ett leende på läpparna fick man igår..


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Filippa Öjefors
kamera: canon 500d

det här är verkligen en sommar bild, när man ser både fint väder och glädje på bilden. idag är det inte så fint väder, men det brukar alltid komma senare mot kvällen. plus att det bara blir en lungn dag för mig och moa, helt slut efter denna helg. efter båda bra kväll, och dålig.

igår åkte jag och moa till burgsvik, vi hade sjukt tråkigt. men det blev bättre när man kom till burgsvik, och träffade alla folk. satt på fiket ett tag, sen drog vi hem till tom. och där fick man träffa kim, sjukt länge sen man fick träffa han. sen under kvällen hade vi sjukt roligt, iaf vissa stunder. och hampus spyde som fan igår, inte så bra för honom. men vi andra fem hade super kul, mer säger jag inte här ♥

min vecka: måndag: spexkort och porträtt i skolan, sen efter skolan jobba tisdag: skola, sen jobba. onsdag: skola sen jobba. torsdag: nationella prov i matte plus att moa fyller år. sen blir det jobba. fredag: då ska jag in på bup igen.. det blir en full vecka till med massvis med pengar och jobb. får se när jag skriver.

både bra stunder och dåliga.
hur var eran kväll igår?

Kommentarer

Varsågod!



Ja visst, faktiskt så var den riktigt god :)

Nej men så kan de ju va ibland :/ Jag förstår dig, helt lugnt!

tack :)

japp, cool bild :D

hur är allt? :DD

härlig bild!

hihi :D

Sv; härligt :) jag mår toppen :)

så härlig bild=)!!!

jaha okej :/ varför? ♥

fin blogg!

vilken kul o härlig bild

AMEN GE DIG!

HÖR SNÖADE DET IGÅR (U)

vad bra :D men inte hundra än, beror lite på va de kostar o så ;) <3

jahha..okey:D ~~

hoppas dt går bra för båda delar:D

sv: heh okej :D

ja ball bild btw hade du tatt bort skuggan längst ned hade man trott att man flög haha

Powerwalkat nu dricker jag lite kaffe & bloggar

sv: :)

sv. hiih <3

fullt upp för din del ser jag :D



sv: tack så mycket :D

Tack så mycket!

SV: blir lätt så att bloggen hamnar åt sidan :)

det är okej vettu;)

kan förstå det där! Kan vara lite segt att blogga ibland;)

- ja ;D

Min kväll igår var lugn :) Tror jag behövde det =)



sv: Varsågod:D

SVAR: hih! :=)

låter härligt!

jag var med kompisar & familjen :)

ska du slappa mot kvällen eller vad ska du hitta på?



sv: Vad haru för dig då? :)

sv: okej, det är jobbigt :(

SV: Tack !:)

hihi varsågod =) vad gör du??

sv: okej hräligt, med mig är det bara bra :)



lugnt,<3

sv. hihi japp!

händer ikv? :)

sv; hihi lugnt hjärtat :) förlåt här med för sent svar, internet har varit så segt :/



vart jobbar du? :)

härligt, jorå det är bara bra med mig! :) vilken härlig bild!

Händer idag?:)

SVAR hehe :)

hej vad gör du ?:)

rösta gärna på mitt bikini-inlägg HÄR http://bblebbas.blogg.se/?tmp=18171525 :) <3

sv: okej, ingen fara =)

härlig bild

jo det är bra :)

Allt bra? :)<3

japp ;D

Sv: Det är okej, det är samma här faktiskt! ligger lite efter i skolan och så..

allt bra med dig? :)

tack! =D

sv; jaa hehe :D

allt bra? <3

mysig bild :)



sV; hihi ^^

sååååå skön bild ;)

svar: hehe ;)

hehe :D

sv: Jag har med haft bloggen åt sidan ett tag! så det gör absolut inget :D Kram !

vad gör hon då? <3

lungt jag har inte varigt hemme på hela helgen :D

Fin bild!:)<3

Svar: JO ;P

svar: med mig är det fint !

har det hänt något kul idag ? :-)

OKej! är det roligt då ? :)

Sv:Japp!! :) Vad har du gjort idag??



Kram<33

härlig bild :D

sv; Jag kommer tyvärr inte blogga på ett tag. Varför finner du lite smått i mitt senaste inlägg. Hoppas vi hörs när jag är tillbaka!

Jag är avis på din kamera.. :)

fin blog du har !

hehe okej :)

nja pojkvännen osv :) Vi ska snart till mormor :D

Kram

sv; ja, i fredags (:

allt bra?

hehe :D

sv : no problem.. :)

jättemysig och somrig bild =)

Hejsan,Nathalie här. Förlåt om jag stör men tänkte bara tipsa om ett superbra erbjudande som faktiskt fungerar för en gångs skull. Det är en sida som hjälper dig att få flera läsare, det kan bli upp till flera tusen. Jag fick lite över 100 på några timmar. Är du intresserad så klickar på länken och registrerar dig, alt är gratis! Kram ! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=nathalye



underbara bilder!!!!

