äkta converse


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

det här är mina äkta converse, som jag köpte av en kompis helt oavända för 300:- man kan under hur länge dom kommer att hålla sig till sin egen färg.

igår blev det inte så mycket blogg som jag hade för väntat mig. det blev snabba planer på bara några timmar, först efter vi var vid min halvsyster åkte vi och hämtade moa. sen åkte vi hem och skulle äta, ville inte på börja något. för jesper skulle höra av sig om dom skulle till stan. och det blev stan tillslut, det blev en helt okej kväll. sen idag har jag vart hemma hos moa och ätit super god tårta, och firat henne.

vad gjorde ni idag och igår?


Kommentarer

Faktiskt inte haha :)

Allt bra?

samma just nu :)

så bra :D

tack, vad händer i kväll dah?

jaa :D<3

- tack jadå:)

:) va gör du

Vita är så snygga :D man önskar att dom alltid höll sig vita :D haha!



Haft en bra dag?

sv:

tack!:D(LL'

svar: yesyes !

tjena! allt bra?:)

hihi, tack :D

vad snygga, älskar converse men har inga :)

varse! =9<3

svar; TACK SÅ MKT!:D



den är vit, med lite broderi längs ner på klänningen :) ska lägga upp en bild på den snart:)<3

Jaa jag är nöjd med den!:)

hih =D

Snygga:)

sv. hihi på h&m. hittat ngn än? :)

JUPP

känns ändå so men evighet..^^

jaa allt är bra , Själv? :)

Aww tack så mycket!

sv: ja som fan! vi måste börja prata igen gumman <3

tack :D

allt bra?

Tack så mycket. :)

Här är det bara bra! Vilken härlig bild! Den ser så vårig ut!

ligger i sängen och svarar på komentarer och ska snart sova, dudå? :)<3

Haha !! Händer idag då?

Kram

Svar: Härligt! :D

okej :)

det har den :) <3

skönt att höra.

det är bra med mig med :D

kram

Åh, vill ha ljusrosa!

Ska lägga mig nu, imorgon kommer jag kanske få min tandställning som jag har väntat på. :D dudå?

haha nej eller hur :(



jag har haft en toppen dag.

Kollar du på Wallander?<3

toppen med mig ;)

jo samma här:)!<3

sv; varse:)

Mår prima!

Vad ska du hitta på imorn då? :)

Jag och pojkvännen tog en lång promenad på söder och myste sedan ute i solen med glass =)

hur har din dag varit?

kram

aa:)

försöker lägga mina barn, men dom vägrar

Visst har det varit härligt väder i helg? :D

;D

Okej najs :D

Vad jobbar du med då? :)

Svar: mm, var gärna med i fototävling ;D

läs mitt senaste inlägg så får du svar :)

haft en bra helg då? :)

Läs min blogg som handlar om mig, mina tankar och massa annnat! Tipsa gärna min blogg till vänner och bekanta också :) Kram! / Flachsbinderl.blogg.se

- tack så mkt :D

*Svar:*Tack så jätte mycket! :)

Okeyy ;D allt e bra med mej med ;D

tack..^^ de är inte mina men jaja..(A) saknar redan denna vecka som varit nu!

imorgon har jag prao:D sj?

Ahaa okej ;)

Aa, haha...kul att du kunde köpa dem billigare :D

fin blogg :)

Ja, verkligen!

God natt sötaste!:)<3

Snygga skor :) Har också ett par sånna!

snygga ;D

sv;Okej:)

Kom nyss hem:)

Vad tycker du om Petra Mede?

hej min söta :D allt bra ? :) <3

snygga! vill också ha.























Follow my on Bloglovin







Trackback