, varför? :P

hur gjorde du förut för att hamna på aktiva listan?

sv' tack så mycket (:

ja brukade ba skriva max 5 förut och ha 100 kommentarer så räckte de..



tror de handlar om besökare nu.. dom här dagarna när ja inte va på aktiva hade ja mer än 700 besökare varje dag .. hur mkt haru nu?

hihi vad är det? :$

yes =)

sv; haha okej, jätte fin bild :D KRAM

Jättefin blogg :D

söt :)

aa :D

Okej ;D

ahha ajsså ;D

det är jättedåligt väder,...

söt du är :D

sv:

Jag vet inte allt känns så fel och jag mår inte bra och sånt. Sen jag blev sjuk har skolan blivit helt konstig.. orka bara inte med den och jaa :) men jag hoppas att allt blir bra sen ;oo

aws söt bild va! <3

du är jättesöt! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback