Antonia Szabo - idol

sjukt bra tycker jag :D


Kommentarer

grymt bra hon va :D

okeej, så kan de va ibland :)

Har lektion, hahah :D

sv: tack

<3 :)

tycker jag med<3 :)

ja hon va skit bra <3

händer ikväll då? :D

:)<3

väldigt söt oxå<3

hon var riktigt jäkla duktig!FRIDA

hon äg :D

Hon i Idol var riktigt bra!

sv: allt är så sjukt bra just nu! :)

have no idea

hehe, takk:P jeg som bare tuller hvis du mente at du ikke forsto hva jeg skrev.

jajjamensan de va hon :D

jag tycker också hon var bra!



sv: hihi

haha vår lärare är cp, jag svär -,-

SV: Nämen stakare, har du åkt till sjukhuset då för att se hur det är med foten???



förresten, hon kmr gå riktigt långt i idol :)

svar Tack! :)

gör du nått kul i helgen då gmn?

puss :D

HOON ÄGDE:]!!

Fin blogg!

Hon på videon va fett bra!

JAA :D

visst äre idol ikv med :)?

henne gillade jag med :D

:D

fyra på en fucking fredag -,- det suger, och vår lärare suger!

sv: aa typ :)

hon sjöng bra:D

vart kmr hon ifrån då lr vart bor hon?:p

gud vad kul!<3

så lite så :d

hon va sjukt bra: D

bäst!

bäst!

bäst!

bäst!

bäst!

bäst!

Ja, hon hade en bra röst

8 elr :D ?

haha nee jag håller på och städar

jag har ramlat med moppen så jag har slagit i knät ordentligt. :s

Tack så mycket! :)

Visst är det idol idag? :)

ska du skutta dig ner för trappen idag då?

sv: japp

hihi japp :D

ja verkligen! :D

glr du gumman? :D

Haha great ;D

haha.

Jaoja, för man förstår ju när dom inte har läst ;D <3

vad gör du ? :D

hihi, vad har du gjort med foten då? :(

hehehe ja jag förstår det..XD

yes=)

Kollat på alla idol avsnitt?

blev precis klar :D

jepp , fast det beror ju på vad det handlar om ! =)

hih=)

sv: :D

aa :) nu har jag försökt på ett video inlägg :D

okej bra, måste ju se ikväll, de va ju nån som va naken elr nått xD

Hon var väldigt bra:)

Ah okej :)

hon var bra ju=)

vad gör du då?

jaa elelr haha jag orkade inte städa klart XD

sv: OK!I mNe jag har en snabb fråga till dig!

Ser man inte mitt nya inlägg? (Äntligen fredag)

he bli king ;)

msn och blogg:d

nej ingenitng speciellt typ :)

sv: vara hemma och se film tror jag , jag är sjuk

hehe :)

japp :D

jadu jag vet inte han skulle ta 5 bussen eller 6! :D

händer ikv ?:D

duu kom å va me på mest aktiva imorn :]

jaaha, okej :(

Ja, du har ju varit jätte aktiv :D

haft en bra dag på skolan :D ?

''om du nu har varit där''

sv: tack söta du, men jag insåg det själv nu :(

Åh, hatar blogg.se nu! :(

hur är det med foten

fett kul, hoppas jag också är med då :D

då är vi me samtidigt :D

vadårå :O?



nä har varit sjuk sen i söndags så har inte varit på skolan på hela veckan :p

hon är sjukt bra!

tycker synd om dig :(

sv: jo jag är glad :) ja är bara less på att vara sjuk.

hihi :):)

hehe nae, fast jag tycker idol är roligast när dom som sjunger sämst sjunger;)

tack de ska jag ! :D

haha ja precis ska döda honom mohohooh ;)

nämen jag har bara lite hosta kvar och snuvig :D



ja juste :(

hihi jaoja :D

Hejsan gumman!

Ska lyssna på den senare :) Kom nyss från äggplock.. :O

såklart jag gör :D

Jo det är ju klart :D

ska lyssna =)

jarå! :D



jo det blire säkert, snart kan du flyga :O

Ha en trevlig kväll! :)

ja hon va jätteduktig=)



tack så mycke

sv: jodå jag är glad :)

vad gör du då? :D

:D:D:D

sv: ja :)

hur är det med foten gumman

jag håller med dig, hon va sjukt bra! :)

jadå =) gör du idag då?

haha jo men det är ändå roligast i början men det blir drygt haha :]

åh va jobbigt de ä att vänta :O

tihihi :D

grymt =)^



så lite så.

nej men stackarn, varit hos docktorn?

sv: japp!:)



haft en bra dag??

sv: okej , jag ska vara hemma :)

haha :)

ska ge han stryk när han kommer :O

nu glr jag det :D

sv: inte typ, sj? :)

ska vi följa varandra på bloglovin? :)

sv: aa faktiskt :)

var nyss ute med hunden =) planer för kvällen?

hopppas det blir bra då :D

SV: jaop! =)

nej då slår han tvbx :O

sv: du vet din kamera det är typ över själva rutan som ett mellan rum :)

Jag vet nog vad som är felet!

sv: ja vad kul!! :D

haft en bra dag då?

:)

jag vet inte, vilken tid är det? :)

:D

Hoppas du får en bra fredagskväll! =)

Kramkram /S.

haha :D

hoppas verkligen att det blir bättre

ha en bra helg=)

ja verkligen!

:D

Jadå! =) Ska på bio!

vad ska du hitta på?

sv: har lagt till dig nu ;)

tja allt bra me dig:D?

haha okej, jag ska träna så vet inte om jag hinner ;)

sv; Ja usch ja det är sjukt jobbigt....

Vad ska du annars göra i helgen då? :) KRAM

hon var skitbra :)

sv: att du har ett <br /> efter din rubrik i kodmallen frontpage :)

hon va så söt=)

haha jasså :)

tack =)



aah hon var verkligen bra!!



trevlig helg! =)

skit trevlig är hon :D

:) <3

:D

de bara fint me mig:)

händer ngt skojj i helgen?

sv: jaha okej vad bra ;)

ja ;p

hihihi (A) :D

ne 18.15 går bussen xD

Läs om hur det är att spela in Ikea-reklam filmer, vara mentor för anorexia sjuka och kämpa för att nå ett av målen i livet. Bestiga kebnekaise.



Allt vid sidan av 2:an ;)

sv:japp

jaa ha tråkigt :(

hon är sjukt jävla bra älskade henne :D



hoppas att hon går vidre från Stockholm:]

sv: naaw okej, jag ska bara vara hemma tror jag :P

hon var rikigt grym ja!

hur är det med dig :)?

Shit, sjukt duktig! Grattis i efterskott till dig förresten :)

:D

bra, du är inte som de flesta andra ;) "Åh, hörde ni Kalle ifrån Idol igår?" haha

verkligen:D håller med!

Ja hon var jätteduktig!









hon var sjukt duktig:)

fin blogg!

hon är duktig, men jon är min favorit :)

Hon var så sjukt duktig :)























Follow my on Bloglovin







Trackback