Akuten



bilden är suddig (men bilden är från google)
hittade ingen annan bild men jag ska ta taxin inte abulans in till sjukhuset

nu sitter jag i skolan och skriver lite om Islam, om en timme ska jag mötta upp mamma. sen ska vi ta och åka in och kolla upp min fot för den blir inte bra alls. alla andra i klassen är ute och går och jag slipper det och ska skriva lite om Islam i stället. så jag ska inte sitta här länge till men nu vet ni varför jag inte kommer skriva sen då. hör av mig så fort jag vet eller får tag i en data.

Kärlek <3


Kommentarer

Aj, vad är det med din fot?

härligt, jo de är bra här med(A)

hoppas din fot blir bättre (A)

Vilken fin blogg.Hoppas de blir bra med foten =) Kram på dig

ha en bra dag :)

hoppas det går bra!!

jobbigt med foten!! vad har hänt?

sv: hello! :D

jo det är super, sj? ;D

hoppas det blir bra med din fot!! <3

Tråkigt med din fot =/ <3 krya!

SV: =)=)=)

sv: Helt säkert att dem inte är suddiga? :)

Det ser ut som de på min dator :p ♥

aa :D

sv: är det så illa med foten asså? ;o

vilken vacker header du har! :)

samma:)

allt bra? :)

såliteså, och du är vacker också så det är ett plus, absolut ;D!

Gör det så ont ? :o

sv; haha okej :P

läs gärna mitt senaste inlägg och bestämm hur du vill göra! :) puss

Sv; Jag kollar tv ^^



Händer ikväll?

hur är det ? <3

Vad händer ikväll? :)

haha men söt du :D

otroligt fin blogg! söt du är!!























Follow my on Bloglovin







Trackback