Händer idag då?

kram

vad tycker du om mitt nya hål i örat? Fint eller fult?

verkligen en sommarbild, härligt!! :D

sv: just nu så svarar jag på en massa kommentarer och räknar rösterna till veckans blogg. :)

Godmorgon sötnos! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Sv: Ingen fara.



Det är ok med mig. Lite trött efter helgen bara.



Haft en bra helg ?

KRAAM

hehe okej

ÅH spexfoto ! :D vad ska ni va?

härligt :D

Min pappa och syster fråån gotland har varit upp hit till mig i 10dagar :)

åh lippa! <3



ja, min kväll var bra :D hur var din? <3

det är lugnt! :-)

jadå :)

SV: tackar! vad har du för dig då? (:

Hej sötnos!

först av allt vill jag be om ursäkt för att jag inte har svarat tidigare på din kommentar. Ber jätte mkt om ursäkt för det.

Det andra är att jag har skaffat en ny blogg, varför? jo för jag har hamnat i bråk med två personer som jag känner och dom snackar så mkt skit om mig, därför skapade jag en ny blogg med ett namn som kanske är olämpligt för en fotograf men den är bara tillfällig tills jag kommer på ett nytt namn till en blogg.



Jag kommer inte att skriva adressen här i själva kommentarfältet utan jag har ändrat adressen i URL från emmaeriicajwonderland.webblogg.se till den nya adressen. Mejlen är dock samma adress :)



Hoppas att du vill fortsätta ha kontakt med mig, skulle uppskattas väldigt mycket.



Tack för mig!



Puss

hehe jo :)



förlåt för sent svar. brist på ork.

http://beahedvind.blogg.se/2010/april/dagens-10-fragor.html#comment



jag har 10 enkla frågor jag gärna skulle vilja att du svarar på!

Kram

hejhej hur mår du idag? KRAM♥

sv; hehe okej, det lät ju som ett skönt jobb ;)

härlig bild :D

(: Hejsansvejsan..

så vad gör du för skoj då?

Heej! Haft en bra dag? =) Rolig bild förresten!

sv: det är bra med oss :) gjort idag då?

vilken härlig sommar bild :)

sv:

aha okej, btw härlig bild!:)

Vad härligt och grönt det ser ut ;D

Fin bild, gillar den:)

åh, underbara bilder du tar!

Förlåt för sent svar, p.g.a detta så minna jag inte vad vi pratade om men jag hoppas att allt är bra med dej :)!

Allt bra?

Tips på nyttiga snacks??

Kram girly

Sv: Gud! No worries, jag har heller inte haft tid åt blogg och kommentarer! Det är så mycket plugg så att man inte hinner med allt! Det är GALET! :)



Ska vi följa varandra på bloglovin? ♥

Godmorgon hjärtat! :) Underbart klockrent foto där :D

Hihi Tack :D!

Allt bra?

Härlig bild förresten!

Tjaa, allt bra?:)



Btw, gissa vad paketet innehåller som jag har lagt ut i senaste inlägget.. hehe!

fin bild :D

vad jobbar du med?:)

härlig bild!



sv: Man får väl ta igen på c delen då:)

Visst var den, grr.

roligt med spezkort ;)

härlig bild=)

härlig bild! ;D

go bild! ;D

skönt, jag vsarar också på kommentarer;D

härliig bild!:)

HEJSAN :D

anmäl dej till veckans blogg på min blogg nu :D

lycka till !

Hej vännen! Vad ska du hitta på ?

Kram

Vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Jag ska också söka till media programmet när jag börjar på gymasiet :)måste man ha jätte höga betyg?

sv: det är bara bra:)

KRAM

sv: ja, bra, men jag tycker ändå PS är bättre, saknar...

SVAR nu är jag tillbaks efter min bloggpaus, allt bra med dig? :)

sjukt härlig bild :)

Tack dsm:D härlii bild

hoppas du får en finfin helg! :D

Heej! Hoppas du får en superbra dag! =D

Godmorgon solstråle! Vad ska du hitta på denna underbara fredag?



Ha en bra dag

Puss & Kram

SV. okeyy! nja inte så himla mycket:)

kram!



förlåt för sent svar..

Hej hallå!

skäms för min dåliga uppdatering, men nu är jag på hugget igen! :)

Hej!

Allt bra?

Härlig bild!

sv. okej va bra!

lägg ut bild? vart hittade du din? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback