Tröjan love me

Bild: Beatrice jakobsson (jag)

foto: min lilla syster.

 

Yes, det stämmer jag älskar Dannes tröja. Inte bara han tröja utan honom med.

 

här sitter jag och funderar på att plugga men jag kom på att det är ingen ide att plugga bara för att jag har bara fått två läxor. sen kan jag jobba matte om jag vill, kanske tar ett ryck med det sen om jag orkar och har lust. har ni fått mycket läxor ?

 

visste ni om att jag är en person som måste ha allt planerat jag hatar att komma i sista minuten och planera om allt. därför tycker jag det är skönt att ha det fixat från hela börja. men det blir ju aldrig så det blir bara ändrade planner här och där.  GAAAHHH, det hatar jag nu vet ni det :D

Kommentarer

jag kommer inte ihåg vad jag skrev xD

vadå finns inget roligt :P?

jag skriver på min bok

haha jaha , finns ingen som har sämre minne än mig..

skyll på min pappa :p

Händer idag då? :D

:D

Sv; Yes ;) Jaa, har läxor som in i helvete :O Vilket gtmnasium går du på? :)

njaaae inte så..

okej :)

Nepp, har bara eng tills imorgon och sv-diktamen Och matte tills på torsdag!!:)

självbiografi :)

Haha nej då :D

fråga bara alla mina kompisar då kommer du få höra hur dåligt minne jag har :P

inte så mycket, dudå? :)

SV: Jag bor i nordvästra delen av skåne =) rättasakt utanför Helsingborg. Vi har Findus där jag bor xD om du vet vad Findus är för nåt xD

Jahaja :)

SV: Hehe :P Men vet du vad Findus är? xD

haha okej ((:

Woow, vilka snygga bilder du har på dig själv i headern !!

Har du tagit dom själv? (:

KRAM

sv: okej ^^

allt bra då?

K R A M E N

SV: ja, jättebra! =D

Hihii :)

Sv: jaa ;)

ser mysigt ut =)

Jättefin header!<3

treeeevlig blogg ;)

SÖTUNGE!

det är de inte heller ;)

haha precis ;)

har några inlämningar och redovisningar typ

vad gör du nu då?:)

sv: javvist e dom :D

okej =) , idag gick jag till skolan sedan på stan fast nu är jag hemma och tar det chill :)

haft en bra dag? :)

en bok om mig

Sv; Hihi okej ;) Välj mitt gymnasium!! Haha skoja :p

SV: Hehe ja xD

Tack, du får också ha en bra dag, du är också värd det!



kram <3

ah (:

sv: tack detsamma :D

kolla mitt senaste inlägg, vad tkr du om dom väskorna?

okej =)

vad gör du ikväll? :)

Svar: okej (:

Men dom var jätte fina i alla fall !

KRAM

Varsågod :D

göru då? :D

göru då? :D

braa!

det ser ju fan ut som en skurmoppe

:D

sv: bra förutom att jag är sjuk "/

hehe,okej =)

okej, vilken tur!

allt bra idag?

vad gör du :D ?

jaa, jag också! :D Verkligen!!

jaa =) du då?

jag ska ut me gizmo har ja tänkt!

<3 ;)<3 högst upp till vänster

SV: Japp och våra kök ser ut som dom i reklamen xD

sv; eller till dig ;D.

sv: åh =(

Hoppas den blir bra snart <3

Sv; Mikael Elias Teoretiska Gymnasium ;) Ligger i stadshagen :)

Hejsan! :D Allt bra? :)

händer ikväll babe? :D

hihihi :D

kan ja tro :D

haha jo fy de är tråkigt..men nu är ja klar :P

ja har noll läxor haha:D

SV: Hehe japp :P Vill du sen komme hit till sommaren och räkna ärter? xD

tack<3



är du bra med paint eller nått annat sånt program?<3

isåfall ge mig din epost så kanska du kan göra mitt hår ljustbrunt där<3 :) skulle vilje se hur jag såg ut i det<3

sv: tack =) haft en bra dag?

yes, jag med :D

kanske fotboll vet inte :D

kanske fotboll vet inte :D

ok äter glass =)

SV: Hehe ;)

jadu, jag vet inte.. helt sjukt ;s

usch! :/

sv: haha ^^ åå va musigt att ha ens killes tröja!(okej, där lät jag knäpp;P) men de e ju mysigt ;D ja ursch, vi har prov i geografi om 2 veckoe :S

:/

sv: det ska jag verkligen ! :)

K R A M E N

SV: Hehe ne xD jag slutar snart där xD

fin blogg! =)

läs och kommentera min blogg.

<3

:)

:(<3

härligt med såna myströjor=)

ojj :S låter inte kul!

hur har veckan börjat?=)

allt bra? :)

Jag har en del läxor faktiskt, tyvärr, som jag måste komma ikapp med nu hehe.

Sv: ja visst är hon!

Har du fått något då ?? :)

gud, jag önskar att jag kunde ta tag i saker direkt!

aa :D

sv: så lite =)

åh tack!:D<3

sv: ao ! :)

K R A M E N

Hej!



Var med och tävla om valfritt smycke från Friis & Company :)

SV: MM jag e uppsagd.

aa den är så söt :D

thanks! :)

kommentera och läs min blogg.

det är helt ok med mig, huvudvärk bara.

aj då, vad har hänt med foten?



Snart kommer mitt första videoblogg inlägg. Hoppas ni tycker om det och kanske du kan lämna fina och bra kommentarer så kanske jag kan fortsätta videoblogga :D

INGA TVÅNG!



Puss

sv; Haha, nä :P

Ja det har vi:)

sv: nja beror på hur man ser på det. ganska lugnt nu ju men sen är det två tentor på en vecka..

härligt :)

ganska bra :)

SV:

va kul ;)

inge specc



fin bild

KRAAAM<33

tihi :D

tack :D

hääärligt :D

vi har sjukt med läxor :(

haha jupp :)

Ibland :]



Hurså?:)

Mysigt :) Å dofta :P

Jo, gravid, hoppas Lilla Pärlan vill stanna i magen bara!

jag har tråkigt :D

Ja, det blev en promenad på 40 minuter :)

Sv: ja, läxor suger! haha. jag har en del att komma ikapp med också nu, fyfaaan jag hatar det =).

hur mår du?

sv: jarå :D

Ja man kanske ska ta och besöka Gotland någon gång :)























Follow my on Bloglovin







Trackback