första april



godmorgon, idag är det första april. och vi får påsklov, ska bli skönt att koppla bort det mesta. jag ska försöka inte gå på något skämt. så ingen idé att ni drar den här. '' jag tänker sluta blogga'' då får ni göra det, för jag tänker inte tro på er om ni kommer och säger det.

idag i skolan har vi matte, fast vi inte har det på torsdagar. sen ska vi se filmen, mean girl. sen har vi påskmat och fem kamp och lite små pyssel. hela den dagen kallas för påskbom, det betyder att alla ska ha något gult på sig. eller se ut som en kyckling eller som något annat med påsken.

ni får kanske se lite bilder när jag kommer hem, men får se när jag skriver.

ha en bra dag i skolan, hemma eller jobbet (y)

Kommentarer

SV: Jo bara bra tack =)

Händer idag då ?

KRAAM

sv; nej har redan blivit lurad 2 ggr nu haha :(

Vilka söta bilder.



Ja, galet att det redan är 1 april. Tusen går snabbt.



Tack. =)



G L A D P Å S K

sv: tack :) <3

glad påsk :D

hoppas man inte blir lurad nu:D

sv; ja riktigt mysigt :)

hahahaha, härligt att alla ska ha något gult på sig, verkade väldigt smart av den som kom på de :d haha!



Jättefina bilder på dig hjärtat :)

haha! Allt bra idag? ♥

sv: okej :) nej inte mkt :) händer ikväll då? kram<3

Så söt <3

så lite så

jag ska inte heller gå på något skämt idag :D

Vilka söta bilder! :)



Glad Påsk!

Hoppas du har en super bra påsk! :)

och så får vi hålla tummarna för värme och sol! :)

SV: hehe , händer hos dig dÅ?

så härligt att de äntligen är april :D

hihi :D

svar: :)

go morgon söt

hihi tack :D

HEJ!



Vill önska dig en RIKTIGT glad påsk :D



Kram Amanda Rieem!

Så jäkla söt är du!

så söt )

vad söta bilder!

jaa :D söta bilder!

vsg:D söta bilder!

Härligt med lov.

Glad Påsk Girly

Fina bilder. =D

Hur är det idag? =D

gooodmorgon och glaad påsk allt bra med dig idag ? :D

mean girls är så himla bra, haha! jag var nära att titta på de igår, men det blev en shoppaholics bekännelser ist :P

sv: hihi <3

fina bilder <3



btw. så har jag en tävling på min blogg just nu där du kan vinna en valfri klänning. Om du är intresserad så finns det mer info på bloggen! :)

Sv; aa:)

Usch, jag gillar inte första april, lyckas alltid bli lurad av någon :S

Sv; jodå! :) de är bra med oss också! :)

Vad händer idag? ;p

sv: :D gör du då ? =)

Missa inte den grymma apriltävlingen i min blogg där priset är spikmattan shakti eco!! Passa på och så kanske du vinner. Länk till tävlingen: http://beautyboxen.blogg.se/2010/april/apriltavling.html



ha en fin dag

kram

linn

sv: Ja, när man får saker själv:D



Fina bilder!

sv: Ja den är låten är sjukt bra:D

vad ska du göra på påsklovet?

vad gör du? :)

lite olika :) händer i helgen då ?

Ja precis ;D

Ha en bra dag:)

härligt, jo med mej äre toppen :)

- tihi tack ;D

Jag har inte gått på något skämt... än.

:D

Tack så mycket för att du deltog i min undersökning :) Snart stå de på min sida vilken av dem som är den mest tjejens dröm kropp.

jaha okej =)

hur äre? :)

ans. japp! <3

åh sjukt fin brud på bilden, KRAM

Hur mårs det idag sötnos? (;

kram ♥

fina ögon du har :)

sv. jaaha okej "/ lät lite jobbigt..

men ska inte fråga massa ang ditt privatliv osv.. speciellt inte genom bloggen. Men hoppas det löser dig o sådär =) ..



kramar <3

Shit va fina ögon !!!

Tack för en fin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback