ikväll blir det bio


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon 500d

det blev inte så mycket blogg igår för att jag var med zandra och moa. vi åt tacos med hela hennes familj, och sen åkte vi upp på hemse ett tag. gjorde typ ingen speciellt igår, men jag hade inte tid att skriva i bloggen.

just nu sitter jag i stan, och har just träffas min syster Jessica. och snart ska jag zandra och moa gå och hämta ut våra bio biljetter som vi ska ha ikväll. vi ska se filmen remember me, och sen ska vi sova här i stan. det blir våran sista kväll med zandra innan hon åker imorgon..

här är en bild från igår..
vad händer ikväll?

Kommentarer

SVAR: japp! :=)

sv. okejh :/



ha en bra kväll! :D

sv;Varsegod:)

vad gör du`? :)

<3

Svar på din frgåa: Ingen aning :)

Jodå med mig är det bara bra!

sjdå ?

Jag väntar på att klockan ska gå så Fredrik kan åka och hämta Sebbe. hehe .

Kul med bio vad ska ni se då?



kram

hejsan du gissa rätt på gissa blogg kändis. Se nu om det är du som vann och syns i min meny. Annars va det ju bra att du gissa rätt :D

sv. åh vilken film ska du se ?:D

Härligt !! Vilken film?

Kram

svar: hehe ;)

Fina bilder du tar!

kram :) <<3

Älskar bio hoppas ni gillar filmen Kramis Girly

sv: okej härligt!

Det är bra med mig med. :)

vilken fin bild :)

Sv: okej, vad roligt! (:

sv; det va så lite så ;) ofta det finns blommor hos er nu! :o

fusk vill också ha en canon 500D!!



sv: tack! :)

sv;

haha jaha:] det var ändå fräckt:D

sv: okej nice! ;d

ne inget prescielllt typ.

sv; jadå ;)

vad gör dudå?

Sv: Ok ;)

Vad händer hos dig då???

nice<3

sv: yey:D och jag ska se till att läsa din blogg också!



Hoppas ni ska gilla filmen, själv har jag inte sett den än men tror den är bra:)

Jag ska nog kolla på film ikväll, på TV.

sv: jaha vad kul :)

Nu resten av dagen blire bara att dega :P

okej, den var iaf fin :D

ikväll ska jag och en kompis ut och jogga, får se om det blir 2 km eller 4. :)

vad ska du hitta på nu på söndag?

varsågod :D

hejj fin blogg. :)

allt bra med dej eller? :D

vad händer ikväll då? :]

Sv: okok :(

den filmen vill jag se!

tack din med :D ha en bra kväll(=

fin bild! :)

tack:D

tycker bilden har fel fokus :/

hehe hur är det idag? :D

Vad kul det låter :D



Du måste skriva sen i bloggen vad du tyckte om filmen för jag vill verkligen se den :D



Kram!

Var filmen bra? :)

har ni redan fått bilder?:)

Fint med blåsippor såg jag igår också, vår :)

snygg bild ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback