14 km idag, tummen upp (Y)


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: lumix

nu är jag hemma efter en lång promenad och då menar jag en lång promenad. hade inget annat för mig och det är fint väder, jag gick till burgsvik och tillbaka. så jag har gått 14km idag, känner mig duktig. när jag skulle gå hem stannar affe och frågar vart jag skulle..

jag ska hem, säger jag. okej säger han vi kan köra dig, men jag hade lovat mig att jag skulle gå. sen träffade jag min syster och hennes kille när jag gick hem och några mer. nu har jag vart ute i flera timmar, nu ska jag ta och äta lite och fixa lite.

har ni med sol hemma hos er?

Kommentarer

vadå? :o

de är fina fisken :)

Oh, jisses vad du har gått!

va e de som hänt då :(

sv: hihi :D

varse :)

:D

Glad påsk! :)

haa ja ;)

jaa :D

han du hade nu sist som du vill ha tillbaka? :(

sv. vad händer idag då? <3

svar:

haha snålt :(



hehe jo det har jag ju. canon EOS 350D, men vill ha en ny.. mer avancerad :)

meeen :/ vad menar du me höll på?

tackar :D

:D är allt bra? :)

sv: Tack! Fina bilder! :)♥

sv; okej samma ;p <3

Svar; jag har lagt till dig nu, din tur :)

okej , med mig är det toppen :) <3

ofta ;s?

14 km?! Shit, grattis eller vad man ska säga... :)Hos mig är det också sol! Härligt! ;D

SVAR Tack =)

Heej :)

Fin blogg ^^

Ja! :)

förstår de!

sv*; Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd ^^

vad ska du göra idag då? :)

sv*; Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd ^^

vad ska du göra idag då? :)

asså jag vet att jag sagt dett typ 10000 gånger men jag gillar verkligen din blogg :) ♥

Hur är det med dig annars då? =)

SVAR Nja inte så mycket :) Själv?

förstår de :(

jo det är bara bra :)

vet inte ritkgit varför hah :)

Här är det med sol!!:))

oj det var ingen dålig promenad :D

finns <3

haha jaa ♥ hur mår du?

har frågestund på bloggen nu så skulle bli jätte glad om du ställde en fråga eller två :)!

kram!

toppen här ♥

ohja värkligen :D

svar; Kan förstå det:)

SVAR Okej ;)

- glad påsk:)

tack för frågerna söt :)

japp käkat ngt godis?

SV: Okejokej"/

Dufår ha en fortsatt trevlig dag!

sv; Jag ska ut i Göteborg och fira Alexander och hans kompis. Men jag har hittat nu =).

SVAR :)

Hej, är en av de 7 finalisterna för Veckans Blogg på Amélies blogg. Skulle bli jätte glad ifall du orkade rösta på nr 7 här : http://ameliesandell.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-finalisterna.html?_tmp=5ed651497cab493bb287bd6192d03e8a64055162 Tack så mycket på förhand :) Glad Påsk!

hah ja :D

SVAR Det vet jag inte faktiskt :) själv?

sv: tack detsamma ! :)

Här är det sol!:)

SV: Tack, sötis!=)

SVAR Ja.. Men det dyker nog upp något :)

nej :( du dÅ? :D

fina bilder! :)

oj duktig du e :O 14 km:O

Vsg gumman =)

ja :)

fina bilder!

haha emn är inet så noga emd sånt (A)

- tack dsm :D<3

sv; tack desamma :D<3

JA precis! :D

SVAR Yes=)

14 km?!!! dukigt beatrice :D

var med och gissa i min tävling :D

GLAD PÅSK! :)

sv; varsågod =)

GLAD PÅSK!! :D

- inte mycket, svarar på kommentarer:)själv? <3

Fest, sj? :D

Sv: Tack :)

Svar: Tack! :D

-hehe ja det var det!

allt bra?

Sv: härligt

Svar: Svarar på kommentarer ;D själv?

