inte så mycket blogg på två dagar..



imorgon åker jag till mamma, och är där. och ska vara med mina syskon och inte sitta vid datan. (kanske någon gång) sen på tisdag ska jag på konfirmation, och sen hem till mamma igen. kommer min kamera på tisdag kommer jag nog åka hem på tisdag.

men annars stannar jag där en natt till, plus att jag får låna mammas kamera när jag är där. nu tänkte jag ta och skriva mitt sista inlägg, för jag orkar inte svara på mer kommentarer ikväll.

hoppas ni får en bra kväll, hörs lite imorgon.

Kommentarer

vi sk apå bio!

sv; säg till när du har lagt til mig så lägger jag till dig :)

Hejsan!



Allt bra?



Kramar^^

sv. precis. haft en bra helg ??

sv; härligt, vart ska du åka ? :D

det är inte så bra med mig, är sjuk ;(♥

haft en bra dag ?:=)

jätte fin och bra blogg du har=)

Gillar verkligen bilderna i din header! :D ♥

Ha det bra hos din mamma!!:)<3

http://aandd.blogg.se/2010/april/langtan.html

sv: varsegod :)

knäppa av? :]

:) jag glömde bort vad jag skrev, hihi <3

sv: whiii tack :D

Hoppas du får det bra: )

babe <3

Var bor din mamma?:P

ja, om det hade funkat.. :P

sv; ha det bra hos mamsen gumman :)

vad ska du göra ikväll? :)<3

- okej:)

ha det så kul! :)

det är bra att ta en paus från datorn ibland!

Svar: Okok. Kollar på wipeout=)

du får ha de super trevlig hos mamma

fin blogg! =)

sv; Aw, tack =).

sv. jo det är bara bra med mig :D har ditt påsklov börjat nu eller är den påväg att ta slut för i år? eller du kasnke jobbar? ;)

sv. vad skönt mig är det toppen med ;D

hoppas du får det roligt hos din mamma ;D

Rösta gärna på min bikini, den är skitcool! :) hihi



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=jgTVuuZIyilJaMlkp0GxOKlVK8leCUrm1A8itVph2Q#bikiniGallery

SV: samma här :)

vad gör du ?

Vad ska du göra ikväll?

Hejhej:) fin blogg du har, kolla gärna in min blogg, det skulle vara kul eftersom jag är ganska ny här:)

Ja det har hon, hon heter Stella föresten:-D

http://sstellas.blogg.se



Kram!

varsågod :)

ha dt kul hos din mama:D

sv: Haft en bra dag då? :)

okej. synd, gilalr din bloggg :)

sv. mm :) <3

sv;

varse:)!

såbra:)! jodåå det är bra! solen har ju börja komma och värmen så,, nu kan man ju börja gå ut och steka ;)

hoppas du får det bra hos din mamma då!

sv: okejokej :P ha så kul ! :D

svar:

jodå det är bra med mig :)

sv. hehe, hoppas du får ett fint lov gumman!



kram

sv; hihi vet:)

Hej vännen! Vad har du gjort idag dÅ?

Kram

Sv: slappar :D<3

sv: japp :D Anmäl dej gärna till veckans blogg

SV: tack så mycket! :)

sv: otroligt! :)

Hoppas du haft en bra dag. :)

NU HAR VI FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! SÅ DET ÄR BARA ATT FRÅGA PÅ FAN! :D www.thompsonfasth.blogg.se (Y)

ha så kul hos mamma :)

tack detsamma.

ha det bra hos mamma Kramar girly

Hej, otroligt fina bilder du tar :)

Skulle du kunna ha veckans/månadens blogg?

Skulle du kunna höra av dig isåfall? för jag är intresserad :P

Tack för att du röstade på mig i Veckans (future) MILF tävling hos http://lussepojkarna.blogg.se. Du var en av dem som gjorde så jag vann!



Tack!

;)

roligt med ny kamera ;)

Hihi hur har din kväll varit?:)

låter som en bra ide! du får ha de så bra hos mamma :D



bilderna kanske är finare men man måste vart där för att först haha :p

SVAR Tack så mycket :) Har du haft en bra söndag? ♥

Hoppas du får det kul ! (:

Allt bra med dig ? (:

Sv: Okej! :)

Svar: mm, vad gör du då? :)

<3

Anmäl dig gärna till min Veckans blogg - tävling .. Kram ♥

Svar: Okejokej :) Nae, precis pillat lite på en ny design till bloggen :)

Fin blogg :)

aaw tråkigt med mindre blogg

gratis. du är med i aktiv listan.

Underbar blogg du har! :)

svar:

vet inte hur jag ska spara.. det lär ta år :( och jag vill inte sälja kameran! :)

hoppas du får ett par bra dagar framöver :)

Du har en fin blogg:)

Hoppas att du får det mysigt :)

ha en fantatisk kväll! älskar bloggen och headern är så fin. om du hinner så får du gärna kika in på min frågestund om att bo och plugga i LA, USA. ha det gott!

du tar jätte fina bilder !

Ha det bra där:)^^

inte mycket <3

<3

Ha så kul hos din mamma =)

En tjej frågade mig om jag kan göra inlägg om hur man får sin header att skifta. Eftersom det var du som visste hur och vilka koder man skulle ha vill jag först fråga om lov om jag kan skicka det vidare? Om jag skriver det i min blogg kanske för många börjar ha så och då är det inte lika speciellt mer, eller vad tror du?

Ha det så trevligt hos din mamma. =)

jag skulle vilja ha hjälp med en sak om du vill det. du BEHÖVER inte men det skulle vara snällt. Jag vill slå mitt UNIKA bessöksrekord och komentarsrekoord (på en dag) skulle bli jätte glad om du hjälpte mig genom att t.ex. Länka mig i din blogg eller bara besöka min blogg och skicka en komentar! KRAM

hoppas du har trevliga dagar hos din mamma :) allt väl? :)

Fin blogg! (:<3

hoppas du haft en underbar påsk(= kramiz

nu e jag hemma igen:D



godnatt~~

fin blogg :D

hure det ? :>>

Snygg blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback