ska ni se idol ikväll?


min fot måste bli bättre så jag klarar gå till bussen imorgon.

Kommentarer

OJA, MAN KAN JU INTE MISSA IDOL :o <3



hoppas verkligen din fot blir bättre

klart jag skall se idol! :D

härligt =) fint tack..



vad gör du då?

Jepp,det ska jag se!!:)

jo jag ska se det :D

Jag ska se det, du med? :P



sv: Vad kul att du blev moster :D

jag ska se :)

du med :)?

orkar absolut inte med idol! Inte alls sugen, haha

klart man ska se idol! Det är roligt att skratta åt alla tokiga folk som sjunger fult! :P

kul :) donnow..

:)<3

Ja jag ska se idol ja det är as roligt! :D

Bästa idol på länge och hoppas add det varar !

nej ska inte kola.förljer inte faktiskt..aldrig kul med svensk idol:S

självkart :D

Skola och sånt, ska snart se idol

okej :D

Det är bara kul att se när dem gör bort sig på uttagningarna inte annars. Igår kunde man dessitpm skymta min bror och hans tjej ;D.

yes det ska jag ^^

Självklart ska jag se idol:)

sv: hahaha ja det e klart! ska du dåra?

Spaaana :)

ja de måste de ju göra ngn gång :D

kingen :D

Nej, inte alls. Tror jag är för trött för att orka med det! Haha.

SV: okej! =D

Darinkopian var bäst! :D

Grattis i efterskott! :D

Ja självklart!

:D ja de ska jag :)

det ska jag! ;)

guuud vilken fin design !:o

Hej, grattis i efterskott!

Känner mig verkligen dum som glömde att gratta igår.

Och kul att du har fått en kusin! Men synd det där med foten! Hoppas att det går över så snabbt som möjligt!



Hoppas att du har haft en bra dag.

Hihi ^^



Kram =)

haha okej :D

men vad har du för dej då? :)

hihi<3 :)

svar: tack så mycket :D självklart att man kollar ;)

följer du sex and the city?

kika in på min blogg och tyck till om sex and the city! :)

sv: hih, mm ;) elr inte :o

såg det precis :)

sv; Så lite så :D

hej haft en bra kväll?:)

jag ver medi idol!

ska inte se det idag :P

god natt sötaste! :)

Klart man ser idol! =D Haha ;)

hoppas de blir bra snart:)

Hejsan! :)

Har du något låttips. En låt för någon som vunnit och som peppar? =)



Kram Elin♥

jag missa :( lugnt <3

SV: hihi jaa :D

okejokej <3(: , jodå jag såg idol ikväll och det äger verkligen :D tihi!

okejokej <3(: , jodå jag såg idol ikväll och det äger verkligen :D tihi!

sv: klart jag ska se idol<3



oj, vad har hänt med foten? :(<3

härlig blogg du har, :D

Nej, det ska/har jag inte :D

sv: tack & vsg! :)

så lite så! va roligt att hon föddes på din födelsedag!! :)

tack förresten sötis!

åh självklart kolla ja idol ;D

Har redan gjort det: :D

klart jag såg idol,

det är ju kung;D

Jag såg idol, och det var en kille somvar världens bästa!!!!!!!:)

Jag missade :/























Follow my on Bloglovin







Trackback