Skönt de emd ibladn :D

tack! :D

duktig du är som har gått 14 km, det är ju aslångt :o

SvaR: Okej! :D <3

allt bra med dig? :D

sv: tack sötnos <3 allt bra?

-Jag mår bara bra!

GÖRS?:)

hur mår du idag? (:

- haha jaa :D

aw tack! detsamma, hoppas du får en trevlig påskafton:)

Okejj, härligt!

det är superbra med mig :)

vad har du för planer för ikväll :)?

Fan vad härlig att gå 14 km:D

kommer lite senare ;)

sv. hehe nja ^^

bara bra! :)

JAA :o tack! händer idah då sötnos?=)

- allt bra denna dag då?:D

glad påsk!

Kolla gärna min skolfrågestund, skulle vara kul med lite fler frågor så jag får ihop ett bra inlägg :)

okej, jag ska nog också ha en lugn hemma kväll ikväll :)

sjukt fina bilder :)

allt bra?

kram

Ska vi lägga till varann på bloglovin? Säg till när du lagt till mig så gör det jag detsamma, kram

ne inte mkt, försöka komma upp på mest aktiva igen :P haha

tack det samma sötaste! :D

allt bra med dig idag då?

sv. nä /:

Lagt till dig med :)

hihi ja :D

sv: vad bra snygging :) jorå det är finfint.

Åh vad skönt med en långprommis.

- härligt jo det är fint:)

vad som helst som har med skolan att göra :)

sv; Jadå =).

sv: händer ikväll då? :)

sv: jaokej, vad skönt :) nej jag vet inet.. <3

- okej vad bra :D

Ska du göra något kul ikväll då? :)

-Okj kul!

jag frossar godis haha!

har du ätit något godis?

naaw, tack så jätte mycket! vad glad jag blir!:D<3

Tack dsm;D

haha tack :) inlägget kommer upp imorgon eller på måndag :)

haha okej! vad gör du?

sv; Hoppas du får en trevlig kväll!

fina bilder :)

skulle vara jättesnällt om du kunde rösta på min kompis bikini.

länken står på min blogg, så gå in där och klicka!

som tack för hjälpen, så kanske just du får en länkning!

tack på förhand ♥

sv: varsegod, tack själv!

jo det är kanon med mig, våren kryper i kroppen! :)<3

kram<3

- mitt lov började förra fredagen;) så jag börjar igen på tisdag:) själv?

sv: haha ja okej ;) brukar ju vara så ;p

SVAR Ska till en kompis strax =)

Fina bilder :)

jo, det funkar. håller mig upptagen med bloggen i alla fall.. :P

JA.. :) fina bilder

svar: tack :D

Så härligt med lång promenad! Som du är det också sol här idag :)

Glad påsk på dig förresten!

sv: godaste muffinsen jag ätit! gör dudå? :)

Niiice :D

Vad har du gjort idag? ;D

SvaR: mm :D

varegod :D

underbart me långa promenader i denna härliga väder... e solig här med..

tack så jättemkt!(L)

- vad skönt :D

Här har vi en skinade sol! 10 grader tror jag! Härligt!

Glad påsk :D

de va duktig gjort :)

tuffa bilder :D

du är galen beatrice! 14 km!! :D<3

Härliga bilder!

Hallojsan!

Jag är så himla avis på dig! Jag vill också bo på Gotland! Det är verkligen Sveriges vackraste plats!!

Har varit på Gotland en gång i mitt liv, det var i somras och det var den roligaste vecka jag någonsin haft tror jag!

hela Gotland är så fruktansvärt vackert ^^

Vi har bara liite sol här :P

Ha det bra! Kram

// Marika

sv: tack :D

aaas nice bilder! :D

oj, shit, det var väldigt duktigt att gå så långt! =)

Fina bilder :D

Det måste vara enkelt att ta fina kort om man kollar på naturen du fotar!;) inte för att du är dålig eller nått! Jätte fina kort :)

Fräcka bilder!

fin blogg!:)

Awesome bilder!!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback